کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316090 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

فایرفاکس 82 با امکانات بهبود یافته منتشر شد + لینک دانلود

به گزارش سافت گذر، موزیلا به تازگی نسخه 82 فایرفاکس را برای کاربران دسکتاپی این مرورگر عرضه کرده است. این بروزرسانی ویژگی های جدید آن چنانی ندارد ولی سرعت مرورگر را افزایش داده و ظاهر حالت تصویر در تصویر را بهبود بخشیده تا افراد راحت تر آن را پیدا کنند.

موزیلا فایرفاکس مرورگر موزیلا فایرفاکس مرورگر فایرفاکس

بر این اساس، به جای اینکه دکمه حالت تصویر در تصویر در کنار ویدیوها نمایش داده شود، فایرفاکس قسمت خاکستری رنگی را در سمت راست ویدیو گذاشته و در نیمه پایینی تصویر هم توضیح می دهد چه کارهایی انجام می دهد. پس از اینکه کاربر توضیحات را خواند، دکمه دایره ای شکل تصویر در تصویر نمایان خواهد شد. حتی در این حالت نیز دکمه مربوطه آن قدر بزرگ است تا بتوان راحت تر از آن بهره برد.

کاربران macOS، حالت تصویر در تصویر را می بایست با فشردن همزمان دکمه های Option + Command + Shift + } فعال کنند. این میانبر جدید حالا حتی قبل از پخش شدن ویدیو نیز کار خواهد کرد بنابراین حتماً نیازی نیست منتظر بمانید تا فیلم نمایش داده شود. فایرفاکس برای ویندوز همچنین، حالا از DirectComposition پشتیبانی می کند تا ویدیوها را راحت تر رمزگشایی کرده و عملکرد CPU و GPU را هنگام پخش آنها بهبود بخشد و دوام باتری را ارتقا دهد.

دیگر نکته مهم در مورد این آپدیت، سرعت افزایش یافته فایرفاکس است. طبق ادعای موزیلا، سایت هایی که از لایه Flexbox استفاده می کنند، حالا به میزان 20 درصد سریع تر اجرا خواهند شد و اجرای دوباره آنها هم 17 درصد سریع تر خواهد بود. به علاوه، باز کردن یک پنجره جدید از فایرفاکس هم 10 درصد زودتر رخ خواهد داد. WebRender موزیلا حالا به دست کاربران ویندوزی بیشتری رسیده تا افراد سریع تر اقدام به وبگردی کنند.

کاربران فعلی فایرفاکس ویندوزی و macOS به صورت اتوماتیک این آپدیت را دریافت خواهند کرد و کاربران لینوکس باید منتظر بمانند تا نسخه نهایی را بگیرند. کاربران تازه وارد هم می توانند فایرفاکس را از سافت گذر دانلود کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47893 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/30 تعداد مشاهده: 3075
سافت گذر