کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ از لنزهای جدید دوربین ها رونمایی کرد

به گزارش سافت گذر، سامسونگ امروز چهار لنز ISOCELL که یکی از آنها با اندازه 0.7 میکرومتری کوچکترین سنسور صنعت می باشد را معرفی کرد. این حسگرها به میزان 15 درصد نسبت به موارد 0.8 میکرومتری کوچکتر هستند و برآمدگی دوربین عقب گوشی ها را به میزان 10 درصد کاهش می دهند. لازم به ذکر است که کوچک شدن لنزها به تولیدکنندگان این اجازه را خواهد داد محصولاتشان را راحت تر طراحی کنند.

سامسونگ لنز دوربین دوربین

یونگین پارک، نائب رئیس بخش تولید سنسور و لنز در سامسونگ می گوید:«« ما می خواهیم به سردمدار بودن خودمان در صنعت تولید لنزهای ISOCELL Plus و Smart-ISO ادامه داده و پیکسل های بیشتری را در پکیج آنها قرار دهیم. سال گذشته ما اولین سنسور 0.7 میکرومتری و 108 مگاپیکسلی دنیا را معرفی کردیم و حالا می خواهیم تکنولوژی های پیشرفته تر را به دوربین گوشی های هوشمند بیاوریم تا کاربران بتوانند تصاویر باکیفیتی بگیرند و محصولاتمان را مدرن تر طراحی کنیم»».

سنسورهای معرفی شده عبارتند از:

 

•    ISOCELL HM2: سومین لنز 108 مگاپیکسلی سامسونگ پس از HMX و HM1، به میزان 15 درصد کوچکتر از نمونه های 0.8 میکرومتری پیشین است و باعث کاهش ارتفاع دستگاه ها به اندازه 10 درصد می شود. HM2 دارای ویژگی های Super PD، تشخیص فاز سریع تر و فوکوس خودکار بهتر است و می تواند به میزان 3 برابر زوم کند و سبب ترکیب 9 پیکسل با یکدیگر می گردد.
•    ISOCELL GW3: سنسوری 64 مگاپیکسلی برای دستگاه های میان رده است. به خاطر اندازه کوچکتر، این لنز شباهت زیادی به حسگرهای 0.8 میکرومتری 48 مگاپیکسلی دارد. به علاوه، تکنولوژی های تتراسل و ISO هوشمند که به آن اجازه می دهند تصاویر باکیفیتی بگیرند نیز در آن حضور یافته اند. GW3 برای عکسبرداری از سبک زندگی و ضبط ویدیو مناسب است زیرا ثابت سازی الکترونیکی دارد. این سنسور می تواند فیلم های 4K با 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.
•    ISOCELL GM5: یک لنز 48 مگاپیکسلی جهت استفاده به عنوان زاویه گسترده و یا تله فوتو است. زمانی که از آن به عنوان لنز تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال استفاده شد، GM5 از سایز 0.7 میکرومتری خود بهره می برد. زمانی هم که از آن به عنوان لنز زاویه گسترده استفاده می شود، می توان ویدیوهای فول اچ دی با 480 فریم بر ثانیه ضبط کرد. این لنز همچنین، دارای فناوری HDR متناوب است تا بتواند پردازش تصاویر را با بررسی مرتب نورپردازی انجام شده در هر ردیف از پیکسل ها انجام دهد. از آن جایی که از تکنولوژی تتراسل بهره گرفته شده، HDR متناوب می تواند تصاویر واضح تر و بدون نویزی به ثبت برساند.
•    ISOCELL JD1: کوچکترین لنز 32 مگاپیکسلی است که برای گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بدون حاشیه فوق العاده بوده و می توان آن را روی ماژول های پاپ آپ قرار داد. به خاطر ثبت 32 میلیون پیکسل در یک تصویر، این لنز می تواند در زیر نمایشگر مخفی باشد. همچون GM5، سنسور JD1 اولین لنزی است که HDR متناوب دارد.

در پایان اشاره کنیم که لنزهای HM2، GW3 و JD1 به مرحله تولید انبوه رسیده اند و سامسونگ در حال نمونه برداری از GM5 می باشد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47680 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/26 تعداد مشاهده: 2562
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر