کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش حافظه پلی‌استیشن 5 در ابتدا امکان‌پذیر نخواهد بود

به گزارش سافت گذر، هر دو مدل پلی‌استیشن 5 حافظه داخلی 825 گیگابایتی SSD دارند که 667 گیگابایت از آن را می‌توان مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه در ابتدا افزایش حافظه این کنسول امکان‌پذیر نیست، به نظر می‌رسد همین فضا نیز برای نصب بازی‌ها کفایت کند. گفته می‌شود که این قابلیت قرار است در آینده در دسترس قرار گیرد.

سونی پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 کنسول سونی کنسول گیمینگ

پلی‌استیشن یک اسلات M.2 برای حافظه‌های SSD دارد اما تنها درایوهای PCI 4.0 سرعت کافی برای سازگاری با فضای SSD داخلی را خواهند داشت زیرا شتاب آنها جهت اجرای بازی‌ها بسیار کمتر است.

مارک سرنی، مدیر ارشد طراحی پلی‌استیشن 5 می‌گوید که درایوها آن‌قدر باید باریک باشند تا بتوان آنها را در این کنسول قرار داد. به علاوه، آنها باید با دسته I/O سونی سازگاری یابند.

سونی می‌خواهد آزمایش‌های مربوطه را انجام دهد و لیستی از کارت‌های SSD که با پلی‌استیشن 5 سازگار هستند را منتشر کند. فعلاً به نظر می‌رسد حتی سازندگان درایوهای مختلف نیز نمی‌دانند کدام موارد مناسب پلی‌استیشن 5 خواهند بود اما قطعاً شرایط این‌گونه باقی نخواهد ماند و به زودی همه چیز تغییر خواهد کرد.

بر این اساس، با توجه به تعداد بازی‌هایی که در آینده می‌خرید، ممکن است مشکلاتی در مورد اجرای آنها داشته باشید. لازم به ذکر است که اجرای بازی‌های پلی‌استیشن 4 بدون هیچ مشکلی صورت خواهد پذیرفت و استفاده از حافظه‌های اکسترنال برای بازی‌های نسل‌های پیشین نیز از همان ابتدا فعال خواهد بود.

در سمت دیگر، مایکروسافت رویه متفاوتی برای افزایش حافظه ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس برگزید. کنسول‌های این شرکت به ترتیب دارای ظرفیت 1 ترابایتی و 512 گیگابایتی خواهند بود که در هر کدام از آنها می‌توان از 802 و 364 گیگابایت را استفاده کرد. اگر هم شما به حافظه بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از محصول سیگیت استفاده نمایید. در حال حاضر یک مموری کارت 1 ترابایتی با قیمت 220 دلاری فروخته می‌شود اما مدل 2 ترابایتی نیز قرار است در آینده تولید شده و به فروش برسد.

در تاریخ 12 نوامبر، پلی‌استیشن 5 در کشورهای ایالات متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن و کره جنوبی فروخته خواهد شد. سایر کشورها هم باید تا تاریخ 19 نوامبر صبر کنند.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47986 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/17 تعداد مشاهده: 2245
سافت گذر