کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت: ایکس باکس سری ایکس با سازه RDNA 2 سازگار است

به گزارش سافت گذر، AMD امروز طی یک مراسم مجازی از پردازنده های گرافیکی جدید خود که با سازه RDNA 2 و لیتوگرافی 7 نانومتری تولید شده اند، رونمایی کرد. این شرکت چندین پردازنده گرافیکی سری Radeon RX 6000 را معرفی نمود و مدعی شد که قرار است با سری RTX 30 ان ویدیا به رقابت بپردازد و وعده داد که سرعت محصولاتش بیشتر خواهد بود. به علاوه، این شرکت اعلام کرد با مایکروسافت همکاری کرده تا سازه استفاده شده را با تکنولوژی هایی نظیر DirectStorage API و . . . به بهترین شکل ممکن هماهنگ کند.

ایکس باکس مایکروسافت پلی استیشن AMD پردازنده AMD

حالا مایکروسافت در یک پست وبلاگی توضیح داده که چگونه کنسول های آتی دنیای گیمینگ او یعنی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس با سازه RDNA 2 سازگار خواهند بود و از نهایت قدرت آن برای بهترین عملکرد استفاده می کنند. بیشتر مزایای این هماهنگی، متوجه سیستم های سخت افزاری DriectX Raytracing، Mesh Shaders،Sampler Feedback from the Vleocity Architecture و Variable Rate Shading خواهد شد.

مایکروسافت می گوید که از همان مراحل اولیه ساخت ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس با AMD همکاری کرده و منتظر مانده تا بتواند از پیشرفته ترین تکنولوژی ساخته شده توسط این کمپانی بهره گیرد. فناوری استفاده شده در محصولات تازه AMD دارای سیستم های بصری و یادگیری ماشینی پیشرفته تر هستند.

این شرکت همچنین، به دنبال آن است تا رزولوشن های بالای قدرت گرفته از سیستم ML را به ایکس باکس بیاورد. همه این تکنولوژی ها به کنسول اجازه خواهند داد تا بازی ها را با بیشتری کیفیت بصری و به صورت واقع گرایانه پخش کند.

علاوه بر ایکس باکس، مایکروسافت می خواهد این فناوری ها را به PC نیز بیاورد تا توسعه دهندگان بتوانند هنگام تولید بازی ها، از آنها استفاده کنند. سایر پیشرفت های ابداع شده توسط AMD مانند Smart Access Memory (که اجازه دسترسی کامل به پردازنده های سری Ryzen 5000 را می دهد) نیز قرار است به PC بیایند.

پست منتشر شده توسط مایکروسافت از آن جهت جذابیت دارد که پلی استیشن 5 سونی هم به خاطر استفاده از پردازنده گرافیکی دارای سازه RDNA 2 و پردازنده دارای سازه Zen 2 بسیار قدرتمند است بنابراین باید دید در آینده مزایای هر کنسول نسبت به دیگری چه خواهد بود.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47942 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/08 تعداد مشاهده: 1815
سافت گذر