کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید رپورتاژ آگهی راهکاری جذاب و تأثیرگذار برای جذب مشتری و افزایش فروش

اگر به این جمله معروف که می‌گوید «محتوا پادشاهی می‌کند» باور داشته باشید، احتمالاً به این جمله که «رپورتاژ آگهی تاج پادشاهی در سرزمین محتوا است» هم ایمان خواهید آورد!

 

خرید رپورتاژ آگهی راهی ساده، جذاب و تأثیرگذار برای جذب مخاطب است. علاوه بر جذب مخاطب، موتورهای جستجو هم عاشق شما می‌شوند و همین چند وجهی بودن است که رپورتاژ آگهی را جذاب می‌کند. در واقع خرید رپورتاژ آگهی یک تیر و چند نشان است که مسیر شما را در راه دستیابی به رتبه‌های برتر گوگل هموار خواهد کرد و البته نام برند شما را نیز در ذهن‌ها ماندگار. اما رپورتاژ دقیقه چیست و چطور این‌همه مزایا دارد؟

 

تعریف رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی نوعی از محتوا است که در آن نویسنده یک مقاله گزارشی یا آموزشی می‌نویسد که هدف اول آن ارائه اطلاعات کاربردی و جذاب به مخاطب است. هدف دوم این است که در لابه‌لای این آموزش‌ها، یک سایت یا برند خاص با ظرافت هر چه تمام‌تر معرفی شود. نکته مهم همین‌جاست که تفاوت باریکی بین یک محتوای معمولی و رپرتاژ ایجاد می‌کند. در واقع هرچقدر نویسنده بتواند هنرمندانه‌تر تبلیغ کسب‌وکار و برند مد نظرش را انجام دهد، تأثیرگذاری آن هم بالاتر خواهد رفت.

 

مزایای رپورتاژ آگهی

شاید بپرسید چرا باید به جای تبلیغات رک و پوست کنده، از رپورتاژ استفاده کنیم که به طور تقریباً نامحسوس از کسب‌وکار ما نام می‌برد؟ پاسخ این است که ما هرروز در معرض ده‌ها و صدها تبلیغ در تلویزیون، رادیو، شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و ... قرار می‌گیریم. ذهن ما به طور خودکار یاد گرفته است که اطلاعات اضافی را دور بریزد و در انتهای شب تنها اطلاعات مفید و کاربردی آن روز را در صندوقچه خود دسته‌بندی و ذخیره کند. بنابراین فکر می‌کنید چه بلایی به سر تبلیغاتی می‌آید که هرروزه آن‌ها را مشاهده می‌کنیم؟ بله! درست است! به سطل زباله مغز ما هدایت می‌شوند!

در عوض، ذهن ما به دنبال یادگیری و جمع‌آوری اطلاعات مفید است. بنابراین اگر بخواهید یک تبلیغ هوشمندانه انجام بدهید، باید آن را در لفافه‌ای از اطلاعات و داده‌های کاربردی بپیچید. این کار یک بازی برد برد است: هم خواننده اطلاعات مفید کسب می‌کند و هم شما در پشت پرده توانسته‌اید کسب‌وکار خود را معرفی کنید. اما مزایای خرید رپورتاژ آگهی تنها به اینجا ختم نمی‌شود. در ادامه با جزئیات بیشتر با مزایای این نوع از محتوا آشنا می‌شویم.

 

سئوی بهتر، مخاطب بیشتر

از آنجایی که رپورتاژ آگهی مقاله‌ای است که از جانب شما و با صرف هزینه، در وب‌سایت دیگری به جز سایت خودتان منتشر خواهد شد، تأثیر مثبت زیادی در سئوی سایتتان خواهد گذاشت. چرا؟ به دلیل این که حداقل یک لینک و گاهی تا 5 لینک در رپورتاژ قرار داده می‌شود که به صفحات مهمی از سایت شما لینک خواهند شد. در وهله اول، ایجاد بک لینک به بهبود رتبه وب‌سایتتان کمک خواهد کرد. در وهله دوم، هر چه وب‌سایت میزبان که در آن رپورتاژ را منتشر می‌کنید، کاربران بیشتری داشته باشد، تبلیغ شما به دست افراد بیشتری خواهد رسید و این یعنی سایت شما قرار است بیشتر و بیشتر شناخته شود.

مثلاً فرض کنیم که شما یک وب‌سایت فروشگاهی در زمینه فروش لوازم آشپزی دارید. حالا تصمیم می‌گیرید که یک رپورتاژ در یک وب‌سایت نسبتاً معتبر منتشر کنید. اگر سفارش نوشتن و انتشار آگهی را به یک تیم حرفه‌ای و شناخته شده مانند ویرلن بسپارید، احتمالاً آن‌ها تصمیم می‌گیرند که یک موضوع جذاب مانند «10 غذای نیم ساعته برای خانم‌های شاغل» را انتخاب کنند. سپس در طول رپورتاژ، ممکن است چند بار به سایت شما لینک دهی کنند. هر کاربر کنجکاوی که روی لینک وب‌سایت شما کلیک کند، می‌تواند روی بهبود رتبه سایت و همچنین بالا رفتن میزان فروش شما تأثیر گذاشته باشد. بنابراین رپورتاژ آگهی به طور کاملاً مستقیم روی سئوی سایت تأثیر خواهد گذاشت تا هم مخاطبان شما را دوست داشته باشند و هم گوگل!

 

برندینگ؛ رویای دست‌یافتنی

برند شامل نام شرکت، لوگو، روش‌های بازاریابی و به‌طورکلی هویت یک شرکت است که صرفاً به همان شرکت تعلق دارد. برند حتی می‌تواند یک امر کاملاً ذهنی باشد که نشان می‌دهد مخاطبان چطور به یک شرکت و محصولات آن نگاه می‌کنند. برندینگ از این جهت مهم است که نه تنها تأثیرات به‌یادماندنی و قابل‌توجهی در مخاطبان دارد، بلکه به مشتریان شما این امکان را می‌دهد که بدانند چه انتظاراتی از شما، شرکتتان و محصولاتتان خواهند داشت.

در دنیایی که رقابت بین نمانام‌ها یا همان برندها بسیار نزدیک به یکدیگر است و مخاطبان هرروز نام‌های جدیدی از مارک‌های تجاری به گوششان می‌خورد، اهمیت زیادی دارد که بتوانید جایگاه کسب‌وکار خود را در جای مناسبی محکم کنید. رپورتاژ آگهی اگر با دقت و هنرمندی نوشته شود، در مسیر برندینگ شما را از رقبا پیش خواهد انداخت. اولین دلیل آن این است که رپورتاژ برای همیشه در سایت میزبان وجود خواهد داشت و کاربران برای مدت‌های طولانی از آن بازدید می‌کنند. حتی ممکن است به طور دائمی ورودی‌های قابل‌توجهی به وب‌سایتتان داشته باشید که از لینک‌های رپورتاژ به صفحات سایت شما هدایت شده‌اند. این کاربران همان مشتریان بالقوه‌ای هستند که می‌خواهید در ذهن آن‌ها ماندگار شوید و حتی توسط آن‌ها به افراد دیگر هم معرفی شوید. این کار را رپورتاژ آگهی برای شما انجام می‌دهد.

نکته مهم دیگر این است که رپورتاژ هیچ محدودیتی از نظر موضوعی ندارد. یعنی شما می‌توانید هر موضوعی که به کسب‌وکار شما مربوط می‌شود را انتخاب کنید و در مورد آن بنویسید. هنر نویسنده می‌تواند یک تبلیغ رؤیایی برای کسب‌وکار شما باشد. بنابراین خودتان را جای خواننده‌ای بگذارید که با یک تبلیغ خوش آب و رنگ از یک برند مواجه شده است. آیا نام آن را به خاطر نمی‌سپارید؟

 

بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محتوایی تمرکز زیادی بر روی جذب مخاطب و آگاه‌سازی از برند دارد. بازاریابی محتوایی در واقع مانند یک آهنربا است که مخاطب و مشتری را جذب می‌کند. با چه روش‌هایی؟ مجموعه‌ای از استراتژی‌های بازاریابی باید به کار گرفته شوند تا درنهایت به آگاه‌سازی از برند و افزایش مشتریان منجر شوند. اما از سوی دیگر، دیجیتال مارکتینگ بر روی تبلیغات دیجیتال در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متمرکز است. دیجیتال مارکتینگ برخلاف بازاریابی محتوا، اصلاً شبیه یک آهنربا نیست! کاملاً برعکس، این نوع از بازاریابی بر روی تبلیغات تهاجمی تمرکز می‌کند تا با روش‌های مختلف کاربران و مشتریان را به سمت کسب‌وکار شما جلب کند.

در هر دو روش، بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ با کمک رپورتاژ آگهی بهتر به نتیجه می‌رسند. ماهیت چندگانه رپورتاژ که از آن صحبت کردیم، به‌سادگی این امر را ممکن می‌کند. از یک طرف رپورتاژ مطلبی است که با صبوری نوشته شده است و کاربر مورد نظر را ما را سرگرم می‌کند و به طور نامحسوس او را به سمت کسب‌وکار ما می‌کشاند. از سوی دیگر، رپورتاژ نوعی از تبلیغ است که مخاطب را هدف قرار داده و نام کسب‌وکار ما را در ذهن او حک می‌کند.

 

به خاطر داشته باشید که صرفاً خرید رپورتاژ آگهی کافی نیست.

بررسی سایت مشتری، انتخاب مناسب سایت میزبان و همچنین نوشتن یک محتوای جذاب و حرفه‌ای، همگی به تخصص و تجربه‌ای نیاز دارند که باید برای شما محرز شده باشد.

تیم ویرلن تاکنون توانسته است بیش از 100 هزار رپورتاژ آگهی را در 250 سایت برتر خبری ایران منتشر کند.

 

بنابراین تولید یک رپورتاژ آگهی جذاب که با سئوی سایت و بازاریابی محتوایی شما هماهنگی داشته باشد، انتظاری است که می‌توانید از این تیم داشته باشید.

از آنجایی که انتشار رپورتاژ کمی هزینه‌بر است، بدون استفاده از تیم متخصص و کارآزموده، نتایجی که در این مقاله از آن‌ها صحبت کردیم، لزوماً منتج نمی‌شوند. 

شاید شما نیز این تجربه را داشته اید که رپورتاژ های متنوع و گوناگون نتیجه قابل قبولی برای شما نداشته اند؛ بنابراین بهتر است دست به کار شوید و این بار صفر تا صد رپروتاژ آگهی خود را به ویرلن بسپارید تا ببینید این تیم حرفه ای چگونه از انتخاب سایت های خبری و موضوع تا انتشار زمان بندی شده و استراتژیک برای شما عمل خواهند کرد.

اگر از همکاری های مختلف پیشین خود با شرکت های گوناگون و مقایسه نتایج قبلی با  نتیجه خوب همکاری با ویرلن به این نتیجه رسیده اید که تاکنون انرژی و هزینه مضاعف را اتلاف کرده اید، به یاد داشته باشید که طبق ضرب المثلی معروف "ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است" .

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48057 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: ویرلن تاریخ خبر: 1399/08/29 تعداد مشاهده: 1795
کلید واژه ها:
سافت گذر