کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316140 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عملکرد اگزینوس 2100 از اسنپدراگون 875 بهتر خواهد بود

به گزارش سافت گذر، سامسونگ به تازگی از چیپست اگزینوس 1080 خود رونمایی کرده است. این تراشه اولین پردازنده تولید شده با فرآیند لیتوگرافی 5 نانومتری کمپانی کره ای به شمار می آید که به نظر می رسد برای گوشی های میان رده فوق العاده باشد زیرا امتیازات بنچمارک فاش شده نشان می دهند که از اسنپدراگون 865 عملکرد بسیار بهتری دارد. حالا سؤالی که به وجود می آید این است که تراشه بالارده بعدی سامسونگ یعنی اگزینوس 2100 از اسنپدراگون 875 قدرتمندتر خواهد بود یا خیر؟. جدیدترین شواهد و قرائن به دست آمده نشان می دهند که دقیقاً همین اتفاق خواهد افتاد.

سامسونگ کووالکوم اسنپدراگون اگزینوس تراشه

حساب کاربری Ice Universe در توییتر که به افشای اطلاعات پیرامون محصولات مختلف می پردازد مدعی شده که اگزینوس 2100 از اسنپدراگون 875 عملکرد بهتری خواهد داشت. این در حالی است که معمولاً پرچمداران سامسونگ که قرار است در چین و آمریکا به فروش برسند از تراشه اسنپدراگون و پرچمدارانی که برای خاور میانه و اروپا تولید می شوند، از تراشه اگزینوس بهره می برند.

Ice Universe در توییتر می نویسد:«« تقریباً ثابت شده که اگزینوس 2100 قدرتمندتر از اسنپدراگون 875 خواهد بود تا طرفداران اروپایی سامسونگ از روی رضایت لبخند بزنند»».

معمولاً این گونه به نظر می رسد که گوشی های دارای تراشه های اسنپدراگون قدرت بیشتری دارند و در اکثر مواقع ترجیح شرکت های مختلف آن است که از محصولات این کمپانی آمریکایی استفاده کنند. شاید هم به همین دلیل است که سامسونگ تصمیم گرفته از شیوه طراحی ARM به جای روش های مخصوص به خودش برای تولید اگزینوس 2100 بهره گیرد.

اگزینوس 2100 و اسنپدراگون 875 احتمالاً دارای یک نوع سازه هسته ای خواهند بود. با این وجود، حتی اگر تراشه ساخت سامسونگ از محصول کووالکوم ضعیف تر باشد نیز دیگر تفاوت ها مانند گذشته، فاحش نخواهد بود.

بر این اساس، احتمال می رود که هر دو تراشه یک هسته Cortex-X1، سه هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 داشته باشند.

اگزینوس 2100 شاید از حضور پردازنده گرافیکی Mali-G78 و اسنپدراگون 875 شاید از حضور پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره ببرند. اگرچه عملکرد گرافیکی هر دو تراشه متفاوت خواهد بود اما همچنان انتظار می رود کووالکوم برتری خودش را به محصول سامسونگ دیکته کند.

 

 
منبع: phonearena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48043 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/26 تعداد مشاهده: 1930
اخبار مرتبط
سافت گذر