کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکانات اپلیکیشن Camera گوگل به زودی افزایش می یابند

به گزارش سافت گذر، بررسی فایل APK نسخه 7.5.105 اپلیکیشن Camera گوگل نشان می دهد که این شرکت می خواهد پس از سامسونگ، اپل و دیگران، گزینه زوم صوتی را ارائه کند تا صداهایی که فرد یا سوژه زوم شده روی آن تولید می کند را با کیفیت و شدت بیشتری ضبط نماید. لازم به ذکر است که برخی ها تا کنون این قابلیت را در ورژن پیش نمایشی فعال کرده اند اما انجام این کار تأثیر خاصی نداشته است.

گوگل Camera اپلیکیشن دوربین گوگل

یک ویژگی جذاب دیگر که گوگل در حال کار کردن روی آن می باشد، گزینه کنترل شدت نور پخش شده از فلاش است. در همه گوشی ها، افراد می توانند فلاش را فقط خاموش یا روشن کنند اما گویا کمپانی مالک اندروید قصد دارد گزینه کنترل شدت نور را بیفزاید. این ویژگی برای زمانی که در تاریکی مطلق قرار داریم، بسیار کارآمد خواهد بود.

کدها همچنین نشان می دهند که یک ویژگی با اسم رمز Paneer در دست تولید می باشد که بنا به گفته خودِ گوگل، حالت Motion Blur است. این گزینه جدید احتمالاً در کنار سایر حالات مانند Night Sight، Time Lapse و . . . نمایش داده خواهد شد. لازم به ذکر است که گوگل پیش از عرضه گوشی های پیکسل 4 و از سال گذشته در حال کار کردن روی این گزینه بوده اما به خاطر دلایل نامشخصی، هنوز آن را منتشر نکرده است.

آپشن اشتراک گذاری ویدیو هم در اپلیکیشن Camera گوگل بهبود خواهد یافت تا بتواند از شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای بیشتری پشتیبانی کند. در حال حاضر این قابلیت فقط با واتس اپ، فیسبوک و توییتر سازگار است. گفته می شود که گوگل می خواهد به لیست نرم افزارها، دیسکورد، هنگ اوت، هلپ، اینستاگرام، شِیرچت، اسلک، اسنپ چت، تلگرام، وی اس سی، وایبر، ویچت و . . . را بیفزاید.

در حالی که همه این ویژگی ها در دست تولید می باشند، نمی توان تضمین کرد که آیا در گوشی های پیکسل مشاهده خواهند شد یا خیر. به هر ترتیب، می توان مدعی شد که کمپانی مالک اندروید قصد دارد آنها را برای گوشی های پیکسل 4a و سری پیکسل 5 آماده نماید.


منبع: neowin.net 
 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47374 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/09 تعداد مشاهده: 1776
سافت گذر