کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بهترین افزونه ها جهت جلوگیری از ردیابی اینترنتی

تقریباً هر سایتی که از آن بازدید می کنید، شما را ردیابی خواهد کرد تا با توجه به تاریخچه جستجو، تبلیغاتی را پخش کند که مطابق سلیقه تان هستند. فقط کافی است فقط یک دقیقه یک سایت را باز کنید تا ردیاب های اندرویدی، سایر سایت هایی که می بینید را زیر نظر بگیرند. اگر می خواهید ببینید چگونه ردیابی می شوید، باید ابتدا تنظیمات مربوط به کوکی های مربوط به هر سایت را بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را غیرفعال کنید. در واقع این تنظیمات به شما نشان خواهند داد که سایت ها چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنند. در این میان، به خاطر بی فایده شدن گزینه Do Not Tracking، مرورگرها به دنبال افزایش امنیت روش های حفاظت از داده های کاربران هستند. برای مثال، سافاری اپل تکنولوژی ضد ردیابی خود را تقویت و فایرفاکس نیز به صورت پیش فرض و از سال 2018 ردیاب ها را مسدود کرده است. کروم هم می خواهد همین کارها را انجام دهد اما این اتفاق زودتر از سال 2022 رخ نخواهد داد. از طرفی، کسی نمی داند این تغییرات به شکلی نمایان خواهند شد. در همین حال، بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که ابتدا از یک مرورگر استفاده کنیم که از حریم شخصی به خوبی محافظت می کند. برای بسیاری از افراد، این تصمیم شاید زیاد خوشایند نباشد زیرا به سختی می توان با مرورگر دیگری کنار آمد. اگر شما هم از این دست کاربران هستید، یک ترفند دیگر وجود دارد و آن هم این است که مسدودکنندگان ردیاب های اینترنتی را به مرورگر دلخواه بیاورید. افزونه هایی که در ادامه معرفی می کنیم، یک روش مناسب برای مسدود کردن ردیاب های اینترنتی می باشد پس با سافت گذر همراه باشید تا آنها را بشناسید.

افزونه کروم مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

Privacy Badger

Privacy Badger یکی از بهترین گزینه ها برای مسدودسازی ردیاب های اینترنتی است. این افزونه توسط سازمان غیرانتفاعی Electronic Frontier Foundation تولید شده که از سال 1990 تا کنون با مشکلات مربوط به حریم شخصی افراد سروکار دارد. Privacy Badger تمام ردیاب های موجود در هر سایتی که از آن بازدید می کنید را بررسی می نماید تا اگر مشاهده کرد که این ردیاب ها در دیگر سایت ها نیز فعال هستند، به مرورگر بگوید آنها را مسدود کند. سازمان سازنده این افزونه می گوید که هیچ فهرستی از موارد بلاک شده جمع آوری نخواهد کرد اما ردیاب ها را مدام رصد می کند و به مرور زمان تأثیرگذارتر خواهد شد. مانند سایر افزونه ها، Privacy Badger هم به شما می گوید چه تعداد و کدام ردیاب ها مسدود شده اند. همچنین، می توانید آن را برای سایت های به خصوص مسدود و یا فعال کنید. لازم به ذکر است که امکان دانلود Privacy Badger برای کروم، فایرفاکس (نسخه دسکتاپی و اندرویدی)، مایکروسافت اج و اوپرا وجود دارد.

DuckDuckGo

DuckDuckGo را بیشتر به خاطر گزینه سرچ ناشناخته اش می شناسند که در نهایت هیچ گونه اطلاعاتی را جمع آوری نمی کند. در سالیان اخیر اما، DuckDuckGo مرورگر اندرویدی را نیز تولید کرده تا بهتر از حریم شخصی کاربران محافظت نماید. البته افزونه مخصوص آن برای کروم هم ساخته شده است.

افزونه Privacy Essentials ردیاب های متفرقه و مخفی را مسدود می کند و به شما نشان خواهد داد که کدام شبکه های تبلیغاتی در حال دنبال کردنتان در فضای اینترنت هستند. این ابزار همچنین، به سبب همکاری که با Terms of Services Didn’t Read دارد، نحوه جمع آوری اطلاعات را نشان می دهد و امتیاز هر سایت را در مورد حفاظت از حریم شخصی تعیین می کند. به علاوه، این افزونه موتور جستجوی ضد ردیاب خود را به کروم می  افزاید.

Ghostery

شرکت Ghostery که تا کنون ابزارهای مختلفی برای فضای سایبری تولید کرده، دارای مرورگر و موتور جستجوی متمرکز بر حریم شخصی است که اگرچه در ابتدای سال جاری میلادی و به خاطر شیوع ویروس کرونا کنار گذاشته شد ولی افزونه آن همچنان کارآمد است. Ghostery ردیاب ها را مسدود می کند و لیست مواردی که برای هر سایت مسدود شده اند را نشان می دهد. به علاوه، با آن می توانید سایت های قابل اعتماد را مشخص نمایید. استفاده از این افزونه رایگان است اما نسخه پولی آن هم وجود دارد که 49 دلار در هر ماه هزینه خواهد داشت تا کاربران بتوانند جزئیات مربوط به هر ردیاب را مشاهده کنند. این افزونه برای کروم، فایرفاکس، مایکروسافت اج و اوپرا در دسترس قرار گرفته است.

Adblock Plus

بر خلاف موارد معرفی شده، Adblock Plus در زمینه مسدودسازی تبلیغات تبحر دارد. به منظور ساخت افزونه برای بلاک کردن تبلیغات، باید موارد بیشتری از یک صفحه اینترنتی مسدود شوند. Adblock Plus از پروژه Acceptable Ads بهره می برد که به صورت پیش فرض تبلیغات مناسب را نمایش می دهد. به منظور حفاظت از حریم شخصی، این افزونه ردیاب های متفرقه را مسدود می کند و به دکمه های اشتراک گذاری محتواها در شبکه های اجتماعی اجازه نمی دهد اطلاعات را جمع آوری نمایند. Adblock Plus برای کروم، فایرفاکس، مایکروسافت اج، سافاری، اوپرا و یاندکس تولید شده است.

متفاوت وبگردی کنید

اضافه کردن یک افزونه حفاظت از حریم شخصی مطمئناً منجر به ارتقای امنیت سایبری خواهد شد اما این تنها کاری نیست که شما باید انجام دهید. پس از به کارگیری یک افزونه، قدم بعدی بهره بردن از یک مرورگر ایمن است. افزونه های مخصوص هر نرم افزار مختص همان مرورگر می باشند بنابراین در گوشی های موبایل یا سایر برنامه ها کاربرد ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم شما از یک مرورگر دیگر استفاده کنید.

 

 
منبع: wired.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47747 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/06 تعداد مشاهده: 3785
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

ناشناس 1399/07/13 11:27
استفاده کردیم ممنون کاش برای یاندکس افزونه های بیشتری معرفی می کردید
حمیدرضا 1399/07/07 01:04
سلام ممنون بسیار مفید بودن