کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316274 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با امکانات جدید کروم که در این هفته منتشر می شوند، آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، علی رغم انتشار ویروس کرونا مهندسان نرم افزاری کروم مدام در حال اضافه کردن ویژگی به این مرورگر هستند. در ادامه می توانید امکانات تازه این برنامه که چند روز پیش معرفی شدند اما کمتر به آنها اشاره شد را ببینید.

کروم گوگل مرورگر مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

اشتراک گذاری تصاویر با کدهای QR

کروم گوگل مرورگر مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

گوگل در حال تولید ویژگی است تا بتوان یک کد QR را برای اشتراک گذاری تصاویر در این مرورگر ایجاد کرد. آن طور که مشخص است، در کروم قناری با شماره 86.0.4219.0، کاربران می توانند کد QR ساخته شده را اسکن کرده و به راحتی تصویر را مشاهده کنند.

اضافه شدن دکمه مشاهده علامت نقل قول در PDF خوان کروم

کروم گوگل مرورگر مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

گوگل در نسخه 86 کروم دکمه جدیدی اضافه کرده تا هنگام اجرای فایل های PDF بتوان علائم مربوط به نقل قول را مشاهده کرد. این دکمه به کاربران اجازه می دهد علائم (") که در حال حاضر به صورت پیش فرض قابل مشاهده هستند را مخفی کنند. این قابلیت را می توان از آدرس chrome://flags و با فعالسازی کد PDF viewer update روشن نمود.

گوگل در حال کار کردن جهت تولید ویژگی جستجو در میان تب ها

کروم گوگل مرورگر مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

همان طور که گوگل در حال توسعه ویژگی گروه بندی تب ها می باشد، این شرکت می خواهد یک گزینه جدید برای جستجو میان آنها را نیز ایجاد کند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد در تب هایی که باز کرده اند به جستجو بپردازند. به علاوه، این گزینه به درد ویژگی گروه بندی تب ها نیز خواهد خورد. البته کارایی دقیق آن مشخص نشده ولی می توان احتمال داد که از طریق یک دکمه حبابی شکل و یا میانبر Ctrl + Shift + E می توان به آن دسترسی داشت.

امکان تنظیم کردن تاریخ انقضای گزینه پخش اعلانات

کروم گوگل مرورگر مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

ویژگی امکان تنظیم کردن تاریخ انقضا برای پخش اعلانات قرار است به زودی به کروم بیاید تا افراد بتوانند به مدت 90 روز از پخش شدن اعلانات جلوگیری کنند. این قابلیت که احتمالاً در نسخه 86 کروم وجود خواهد داشت، گزینه هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند تعیین کنند چه مدت قصد دارند اعلانات را دریافت نمایند. این گزینه ممکن است در نهایت سبب شود که بعضی از افراد نوتیفیکیشن های مدنظرشان را به مدت طولانی تری مشاهده کنند.

نصب کروم 85 در پوشه Program Files ویندوز

کروم گوگل مرورگر مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

گوگل بالأخره تصمیم گرفت نسخه 64 بیتی کروم را در پوشه Program Files ویندوز نصب کند. این تغییر با کروم 85 بتا و 86 مخصوص توسعه دهندگان اعمال خواهد شد. پیش از این، گوگل ساختار مربوط به ویندوز و CPU را نادیده می گرفت و فایل های نصبی کروم را در آدرس Program Files (x86) از حالت فشرده خارج می کرد. حالا و از آن جایی که کروم دیگر از ویندوزهای 32 بیتی پشتیبانی نمی کند، بنابراین آدرس گفته شده دیگر کارایی ندارد.

در پایان اشاره کنیم که اکثر این امکانات در نسخه های مخصوص توسعه دهندگان کروم وجود دارند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47401 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/13 تعداد مشاهده: 1753
سافت گذر
نظرات بینندگان

حمیدرضا 1399/05/14 02:17
سلام ممنون مفید بود