کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش اسپیکر عمده

پخش اسپیکر عمده

در هر مغازه ی موبایل فروشی تعداد زیادی اسپیکر با تنوع بالا در طرح و مدل می توان یافت. این روزها کاربران تلفن های هوشمند طرفداران پر و پا قرص این کالا هستند.

اگر شما صاحب یک مغازه موبایل فروشی هستید و یا به دنبال خرید عمده اسپیکر از واردکننده هستید ، ادامه ی این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه استفاده از اسپیکرها ، کمپانی های متعددی شروع به تولید این کالا با ویژگی های مختلف و ظاهر متنوع کرده اند. علاوه بر تکنولوژی به کار رفته در اسپیکر ، ظرفیت باطری ، برند ، توان خروجی و ... بر کیفیت و قیمت کالا تاثیر گذار هستند.

در سایت بازرگانی ایران پخش می توانید انواع مختلفی از اسپیکرها را در طراحی مختلف ، با کارآیی و ویژگی های فنی متفاوت ببینید. اسپیکرهایی از برندهای W-king ، Wster ، T&G و ... دارای تکنولوژی های به روزتر و کیفیت بالاتر هستند. برخی دیگر اسپیکر های High Copy یا No Name دارای قیمت های پایین تری هستند و البته خریداران بیشتری در بازار دارند.

اسپیکر ها بسته به مدل و برند ، دارای ویژگی های زیر هستند:

  • NFC
  • وروردی AUX , SD Card , USB
  • ضد آب بودن
  • ضد ضربه بودن
  • مجهز به پاوربانک
  • دکمه لمسی (Touch)
  • رقص نور
  • و ...

هر کدام ازین ویژگی ها ، بر روی قیمت تاثیرگذار هستند . اما در بسیاری مواقع کاربرانی که به دنبال اسپیکرهای به روز و پرکاربرد هستند ، این ویژگی ها می تواند بر خریدشان تاثیرگذار باشد.

توان خروجی ، شفافیت و وضوح صدا و بیس برای اسپیکرها بسیار حائز اهمیت هستند. اسپیکرهای بزرگ مثل ZEALOT S39 ، که توان خروجی بالایی دارند ، برای استفاده در فضای باز مناسب تر هستند. اسپیکرهایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند ، باید توان خروجی بالا و بلندی صدای مطلوبی داشته باشند. این دست اسپیکرها به خاطر ابعاد بزرگشان در حالت های چمدانی ، که دارای چرخ هستند و یا با بند روی دوشی طراحی می شوند تا حملشان آسان تر باشد.

اگر به دنبال اسپیکر هایی با قیمت مناسب هستید و در عین حال ، شفافیت و وضوح صدا و بیس برای شما مهم است ، اسپیکرهای برند Zealot ، W-king ، Awei ، Wster و ... انتخاب های خوبی هستند که بسته به امکانات و ویژگی های ظاهری که مورد پسندتان است ، می توانید از بین آنها انتخاب نمایید. در بعضی مدل های این برند ، دکمه های تاچ ، دستیار صوتی و ویژگی هایی ازین قبیل نیز به چشم می خورد.

اسپیکر های NO Name و یا High Copy از برند JBL  و T&G و ... به علت پایین بودن قیمت ، در برخی مناطق فروش بالایی دارند که از کیفیت صدا و ویژگی های فنی این مدل ها نباید انتظار بالایی داشت. این مسئله نیز ناگفته نماند که حتی بعضی از همین مدل ها هم نسبت به قیمتشان کیفیت و ویژگی های مناسبی دارند (باز هم تاکید می شود که نسبت به قیمتشان!) .البته اگر این کالاها دارای کیفیت Grade A باشند ، کیفیت مطلوب تری نسبت به Grade های پایین تر دارند.

ظرفیت باطری یکی از تاثیرگذارترین موارد بر رضایت مشتری از خرید است. اسپیکرهایی که دارای ظرفیت بالای باطری هستند می توانند مدت زیادی قابلیت پخش موزیک داشته باشند. بعضی مدل های نیز دارای پاوربانک هستند که کابر از طریق آنها می تواند لوازم همراه ، مانند؛ موبایل ، تبلت و ... را شارژ نماید. برای مثال بعضی مدل ها دارای پاوربانک های درونی هستند و بسته به ظرفیت باطری می توانند به دفعات موبایل را شارژ نمایند و در صورت استفاده نکردن از قابلیت پاور بانک ، می توانند به عنوان مثال تا 22 ساعت به صورت پیوسته پخش موزیک داشته باشند.

استانداردهای IPX می تواند مقاومت اسپیکر به آب و رطوبت ، گرد و خاک و یا ضربه را تضمین نماید و مثلا اسپیکر W-king S9 دارای استاندارد IPX68 است و به ضربه ، آب ، گرد و خاک مقاوم است. این مدل برای کاربرانی که به کمپ کردن در طبیعت علاقه مند هستند ، بسیار مناسب است.

راه های ارتباط و درگاه های ورودی نیز در انتخاب اسپیکرها بسیار تاثیرگذار هستند. وروردی های USB ، SD Card و کابل انتقال صدای AUX و ارتباط بی سیم از طریق بلوتوث جزو امکانات ویژه محصوب نمی شوند ، اما هرکدام از ویژگی ها در مدل های مختلف شاید وجود نداشته باشد.اما ارتباط بی سیم NFC یکی از تکنولوژی های جدید است که این روزها تنها در بعضی از مدل های اسپیکرهای پیشرفته وجود دارد مثلا Awei Y200.

در فروشگاه ایران پخش تقریبا 60 مدل اسپیکر موجود است:

  • اسپیکر دورگردنی
  • اسپیکر ضد آب و ضربه
  • اسپیکر چمدانی
  • هدفون اسپیکرشو
  • اسپیکر پاوربانکدار
  • و ...

کاربر می تواند از طریق فیلترهای عمومی مثل؛ ارزان ترین ، گران ترین و ... کالاهای نمایش داده شده را فیلتر نماید. همچنین از طریق فیلترهای پیشرفته هر کدام از خصوصیات فوق مثل ؛ پاوربانک دار ، ضد آب و ... را می توان بر لیست کالاها اعمال نمود ، تا کالاهای پیش روی ، متناسب تر و هدفمند تر باشند. بدین ترتیب در 24 ساعت شبانه روز می توانید تنها با چند کلیک ساده ، لیستی از کالاهای مورد نیاز را پیش رو داشته باشید و با صرف چند دقیقه زمان و مطالعه ویژگی ها و بررسی های فنی و مقایسه ی آنها با یکدیگر ، کالاهای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ایران پخش تنها پاسخوگوی کاربران ، برای خرید اسپیکر عمده است و به هیچ عنوان فروش تکی ندارد.قیمت های درج شده در سایت ، همگی به صورت عمده هستند.

تمامی مدل ها در تیراژ بسیار بالا موجود هستند تا این مجموعه بتواند پاسخگوی خریداران عمده در تیراژ بالا باشد. قیمت های سایت ، کف قیمت همکاری در بازار هستند و همکاران می توانند بدون واسطه ، از واردکننده اسپیکر ، خرید نمایند.

در صورت نیار به مشاوره و یا راهنمایی می توانید سوالات خود را با تیم پشتیبانی فروش اسپیکر عمده این مجموعه در میان بگذارید.بعد از ثبت سفارشات و تایید فروشگاه ، حداکثر طی 24 ساعت ، می توانید خریدتان را در سراسر ایران و در محل مورد نظر ، دریافت کنید.

فروشگاه ایران پخش داری نماد الکترونیک است تا تجربه ی یک خرید مطمئن و آسان را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما به ارمغان آورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48020 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1399/08/24 تعداد مشاهده: 1922
کلید واژه ها:
سافت گذر