کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آغاز عرضه عمومی WebView2 کرومیومی توسط مایکروسافت

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز خبر داد که نسخه عمومی WebView2 را برای اپلیکیشن های Win32C و C++ عرضه کرده و برنامه نویسان می توانند از آن در نسخه های مختلف ویندوز بهره ببرند. این کمپانی وعده داده که به زودی بسته های توسعه دهنده آن را نیز منتشر می کند.

مایکروسافت مایکروسافت اج کرومیوم WebView2 سیستم کرومیوم

WebView2 نسخه بروز شده WebView است که مبتنی بر مرورگر کرومیومی مایکروسافت اج می باشد. زمانی که مایکروسافت اعلام کرده بود می خواهد با استفاده از سیستم کرومیوم گوگل مرورگر تولید کند، وعده ساخت این سیستم را داده بود. WebView نسل اول مبتنی بر EdgeHTML بوده که حالا نسخه مایکروسافت اج قدیمی را با عنوان Edge Legacy می شناسند.

اپلیکیشن هایی که از WebView استفاده می کنند همچنان پشتیبانی خواهند شد و با توجه به اینکه WebView2 برای نرم افزارهای Win32 در دسترس قرار گرفته، نسخه های جدیدتری به زودی منتشر می شود. این سیستم بخشی از پروژه Reunion است بنابراین برای بهره گیری از آن در نرم افزارهای UWP می بایست تا زمان انتشار عمومی WinUI3 منتظر بمانید. لازم به ذکر است که پشتیبانی از برنامه های GA با انتشار WinForms و WPF در ماه های آتی سال جاری انجام می شود.

در پایان اشاره کنیم که مایکروسافت قصد دارد هر شش هفته یک بسته مخصوص توسعه دهندگان WebView2 را منتشر کند تا با آپدیت های مایکروسافت اج پایدار هماهنگ باشد. ضمناً، WebView2 با برچسب Evergreen شناخته می شود و این یعنی مدام به آخرین ورژن بروز خواهد شد. همچنین، سیستم Fixed Version نیز چند ماه آینده عرضه می شود اما در آن خبری از بروزرسانی نخواهد بود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47887 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/29 تعداد مشاهده: 2805
سافت گذر