کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316288 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکانات جدید و متنوع، به زودی در Gboard

به گزارش سافت گذر، گوگل مدام در حال بهبود کیبورد خود یعنی Gboard است تا کاربران نسبت به نصب صفحه کلیدهای دیگر بی نیاز باشند. امروزه این اپلیکیشن دارای امکاناتی از جمله پیشنهادات کپی شده در کلیپ بورد، گیف، سرچ استیکر و پادکست ها می باشد و گفته می شود به زودی از طریق یک آپدیت سروری گزینه پاسخ هوشمند، استیکرها و گیف های پیشنهاد شده در اختیار کاربران قرار می گیرند.

گوگل کیبورد گوگل صفحه کلید گوگل Gboard

گویا قابلیت پاسخ هوشمند پرکاربردترین ویژگی است. همان طور که در تصاویر می بینید، پس از نوشتن یک سؤال کلمات Yes، No و Yeah به طور خودکار ظاهر می شوند. بر خلاف کلمات پیشنهادی که در نوار بالایی صفحه کلید مشاهده خواهند شد، این عبارات در حباب های کوچک به چشم می خورند. در واقع این عبارات شبیه پیشنهادات نمایش داده شده در اعلانات یا Google Messages می باشند.

گوگل کیبورد گوگل صفحه کلید گوگل Gboard

به علاوه، استیکرهای پیشنهادی در بالای کیبورد مشاهده می شوند به طوری که وقتی روی یکی از آنها ضربه می زنید، سایر موارد پیش نمایش ظاهر می گردد. در کنار آن گزینه ای (show mote items) وجود خواهد داشت تا استیکرهای بیشتری نمایش داده شود. همچنین، امکان خاموش کردن گزینه استیکرهای پیشنهادی وجود دارد. فعلاً مشخص نیست چگونه باید این استیکرها را برای دیگران ارسال کرد.

گوگل کیبورد گوگل صفحه کلید گوگل Gboard

همچنین، در Gboard گزینه سرچ گیف نیز مشاهده شده که با توجه به آخرین پیام، یک ویدیوی کوتاه نمایش داده می شود. با مراجعه به قسمت گیف کیبورد گوگل و نوشتن جملات مختلف، پیشنهاداتی ارائه خواهد شد که می توانید یکی از آنها را برگزینید.

گوگل کیبورد گوگل صفحه کلید گوگل Gboard

هیچ کدام از این ویژگی ها هنوز به طور گسترده عرضه نشده اند ولی به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش آنها به صورت سروری است. بنابراین بهترین کار جهت بهره مندی از این قابلیت ها، دانلود نسخه بتا Gboard می باشد.

 

 
منبع: androidpolice.com 
 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47405 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/14 تعداد مشاهده: 2188
سافت گذر