کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دکتر ساینا یک مرکز پزشکی ۲۴ ساعته

دکتر ساینا یک مرکز پزشکی ۲۴ ساعته

شما برای درمان و مراجعات پزشکی چه ‌کار می‌کنید؟ ارتباط با پزشکان را چطور برقرار می‌کنید؟ در این شرایط قرمز کرونایی آیا برای حل مشکلات پزشکی به درمانگاه‌ها مراجعه می‌کنید؟

متاسفانه در حال حاضر که کرونا افراد زیادی را به‌صورت روزانه درگیر به خود می‌کند، مراجعه به مطب‌ها و درمانگاه‌‌های پزشکی با خطر انتقال همراه است و تا جای ممکن باید از آن‌ها دوری گزید. حال در این شرایط بهترین راه برای ارتباط با پزشک خوب کمک گرفتن از سامانه‌های مشاوره از راه دور است. سامانه مشاوره پزشکی دکتر ساینا یکی از بزرگترین مجموعه‌های ارائه دهنده این نوع خدمات است.

چه خدماتی توسط دکتر ساینا ارائه می‌شوند؟

کودکتان از بیماری رنج می‌برد و شما راه درمانی برای آن نمی‌شناسید؟ نیاز به مشاوره‌های روانشناسی دارید؟ به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید؟ برای مشکلات پوستی خود نیاز به ارتباط با پزشک خوب دارید؟ هر نوع مشکل و بیماری توسط متخصصین دکتر ساینا حل می‌شود.

برای بیماری‌های تخصصی یا عفونی، کودکان و سالمندان و ...  می‌توانید روی خدمات مشاوره از راه دور دکتر ساینا حساب کنید. بیش از ۴۵۰ پزشک در ۴۴ تخصص پزشکی با دکتر ساینا همکاری می‌کنند. ارتباط با پزشکان دکتر ساینا به راحتی آب خوردن است.

ارتباط با پزشک به‌صورت تلفنی یا آنلاین؟ مسئله این است

در سامانه مشاوره پزشکی دکتر ساینا شما به دو صورت تلفنی و آنلاین می‌توانید با پزشکان در ارتباط باشید. هر کدام از این پلن‌های مشاوره ویژگی‌های خاص خود را دارد.

بسیاری از مراجعه‌کنندگان حضوری از بیان کردن مشکلات خود  شرم حضور دارند. به این ترتیب می‌توانند از مشاوره آنلاین متنی استفاده کنند. در پلن مشاوره آنلاین متنی فضایی مثل یک پیام‌رسان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید مشکل خود را به صورت متنی یا با ارسال صوت برای پزشک ارسال کنید و با پزشک چَت کنید.

گفتگوی متنی با پزشک برای همه ما آسان نیست. با استفاده از پلن مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا شما می‌توانید سوال خود را برای پزشک ارسال کنید و منتظر تماس تلفنی از جانب پزشک باشید. برای مشورت بهتر با پزشک پیش از برقراری تماس تمام مدارک مورد نیاز مثل جواب آزمایش، سونوگرافی یا رادیولوژی و نسخه‌های دارویی خود را برای پزشک ارسال کنید.

 

چرا برای ارتباط با پزشک دکتر ساینا را انتخاب کنیم؟

همانطور که اشاره شد دکتر ساینا متخصصین مجرب در سطح کشور را کنار یکدیگر قرار داده تا بتواند هر مشکل را پوشش دهد و برای هر بیماری، خدمتی ارائه دهد. بیش از 1 میلیون مشاوره موفق در سیستم دکتر ساینا و ارتباط با پزشکان نشانی از موفقیت این مجموعه در جلب رضایت کاربران است. بیشترین میزان رضایت از مخاطبان در این سامانه ثبت شده است.

همچنین در صورتی که کاربران از جلسه مشاوره خود اعلام نارضایتی کنند، مبلغ واریزی به آن‌ها عودت داده می‌شود. این سامانه علاوه بر وب سایت یک اپلیکیشن نیز دارد. با نصب اپلیکیشن دکتر ساینا راحت‌تر با پزشک در ارتباط هستید. ما در کنار اپلیکیشن‌های خرید آنلاین و انجام تراکنش‌های بانکی برای سلامت خود نیز باید یک اپلیکیشن داشته باشیم.

حتما شما نیز متوجه شده‌اید که گاهی تجویزهای خودسرانه و بدون مشورت با پزشک چه عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت. پس حتما تحت نظر یک متخصص پزشکی باشید. با استفاده از سامانه دکتر ساینا هر زمان و هر مکان می‌توانید با متخصص خود گتفگو کنید. پشتیبانی این سامانه به‌صورت 24 ساعت آماده کمک‌رسانی به شما عزیزان است.

چرا مشاوره از راه دور؟

متاسفانه روزانه آمار تلفات کرونا رو به افزایش است. به همین دلیل اقداماتی در جهت کاهش انتقال این بیماری اندیشیده شده است. برای مثال بیشتر اداره‌جات باید زمان حضور نیروهایشان را کاهش دهند یا رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها باید ساعت‌های فعالیتشان را محدود کنند. حال در چنین شرایطی مراجعه به مراکز پزشکی که می‌توانند آمار انتقال را بالا ببرند، عاقلانه است؟ مسلما خیر! البته مشاوره آنلاین برای ارتباط با پزشک مزیت‌های دیگری نیز دارد. مثلا خیلی وقت‌ها قطعا برای شما هم پیش آمده که ساعت‌ها پشت خط تلفن برای گرفتن نوبت مشاوره معطل شده باشید یا زمان زیادی در ترافیک‌ شهری برای رسیدن به درمانگاه مورد نظرتان سپری کرده باشید. قطعا هیچ چیز بدتر  از دست دادن زمان در این شرایط نیست. پس اگر از سامانه مشاوره آنلاین یا تلفنی استفاده کنیم، دیگر نیازی به این تحمل این معطلی‌ها نیست. ضمن اینکه با حذف رفت‌وآمد در هزینه‌ها نیز تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌کنیم.

چه خدمات دیگری در دکتر ساینا ارائه می‌شود؟

به غیر از مشاوره و ارتباط با پزشک به صورت آنلاین و تلفنی، سامانه دکتر ساینا خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تمام نیاز‌های حوزه سلامت خود را با این مجموعه برطرف کنید. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه حضوری، بانک اطلاعاتی جامع از بهترین مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه،‌ داروخانه و ...)، اطلاعات موثق و دقیق راجع به بیماری‌ها، گیاهان دارویی و داروهای شیمیایی جزئی از این خدمات هستند.

چطور از مشاوره پزشکی دکتر ساینا استفاده کنیم؟

برای دریافت مشاوره و ارتباط با پزشک، اینجا را کلیک کنید. در صفحه باز شده تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید. حال در میان تعداد متخصصین چطور انتخاب بهتری داشته باشیم؟ کافیست  تعداد مشاوره، رزومه، سابقه، تجربه و نظرات کاربران را مشاهده کنید. به این ترتیب با انتخاب نوع مشاوره و متخصص مد نظر و پرداخت حق مشاوره با پزشکان مجموعه در ارتباط خواهید بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48058 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1399/08/29 تعداد مشاهده: 2293
کلید واژه ها:
سافت گذر