کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فواید و معایب دورکاری در منزل

بیماری همه گیر کرونا بیشتر ما را مجبور به کار از خانه می کند. در اینجا جوانب مثبت و منفی دورکاری را بررسی می کنیم.

قبل از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، تعداد زیادی از کارمندان از خود می پرسیدند که چرا نمی توانند از خانه کار کنند. اکنون که ناگهان ده ها میلیون نفر خود را مجبور به دورکاری می دانند، این سوال ضرورت جدیدی پیدا کرده است.

ویروس سرانجام فروکش می کند، اما به احتمال زیاد کارمندان برای مدت طولانی به این روش ادامه می دهند. اگر شرکت ها بتوانند در دورکاری موفقیت کسب کنند، حتی پس از کاهش بیماری همه گیر احتمال دارد که این روش را ادامه دهند. در اینجا، به برخی از مزایا و معایب دورکاری برای کارفرمایان و کارمندان نگاهی داریم.

جوانب مثبت: مزایا و فرصت ها

بهره وری بیشتر

در طول بیماری همه گیر، دورکاری به افراد امکان می دهد که به کار خود ادامه دهند و شرکت ها به فعالیت خود ادامه دهند. اکنون، مانند زمان های عادی، مزیت اصلی کار در خانه انعطاف پذیری است که برای شما - هم برای کارفرمایان و هم برای کارمندان - فراهم می کند.

مطالعات متعدد نشان داده است که دورکاری می تواند هم بهره وری و هم رضایت شغلی را افزایش دهد، در حالی که کارمندان توانایی تمرکز را با توجه به کاهش عوامل حواس پرتی افزایش می دهند. برای افراد درونگرا و دیگران که تنهایی را ترجیح می دهند، کار در خانه می تواند موهبت الهی باشد. یک مطالعه در سال 2014 در چین 13 درصد افزایش عملکرد کارکنان شاغل در خانه را نشان می دهد.

صرفه جویی برای همه

کار در خانه همچنین می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها برای همه شود. در حالی که کارمندان برای رفت و آمد هزینه کمتری دارند (همراه با ناهار و قهوه و غذای آماده و گران قیمت کمتر) و ممکن است با انعطاف پذیری بیشتر در هزینه های مراقبت از کودک صرفه جویی کنند، کارفرمایان هم می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. حضور تعداد افراد کمتر در دفتر به این معنی است که دفاتر فیزیکی می توانند کوچکتر باشند و در هزینه های اجاره صرفه جویی می شود. برای برخی از مشاغل، ممکن است به طور کلی از فضای اداری دائمی صرف نظر شود.

بیشتر بخوانید: خدمات سئو شامل چه مواردی می شود؟

 کارمندان شادتر

مطالعات نشان داده است که بسیاری از کارمندان برای انعطاف پذیری بیشتر از درآمد بالا ارزش قائل هستند. مطالعه ای در سال 2017 نشان داد که کارمندان در ایالات متحده توانایی کار در خانه را برابر با 8 درصد از دستمزد خود می دانند. علاوه بر این، اثبات شده است که توانایی کارکنان در کنترل برنامه و شرایط کاری خود به رضایت شغلی و تعهد بیشتر و گردش مالی کمتر منجر می شود، همه اینها موجب صرفه جویی در وقت و هزینه کارفرمایان می شود.

جوانب منفی: معایب و خطرات

گرچه مزایای زیادی برای دورکاری وجود دارد، اما معایبی نیز وجود دارد و مدیریت صحیح این نکات منفی برای موفقیت آن، هم برای کسب و کارها و هم برای کارمندان بسیار مهم است.

مردم به یکدیگر احتیاج دارند

یک نقطه ضعف مهم عدم تعامل انسانی هنگام دورکاری است - برخی مطالعات نشان داده اند که با گذشت زمان، کارمندان می توانند از نظر اجتماعی و کاری منزوی شوند. برای مدیریت این امر، شرکت ها می توانند آنها را به جلسات منظم دفتری یا میهمانی ها دعوت یا تشویق کنند. در طول همه گیری، در حالی که مردم مجبور به کار از خانه می شوند، بسیاری از مدیران جلسات «اجتماعی» منظمی را ترتیب داده اند - که در آن تیم ها در مسابقه ها، آوازها، بازی ها، وعده های غذایی آنلاین یا سایر فعالیت های غیرکاری شرکت می کنند.

حتما بخوانید: بهینه سازی سایت چه تاثیری در فروش دارد؟

تداوم بهره وری

شرکت ها همچنین باید راه هایی را برای نظارت بر کارگران ایجاد کنند بدون اینکه زیاد مداخله کنند. در حالی که برخی شرکت ها از اقدامات سختگیرانه مانند دسترسی به وب کم های کارمندان برای اطمینان از عملکرد آنها استفاده کرده اند، اما در طولانی مدت به روش های کمتر مداخله جویانه نیاز است. شرکت ها ممکن است سرمایه گذاری در جلسات آموزش تخصصی را برای کمک به کارگران در جهت حفظ بهره وری در خانه و توسعه روش های سالم، مانند ورزش روزانه در نظر بگیرند.

امنیت

یک مشکل اساسی در دورکاری مسئله امنیت است. از آنجا که تعداد زیادی از شرکت ها و افراد به پلتفرم های کنفرانس ویدیویی روی می آورند، کارشناسان امنیتی هشدار می دهند این موارد لزوماً ایمن نیستند. به ویژه، شرکت زوم به دلیل مسائل حریم خصوصی، از جمله ارسال داده های کاربر به فیس بوک، عدم رمزگذاری انتها به انتها و نقصی که باعث شده برخی از کاربران در معرض سرقت دوربین های وب و میکروفون هایشان قرار بگیرند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیشتر بدانیم: قیمت سئو در سال جدید چقدر است؟

ایجاد تعادل زندگی و کار در خانه

یک مسئله مهم برای کارمندانی که دورکاری می کنند، رنگ باختن زندگی کاری و زندگی در خانه است که می تواند در صورت عدم تفکیک فیزیکی بین زمان کار و اوقات فراغت رخ دهد. کارمندان اینترنتی خانگی معمولاً بیشتر از کارمندان اداری کار می کنند و ممکن است در تعطیلی کار مشکل داشته باشند، به خصوص اگر دفتر خانه اختصاصی نداشته باشند. و گرچه فکر کردن در مورد مزایای دورکاری در ساحل گرمسیری وسوسه انگیز است، لذت بردن از ساحل بدون کار وسوسه انگیزتر خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48051 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/08/28 تعداد مشاهده: 2118
کلید واژه ها:
سافت گذر