کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موفقیت کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس چشمگیر است

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز خبر داد که عرضه ایکس باکس سری ایکس و اس در این هفته موفق ترین عرضه از زمان ورود یک کنسول به بازار توسط او می باشد. برای مثال، این شرکت تأیید کرده که نسبت به دستگاه های سال های قبل، کنسول های بیشتری فروخته است. البته این کمپانی نگفته که چند کنسول را فروخته و یا در گذشته آمار به چه صورت بوده است.

ایکس باکس ایکس باکس سری اس ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X Xbox Series S

مایکروسافت همچنین یادآور می شود که ایکس باکس سری اس در مقایسه با دستگاه های قبلی، بیشترین گیمر را جذب کرده است. بار دیگر اشاره ای به تعداد گیمرها نشده است. احتمال می دهیم که با مایکروسافت را با تعداد حساب های کاربری وصل شده به Xbox Live به دست آورده است.

در ایکس باکس سری ایکس و اس، 70 درصد دستگاه ها از ویژگی Xbox Game Pass استفاده کرده اند و مایکروسافت می گوید که گیمرهای فعلی و جدید در این آمار حضور دارند. باز هم در اینجا خبری از اطلاعات دقیق تر نیست.

تنها عددی که مایکروسافت به ما ارائه کرده این است که 3594 بازی اجرا شده اند که نسبت به آمار کنسول های پیشین بیشتر است. البته به دست آمدن این آمار تا حدودی قابل پیش بینی بود زیرا کنسول های سال 2020 مایکروسافت اولین دستگاه هایی بودند که کاملاً توانایی اجرای بازی های دستگاه های پیشین را داشتند. بر این اساس، به غیر از بازی هایی که به Kinect نیاز دارند، هر بازی که در Xbox One پشتیبانی می شد را می توان در ایکس باکس سری ایکس و اس اجرا کرد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48022 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/24 تعداد مشاهده: 2186
سافت گذر