کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش نحوه دانلود فایل ISO هر نسخه ای از ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، زمانی که از ابزار Media Creation Tool مایکروسافت استفاده می کنید، می توانید فایل ISO جدیدترین نسخه های ویندوز 10 را دریافت و فلش مموری ها را قابل بوت شدن بکنید. البته شاید دلتان بخواهد یک ورژن به خصوص را دانلود نمایید اما بعضی اوقات بهتر است سراغ یک نسخه قدیمی تر بروید.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل سیستم عامل ویندوز آپدیت ویندوز 10

مثلاً گاهی اوقات که با مشکل نصب آخرین نسخه مواجه می شوید، مجبور خواهید بود یک ورژن قدیمی تر دانلود کنید. برخی از کاربران ویندوز 10 معمولاً به ورژن های پیشین وفادار می مانند حال آنکه نسخه های جدیدتر نیز عرضه شده است. در چنین مواقعی، به منظور بهره مندی از خدمات، بهتر است ورژنی نصب گردد که همچنان توسط مایکروسافت پشتیبانی می شود.

آموزش دانلود فایل ISO نسخه های دلخواه ویندوز 10

تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از فایل bat جدیدترین نسخه ابزار Media Creation Tool است. برای بهره مندی از این برنامه، می بایست دکمه RAW که در سمت راست MediaCreationTool.bat وجود دارد را انتخاب کرده و سپس روی صفحه اجرا شده کلیک راست کنید و در ادامه گزینه Save As را بزنید تا فرآیند دانلود آغاز شود. شاید فرمت فایل موجود .txt باشد بنابراین اگر دارید از فایل اکسپلورر استفاده می کنید، حتماً آن را حذف نمایید.

هر دو فایل را دانلود کرده و در یک مسیر قرار دهید. تمام کاری که در ادامه باید صورت پذیرد، اجرای MediaCreationTool.bat و صبر کردن برای نمایش نسخه های مختلف ویندوز 10 می باشد.

همان طور که می بینید، همه نسخه های مهم ویندوز 10 برایتان نمایش داده خواهند شد. تمامی این فایل ها در سرورهای مایکروسافت هستند و مستقیماً از آنجا دانلود می شوند.

وقتی نسخه مدنظر را انتخاب کردید، می بینید که Media Creation Tool اجرا شد. مراحل بعدی را هم باید مطابق معمول پشت سر بگذارید ولی بهتر است به نکات گفته شده توجه داشته باشید. در ادامه شرایط استفاده را قبول، زبان، نسخه و ساختار را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید آیا می خواهید فایل ISO را دانلود نمایید یا قصد دارید فلش مموری را به یک درایو قابل نصب تبدیل کنید. طبیعی است که با این کار، می توان فایل ISO را در هر رایانه ای که خواستید، نصب نمایید.

سخن پایانی

فایلی که آن را معرفی کردیم، به افراد اجازه دانلود نسخه ISO ورژن های مختلف ویندوز 10 را ارائه می کند بنابراین بسیار جامع است. ضمن اینکه به وسیله این ابزار قادر خواهید بود رایانه را به آخرین نسخه آپدیت نمایید و یا در صورت تمایل نسخه ای قدیمی تر را نصب کنید.

 

دانلود Media Creation Tool
دانلود فایل BAT ابزار Media Creation Tool

 

 
منبع: ghacks.net

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47964 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/12 تعداد مشاهده: 3703
سافت گذر