کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی حفاظت از مک بوک ها در برابر بدافزارها

به گزارش سافت گذر، مک بوک ها هم ممکن است به بدافزارها آلوده شوند. امروزه علاوه بر تروجان ها، ویروس ها و . . .، برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی زیادی وجود دارند که دقیقاً مانند ویندوز کارهای انجام شده توسط شما را در مک بوک ها زیر نظر می گیرند. رایانه های ساخت اپل اگرچه ابزار ضد بدافزار دارند اما به خاطر کامل نبودن آنها و مسدود نشدن بدافزارها، همواره ممکن است ویروس درون آنها رخنه کند.

مک بوک macOS رایانه اپل سیستم عامل سیستم عامل macOS

از Malwarebytes برای مک بوک استفاده کنید

Malwarebytes امروزه یکی از بهترین ابزارهای ارتقای امنیت برای ویندوز است. این برنامه ابتدا با خرید اپلیکیشن موفق Adware Medic توانست راه خودش را به رایانه های ساخت اپل باز کند.

در حال حاضر دو نسخه رایگان و پولی از Malwarebytes برای مک بوک وجود دارد که اسکنر معمولی بدافزارها را بررسی کرده و آنها را حذف می کند بنابراین هر کسی می تواند بدون نیاز به پرداخت پول، به صورت دستی فرآیند اسکن رایانه را آغاز نماید. نسخه پولی اما، پیش از ورود بدافزارها به مک بوک شما را آگاه می سازد و به طور اتوماتیک بروزرسانی ها را نصب می کند. البته برای علاقه مندان، یک نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان وجود دارد.

مک بوک macOS رایانه اپل سیستم عامل سیستم عامل macOS

اگر شما هم می خواهید بدافزارها را از مک بوک خود پاک کنید، پیشنهاد ما دانلود Malwarebytes می باشد. چنان چه قصد دارید بدافزارها را از بین ببرید، نسخه رایگان برایتان کفایت خواهد کرد. اگر هم چیزی می خواهید که در پس زمینه فعالیت می کند و دانلودها و سیستم را اسکن می نماید، نسخه پولی بهتر خواهد بود.

با توجه به اینکه نسخه ویندوزی Malwarebytes تا کنون نشان داده بسیار خوب کار می کند، ورژن macOS نیز همانگونه خواهد بود. حتی زمانی که این نرم افزار Adware Medic نام داشت هم آن را پیشنهاد می کردیم زیرا ایمنی کاربران را افزایش می داد.

اجتناب از نصب بدافزارها در مک بوک ها

نرم افزارهای مخرب همچنان یکی از مشکلات اساسی سیستم عامل macOS به حساب می آیند. اگرچه خودِ مک بوک ها ابزاری به نام XProtect یا File Qarantine دارند ولی آن زمانی کار می کند که یک بدافزار گسترش یافته است بنابراین همیشه چیز جدیدی را مسدود نخواهد کرد و مانع نصب بدافزارها نخواهد شد. در چنین مواقعی، باید اقدامات مناسبی صورت دهید تا همچون رایانه های ویندوزی، امنیت آنلاین خود را بیشتر کنید.

مک بوک macOS رایانه اپل سیستم عامل سیستم عامل macOS

بیشتر بدافزارها به همان شکلی وارد macOS می شوند که به ویندوز می آیند. از جمله این روش ها، دانلود نرم افزارهای مخرب از سایت های ناشناخته و مشکوک و وارد کردن تبلیغات تأیید نشده می باشد. پیشنهاد ما دانلود اپلیکیشن مدنظر از اپ استور macOS و یا سایت سازنده آن است. این یعنی تنها نرم افزاری بارگذاری خواهد شد که تأیید شده خواهد بود.

بر خلاف ویندوز، در macOS خبری از گزینه حذف یا اضافه کردن برنامه وجود ندارد بنابراین نمی توانیم به صورت دستی نرم افزار نصب شده را از بین ببریم. در اینجاست که باید باز هم به اهمیت Malwarebytes اشاره کنیم.

آنتی ویروس های کامل macOS

چندین شرکت نرم افزاری در حال توسعه آنتی ویروس برای macOS هستند. این برنامه ها شباهت زیادی به نسخه های ویندوزی دارند بنابراین می توانند در پس زمینه بررسی کنند که آیا بدافزاری نصب شده یا خیر. Malwarebytes Premium همچنین، دارای این قابلیت است.

در این قسمت نمی توانیم بهترین آنتی ویروس مخصوص macOS را به شما معرفی کنیم زیرا بر خلاف نسخه های ویندوزی آزمایش های زیادی روی آنها صورت نگرفته است. به هر ترتیب، باز هم Malwarebytes را پیشنهاد می کنیم که دارای ویژگی اسکن بدافزارها به صورت اتوماتیک می باشد. این اپلیکیشن اکثر برنامه های مخرب را پاک می کند. حتی در ویندوز نیز تا کنون نرم افزاری شناخته نشده که بتواند این تروجان ها را از بین ببرد بنابراین در هر دو سیستم عامل فعلاً Malwarebytes بهترین گزینه است.

اگر شما فقط و فقط از اپ استور macOS استفاده کنید و نرم افزارهایتان را بروز نگه دارید، احتمالاً مشکلی نخواهد داشت. در سمت دیگر، چنان چه ترجیح می دهید از اینترنت برنامه های مدنظر را دانلود کنید و خطر نصب آنها را به جان می خرید، استفاده از یک آنتی ویروس بهترین ایده خواهد بود. در این بین، همچون ویندوز بهتر است آنتی ویروسی داشته باشید که در پس زمینه کار می کند و اگرچه سرعت مک بوک را کاهش می دهد اما سبب افزایش ایمنی شما خواهد شد.

مک بوک macOS رایانه اپل سیستم عامل سیستم عامل macOS

Sophos Home یکی از بهترین آنتی ویروس های macOS است که تا کنون امتیازات بالایی کسب کرده و به هیچ عنوان برنامه اضافی در مک بوک نصب نمی کند. برای استفاده از آن فقط کافی است یک اکانت Sophos ایجاد نمایید و از آن بهره ببرید. ضمناً، اگر مک بوک شما در حال حاضر آلوده شده، این برنامه می تواند سیستم را به صورت تمام و کمال اسکن کند.

با این توضیحات، جملات کلیشه ای مانند اینکه مک بوک ها به بدافزار آلوده نمی شوند یا به آنتی ویروس نیاز ندارند، دیگر قدیمی شده اند. مثلاً، تروجان فلاش بک تنها با یک حمله توانست 600 هزار مک بوک را در سرتاسر جهان تحت تأثیر قرار دهد. بر این اساس، همچون ویندوز، macOS هم مشکلات نرم افزاری خاص خودش را دارد.

بار دیگر تکرار می کنیم که Malwarebytes یک ابزار مناسب برای هر کاربر مک بوک است. البته علی رغم اینکه نصب آنتی ویروس ها در macOS اجباری نیست اما اگر نرم افزارهای زیادی دانلود می کنید، نصب حداقل یکی از آنها ضروری خواهد بود.

 

 
منبع: howtogeek.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47799 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/15 تعداد مشاهده: 2429
سافت گذر