کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دلیل هنگ کردن مرورگر مایکروسافت اج از زبان مایکروسافت

به گزارش سافت گذر، چند روز پیش خبری منتشر شد که می گفت وقتی کاربران در مایکروسافت اج گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض تعیین کرده اند و همزمان در قسمت نوشتن آدرس چیزی تایپ می کنند، این مرورگر هنگ می کرد.

مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

حالا تیم توسعه دهندگان مایکروسافت در این باره می گوید:«« آیا وقتی در قسمت وارد کردن آدرس چیزی می نویسید، مایکروسافت اج هنگ می کند؟. تیم ما در حال برطرف کردن این مشکل است. در همین حال شما می توانید نتایج جستجوی پیشنهادی را از قسمت تنظیمات و سپس سرچ مایکروسافت اج خاموش کنید. به زودی اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد»».

به نظر می رسد این مشکل به خاطر ویژگی تکمیل خودکار جستجو در قسمت نوشتن آدرس است و به راحتی می توان آن را با تنظیم Bing به عنوان موتور جستجوی پیش فرض از بین برد.

مایکروسافت امروز در Reddit پستی منتشر کرد و توضیح داد:«« تیم توسعه دهندگان مایکروسافت اج می خواهد کمی در مورد این اتفاق شفاف سازی کند. در تاریخ 30 ژولای، ما گزارشی در مورد هنگ کردن نسخه پایدار مایکروسافت اج دریافت کردیم. بلافاصله متوجه شدیم که این مشکل زمانی خودش را نشان می دهد که کاربران در قسمت وارد کردن آدرس چیزی می نویسند به همین دلیل به سرعت برای برطرف کردن آن اقدام کردیم. پس از مدت کوتاهی به این نتیجه رسیدیم که خاموش کردن گزینه نتایج جستجوی پیشنهادی و یا غیرفعال کردن گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرض این باگ را از بین برده است. به این موضوع در انجمن های موجود در Reddit و توییتر هم اشاره شده بود. مهندسان دریافتند که کدهای نامرتب نوشته شده در نتایج جستجوی پیشنهادی JSON دلیل رخ دادن این اتفاق است. ما مراتب را به همکارانمان در گوگل اعلام کردیم تا ببینیم آیا آنها با چنین مشکلی آشنا هستند یا خیر. بعد از بررسی آنها سرچ گوگل را به یک نسخه قبل تر برگرداندند تا مشکل هنگ کردن مایکروسافت اج کاهش یابد. به خاطر اقدام سریع آنها تأیید می کنیم که سه ساعت بعد از کشف این باگ، مشکل در مایکروسافت اج از بین رفت. به منظور اینکه مطمئن شویم تغییراتی که گوگل ایجاد کرده به خاطر سرویس های ما مسدود نشده اند، برای ورژن پایدار مایکروسافت اج یک بروزرسانی منتشر کردیم. در بعد از ظهر همان روز خبر رسید که برخی کاربران با یک باگ مشابه اما با شدت کمتر روبه رو شده اند. پس از بررسی به این نتیجه دست یافتیم که این مشکل به خاطر اشکالات سرورهای اینترنتی می باشد. ما بار دیگر یک آپدیت برای مایکروسافت اج پایدار عرضه کردیم تا از شدت آن بکاهیم. بر این اساس، حتماً به آدرس تنظیمات و سپس راهنمای مایکروسافت اج بروید و ببینید که آیا آخرین ورژن این برنامه یعنی 84.0.522.52 را نصب کرده اید یا خیر. ما همچنان در حال اعمال تغییرات در نسخه های بتا و مخصوص توسعه دهندگان مایکروسافت اج هستیم و انتظار داریم آنها را در این ورژن ها نیز مشاهده کنیم»».

در این میان، به اینکه چرا مایکروسافت اج با سرورهای اینترنتی به مشکل خورده اشاره ای نشده زیرا وجود این باگ یعنی این مرورگر در برابر حمله هکرها شکننده می باشد. به هر حال، امیدواریم این آپدیت ها که برای مایکروسافت اج پایدار منتشر شده، به زودی به ورژن های مخصوص توسعه دهندگان و بتا هم بیایند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47428 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/16 تعداد مشاهده: 2551
سافت گذر