کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پکیج زمینی چیست و چگونه کار می کند

پکیج زمینی چیست و چگونه کار می کند. برای پاسخ به این سوال به شما پیشنهاد داریم با ما همراه باشید. با گسترش علم و تکنولوژی همواره بشر به دنبال ساخت وسایلی جهت رفاه و آسایش بیشتر و رفع نیازهای روزانه است. دسترسی به آبگرم نیز یکی از اولویت های اساسی و مهم در سازه های ساختمانی برای انجام بسیاری از امور به شمار می آید. در همین راستا سیستم ها و تجهیزات متعددی طراحی و ساخته شده که هریک عملکرد مختص به خود را دارا می باشند. و باتوجه به ویژگی ها و مشخصات فنی که دارند می توان متناسب با محیط مورد استفاده قرار داد. 
پکیج زمینی یکی از این سری تجهیزات می باشد که می توان آن را نوع پیشرفته و مدرن موتورخانه های قدیمی دانست چرا که هم آبگرم مصرفی و بهداشتی ساکنین را تامین می نمایند هم اینکه آب گرم مورد نیاز سیستم های گرمایشی تاسیسات ساختمان مانند فن کویل ها، رادیاتور، شوفاژ را فراهم می کند. 


امروزه با توجه به نیاز بازار و استقبال فراوان از این وسیله ی گرمایشی سازنده های بسیاری در سراسر دنیا اقدام به تولید انواع پکیج گرمایشی با ظرفیت و سطح کیفیت متفاوت نموده اند. همچنین به دلیل کاربرد گسترده ای که دارند در حال حاضر به یکی از پرکاربردترین تجهیزات گرمایشی در اکثر سازه های ساختمانی به شمار می آید و اکثر ساختمان های نوساز و در حال بازسازی از پکیج به عنوان سیستم گرمایشی ساختمان بهره می برند.
 از آنجا که نوع سوخت مصرفی این تجهیزات گاز می باشد، و با توجه به دسترس بودن گاز طبیعی در بسیاری از نقاط کشورمان استفاده از انواع مدل های پکیج گرمایشی با استقبال فراوانی روبه شده و بسیاری از این وسیله برای تامین آب گرم مورد نیاز در شستشو، استحمام و دیگر فعالیت های روزانه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می دهند. یکی از مدل های موجود از این تجهیزات پکیج زمینی است که از نظر کارایی و موقعیت نصب تفاوت هایی با پکیج دیواری دارد. به همین منظور در ادامه به معرفی پکیج زمینی و نحوه عملکرد آن پرداخته ایم. 

 

نحوه عملکرد و ویژگی پکیج زمینی 
پکیج های زمینی در واقع نمونه ی کوچک شده ی همان موتورخانه های قدیمی است با این تفاوت که از راندمان و بازدهی بسیار بالاتری برخوردار هستند. از نظر مصرف سوخت بهینه تر از موتورخانه ها عمل کرده و به همین دلیل جایگزین این سری از تجهیزات گرمایشی شده اند. این مدل از پکیج به دلیل دارا بودن مخزن بزرگتر قابلیت تولید حجم بیشتری آبگرم دارند به همین دلیل در فضاهایی با متراژ های بالاتر از 300 مترمربع مورد استفاده قرار می گیرند. از برندهای معتبر می توان به پکیج ایران رادیاتور اشاره داشت که مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده اند. استفاده از پکیج زمینی از مزایای متعددی برخوردار است که همین امر موجب شده در ساختمان های ویلایی و یا آپارتمان های چند طبقه با سیستم گرمایش مرکزی از پکیج های زمینی به منظور سیستم گرمایشی بهره می برند. پکیج آلودگی صوتی کمتری نسبت به موتورخانه دارد همچنین با مصرف بهینه سوخت از بیشترین راندمان و کارایی مطلوب برخوردار است. همچنین به نوعی طراحی شده که نوسانات دمایی بسیار کمتری دارد. 


بنابراین می توان گفت در ساختمان هایی با متراژ کوچک استفاده از این دستگاه مناسب نیست و به طور معمول در ساختمان هایی که تعداد ساکنین بیشتر است و میزان مصرف آبگرم روزانه زیاد است استفاده از پکیج زمینی کاربردی تر بوده و می توان با بهینه مصرف انرژی آبگرم مورد نیاز را تامین نمود. همچنین از مزایای پکیج زمینی اینست که این تجهیزات دارای مخزن ذخیره آب می باشند و در صورت قطع شدن برق برای مدت کوتاهی به میزان مشخصی آب گرم مورد نیاز را تامین می کند. توان حرارتی بالا سبب شده حجم قابل توجهی آب گرم در اختیار مصرف کننده قرار دهند بنابراین در ساختمان هایی با متراژ بالاتر بهترین گزینه به شمار می آید. 


به دلیل کاربرد گسترده ای که این سیستم ها در زمینه های مختلف دارند در دو مدل مخزن دار و بدون مخزن طراحی و در بازار موجود می باشند. در مدل های مخزن دار با ذخیره حجم مشخصی آبگرم با قطع شدن آب و یا در صورت نوسان دمایی آبگرم مورد نیاز مدار گرمایشی و مصرفی ساکنین را فراهم می کند. همانطور که اشاره شد این مدل پکیج گرمایشی در ساختمان های ویلایی با متراژ بالا کاربرد بیشتری دارند همچنین به دلیل ایجاد صدای زیاد حین عملکرد ترجیحا در فضایی به دور از محل سکونت افراد نصب و راه اندازی میشوند. 


همچنین با توجه به کارایی گسترده ای که دارند شرکت های تولید کننده این مدل پکیج را با مصرف سوخت گازی، برقی، گازوئیلی و دوگانه سوز تولید و روانه بازار رقابت می کنند. بنابراین همین امر انتخاب را برای مشتریان راحتتر کرده و میتوان با توجه به نوع دسترسی به سوخت و یا موقعیت نصب و در نظر گرفتن شرایط محیط یکی از مدل های موجود انتخاب و خریداری کنند. به طور معمول به دلیل دسترسی راحت به گاز طبیعی در اکثر ساختمان ها پکیج های گازسوز بیشترین کاربرد عمده را دارند. از مدل های برقی نیست اکثرا در ساختمان هایی که دسترسی به سایر سوخت های فسیلی ندارد و یا در خانه های روستایی و ییلاقی این مدل پکیج بیشترین کاربرد را دارد. 


شما بازدید کننده عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دما پویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم های گرمایشی اقدام نمایید.
 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47398 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1399/05/13 تعداد مشاهده: 1965
کلید واژه ها:
سافت گذر