کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش تصویری استخراج آیکون نرم افزارها از فایل های EXE

برخی اوقات به یک آیکون باکیفیت از یک نرم افزار ویندوز 10 نیاز دارید اما در اینترنت نمی توانید تصویر مدنظر را پیدا کنید. خوشبختانه ابزاری به نام IconViewer وجود دارد که استخراج آیکون از فایل های EXE را بسیار آسان تر می کند. برای آموزش چگونگی کار کردن با این ابزار، با سافت گذر همراه باشید.ویندوز ویندوز 10 IconViewer نرم افزار آموزش ویندوز 10

 

ابتدا IconViewer را از سایت مربوطه دانلود کنید. توجه داشته باشید که این برنامه در یک پنجره جداگانه اجرا نمی شود بلکه در قالب یک تب در پنجره Properties نمایان خواهد شد تا به شما اجازه دهد آیکون برنامه مدنظرتان را ببینید.

برای اینکه IconViewer به درستی کار کند، باید به فایل EXE دسترسی کامل داشته باشید. برای انجام این کار، باید روی اپلیکیشن دلخواه کلیک راست کرده و گزینه Properties را بزنید. سپس Open File Location را از تب Shortcut برگزینید تا مستقیماً به محل قرارگیری فایل EXE در فایل اکسپلورر بروید. در غیر این صورت، می توانید فایل EXE یک نرم افزار را از آدرس C://Program Files یا C://Program Files (x86) بیابید.

زمانی که فایل EXE اپلیکیشن را یافتید، روی آن کلیک راست کرده و گزینه Properties را بزنید. در مرحله بعد آپشن Icons را برگزینید تا یک تب به خصوص اجرا شود. توجه کنید که این تب تنها در صورتی نمایش داده خواهد شد که IconViewer را نصب کرده اید.

در این تب یک جعبه حاوی تمامی آیکون های فایل EXE را خواهید دید که برخی از آنها در سایزهای مختلف در دسترس قرار دارند. در ویندوز 10، بزرگترین آیکون معمولاً 256*256, 32-bit (PNG) می باشد.

آیکونی که می خواهید استخراج کنید را انتخاب نمایید و سپس سایز آن را از جعبه Device Images برگزینید. در ادامه آیکون Save که شبیه یک فلاپی دیسک است را بزنید. زمانی که پنجره Save As نمایان شد، محلی که می خواهید تصویر در آن ذخیره گردد را انتخاب کنید.

در ادامه فرمت آیکون استخراج شده را از منوی Save As Type برگزینید. فرمت های موجود عبارتند از .ico، .bmp یا .png. اگر می خواهید از آیکون مدنظر در یک نرم افزار دیگر استفاده کنید، .ico را بردارید ولی چنان چه تصمیم دارید از آن برای کارهای گرافیکی بهره ببرید و می خواهید پس زمینه خاصی نداشته باشد، .png را انتخاب نمایید. در نهایت Save را بزنید.

در پایان آیکون استخراج شده در محلی که انتخاب کردید، ذخیره خواهد شد بنابراین می توانید فایل EXE را ببندید و یا آیکون های دیگری را از آن استخراج نمایید.

 

 
منبع: howtogeek.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47669 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/25 تعداد مشاهده: 2616
سافت گذر