کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی استفاده از ابزار داخلی برقراری کنفرانس ویدیویی ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت با انتشار پیش نمایش آپدیت ویندوز 10 با شماره بیلد 20221 ویژگی جدیدی معرفی کرد تا کاربران با آن بتوانند کنفرانس های ویدیویی را برگزار کنند.

Meet Now مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل

این قابلیت که Meet Now نام دارد، در قالب یک آیکون در تسک بار ویندوز 10 جای می گیرد و به افراد اجازه خواهد داد یک جلسه را آغاز کنند و یا به یک جلسه ملحق شوند. لازم به ذکر است که این ویژگی به نوعی از طریق اسکایپ تقویت می شود.

البته ویژگی Meet Now چندان تازه نیست. این گزینه در ماه های ابتدایی امسال به اسکایپ آمد تا این نرم افزار تماس ویدیویی را ارتقا دهد زیرا همان طور که می دانید اسکایپ در حال شکست خوردن از رقبایی مانند Zoom و Google Meet بود اما به لطف همه گیری ویروس کرونا، مردم در خانه ها ماندند و مجبور شدند از این برنامه ها برای برقراری ارتباط بهره گیرند.

مایکروسافت امیدوارست که اضافه شدن Meet Now به ویندوز 10 و نمایش دائمی آیکون آن در تسک بار، سبب آشنایی کاربران با امکانات گردد.

چگونگی استفاده از Meet Now در ویندوز 10

Meet Now به کاربران ویندوز 10 اجازه می دهد با هر کسی که دوست دارند ارتباط برقرار کنند و تنها با دو کلیک به یک تماس ویدیویی ملحق شوند. استفاده از این قابلیت رایگان بوده و نیازی نیست چیزی دانلود و یا حساب کاربری ساخته شود. سایر مشترکان نیز می توانند چه از طریق اکانت اسکایپی و چه از روش های دیگر و به وسیله دستگاه های موبایلی و دسکتاپی به تماس بپیوندند.

Meet Now مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل

تمام کاری که برای برقراری تماس باید انجام دهید این است که آیکون Meet Now را از تسک بار ویندوز 10 انتخاب کنید و گزینه Create a meeting را بزنید. در ادامه صفحه ای باز خواهد شد. شما می توانید نام جلسه را ویرایش کرده و لینک آن را با دیگران اشتراک گذاری کنید. وقتی آماده بودید، میکروفون یا دوربین را روشن نمایید و دکمه Start Meeting را برگزینید.

وقتی جلسه را شروع کردید، شاهد همان ظاهر اسکایپ مانند خواهید بود. بر این اساس، امکان ارسال اموجی، واکنش نشان دادن، چت کردن با سایرین و اشتراک گذاری نمایشگر را خواهید داشت. هر تماس می تواند نهایتاً 24 ساعت به طول بینجامد و جلسه برقرار شده نیز هیچ گاه منقضی نخواهد شد.

اگر کسی برای شما لینکی ارسال کرده، فقط کافی است آیکون Meet Now را زده و گزینه Join a meeting را برگزینید. در ادامه می بایست لینک را در پنجره باز شده پیست نمایید و دکمه Join را بزنید.

Meet Now مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل

لازم به ذکر است که لینک را می توان در مرورگرها (فعلاً فقط مایکروسافت اج و گوگل کروم) نیز اجرا کرد. در واقع از همین طریق کاربران سایر سیستم عامل ها و دستگاه های دیگر توانایی پیوستن به جلسات را دارند.

ظاهر پنجره گفتگو کمی با آن چیزی که در اسکایپ دیده ایم متفاوت است. همان طور که در تصویر می بینید، گزینه تار کردن پس زمینه وجود ندارد. به علاوه، امکان اضافه کردن مخاطبان اسکایپ نیز فراهم نیست زیرا مشخصاً Meet Now و اسکایپ مستقل از هم کار می کنند.

Meet Now مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل

یکی از مشکلات فعلی این گزینه آن است که اگرچه در لپ تاپ یا رایانه اسکایپ نصب شده ولی پنجره Meet Now در مرورگر باز می شود اما اگر لینک دریافتی را مستقیماً در مرورگر پیست کنید، اسکایپ اجرا خواهد شد.

مطمئناً تا زمان عرضه این قابلیت برای ویندوز 10، نحوه کارایی آن فرق خواهد کرد.

در حال حاضر این ویژگی فعلاً به دست برخی کاربران مرحله مخصوص توسعه دهندگان ویندوز 10 رسیده بنابراین مایکروسافت می خواهد با بررسی مشکلات و برطرف کردن آنها، Meet Now را به دست همه افراد این مرحله برساند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47750 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/06 تعداد مشاهده: 2459
سافت گذر