کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید هاست دانلود مناسب برای سایت های اشتراک فایل

هاست دانلود یکی از هاست هایی می باشد که به دلیل ترافیک زیادی که در سایت ها وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. خرید هاست دانلود همراه با خود مزیت های زیادی را به همراه دارد که می توانید باعث کارکرد بهتر شوند و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد. مدیرانی که در سایت های دانلود در حال فعالیت هستند با مشکلات مختلفی روبرو می شوند که اصلی ترین آن ها ترافیک ها بالایی است که در هنگام به اشتراک گذاری فایل ها با آن مواجه می شوند. به همین علت هزینه های بسیار بالایی باید برای آن ها پرداخته شود. از این رو بهترین گزینه ای که در پیش روی آن ها قرار گرفته شده است بهره بردن از هاست های دانلود می باشد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

هاست دانلود چیست؟

پیش از این به بررسی کاربردها و مزیت های این هاست بپردازیم بد نیست با تعریف کلی آن آشنا شوید. یک وب سایت در طول روز ممکن است به آپلود فایل های مختلفی مانند ویدیو و تصاویر نیاز داشته باشد. بعضی از این موارد از حجم بالایی برخوردار هستند و به همین علت فشار بالایی به سرورها وارد می شود. از این رو نیاز به یک هاست است تا بتواند این مشکلات را برطرف کند تا بتوانید به راحتی به اشتراک گذاری فایل های خود بپردازید. هاست دانلود مناسب ترین گزینه ای است که می توانید از آن بهره ببرید و از کاربردهای آن استفاده کنید.

کاربردهای هاست دانلود چه مواردی هستند؟

هاست دانلود توانسته کاربردهای زیادی را به خود اختصاص دهد و دلیل آن نیز سخت افزارها و نرم افزارهایی که در آن به کار گرفته شده است. از این رو می توان از آن برای به اشتراک گذاری فایل هایی استفاده کرده که حجم بالایی را دارند. همچنین سایت های دانلود به یک فضای ذخیره سازی بالا، پهنای باند بالا  و ترافیک نیاز دارد که این ویژگی ها را می توانید با خریداری هاست های دانلود به دست بیاورید.

همچنین این دسته از هاست ها دیتابیسی ندارند؛ از این رو نمی توان بر روی آن سایتی را ایجاد کرد و یا کدهایی مانند php، css و html را به اجرا رساند. از این رو اگر برای اینکه بتوانید فایل های خود را به اشتراک بگذارید دو راه مختلف در پیش روی شما قرار گرفته شده که یکی از آنها بارگذاری مستقیم فایل ها بر روی هاست دانلود و دیگری نیز قرار دادن لینک مستقیم است. با این کار می توانید از فشار بیش از حد بر روی هاست جلوگیری کنید.

دانلود فایل

یکی از کاربردهایی که می توانید در هاست دانلود مشاهده کنید این است که می توانید خیلی راحت به دانلود فایل بپردازید. چرا که نرم افزارها و سخت افزارهای مختلفی برای آن در نظر گرفته شده اند و با استفاده از آن ها نمی توانید از سرویس ایمیل، راه اندازی پایگاه داده و اسکریپت بهره ببرید.

اگر از سروری استفاده می کنید که هاست دانلود را به خود اختصاص داده است باید سرعت خواندن و نوشتن بالایی را با خود به همراه داشته باشد. پهنای باند سرور نیز در دانلود فایل از اهمیت بالایی برخوردار است و بر اساس تعداد کاربران تعیین می شود. از این رو می توانید کارهای زیر را به انجام برسانید:

  •  بارگذاری عکس
  •  بارگذاری داکیومنت
  •  بارگذاری ویدئو
  •  بارگذاری آهنگ

دانلود ویدئو

از دیگر کاربردهایی که می توانید از هاست دانلود مشاهده کنید این است که می توانید فیلم هایی با حجم بالا را در اختیار کاربران قرار دهید؛ بدون اینکه هیچ دیتایی از بین برود. همچنین با استفاده از این هاست می توانید به صورت همزمان و زنده ویدئوهایی را بارگذاری کنید و به اشتراک بگذارید. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا قبل از اینکه کار دانلودشان تمام شود، فیلم مورد نظرشان را مشاهده نمایند. سرعت بالا نیز در دانلود ویدئو از دیگر برتری هایی می باشد که در این دسته از هاست ها می توانید به آن دست پیدا کنید.

دانلود آهنگ

هنگامی که از هاست دانلود برای دانلود آهنگ استفاده می شود، پروتکل های مختلفی به منظور اتصال به شبکه صوتی مورد بهره وری قرار می گیرد. به همین علت کاربران میتوانند آهنگ هایی با حجم های بالا و متغیر را بارگزاری کنند. همچنین از آنجایی که کاربران بتوانند بدون هیچ مکث و وقفه ای به فایل های صوتی مختلفی گوش دهند از سیستم هایی مانند بافر استفاده می گردد. البته بهتر است این نکته نیز ذکر شود که برای رسیدن به این مرحله به پهنای باند بالایی نیز نیاز می باشد.

جمع بندی

هاست دانلود می تواند یکی از هوشمندانه ترین کارهایی باشد که سایت های اشتراک گذاری می توانند از آن استفاده کنند. با کمک این هاست می تواند به دانلود بدون محدودیت دست پیدا کرد و از سرعت بالای آن نهایت لذت را برد. همچنین در کنار تمامی این موارد می توانید از پخش زنده نیز بهره ببرید و سه گروه اختصاصی را که در زیر مجموعه کاربردهای هاست دانلود قرار می گیرند بهینه سازی کنند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47537 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/06/02 تعداد مشاهده: 3887
کلید واژه ها:
سافت گذر