کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316216 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به خاطره انگیزترین بازی های اندرویدی

شهرت بی ثبات است. این جمله در دنیای تکنولوژی عجیب ثابت شده زیرا تا کنون نمونه های متعددی را دیده ایم و فرقی هم نمی کند که چه شرکتی مشهور شده چرا که ممکن است برند سازنده نرم افزار، سخت افزار و یا سایر محصولات به راحتی و در یک زمان کم به فراموشی سپرده شود. در این خبر می خواهیم به خاطره انگیزترین بازی های اندرویدی نگاهی بیندازیم. در چند سال گذشته عناوین مختلفی به محبوبیت رسیدند که چند میلیون نفر آنها را بازی می کردند اما امروزه کاربر زیادی ندارند. اما قبل از اینکه شروع کنیم، باید بگوییم که بازی های این لیست بر اساس ترتیب خاصی قرار نگرفته اند و حتی ممکن است اسم یکی از آنها را نشنیده باشید زیرا محبوبیت یک گیم در یک منطقه با جای دیگر متفاوت است. به هر ترتیب، با سافت گذر همراه باشید تا با این بازی ها آشنا شوید.

Angry Birds

بازی گیم گیمینگ اندروید بازی اندرویدی

این بازی که توسط استودیوی Rovio Entertainment ساخته شده در گذشته طرفداران زیادی داشت. در این گیم باید پرندگان را به سمت خوک هایی پرت می کردید که تخم پرندگان را دزدیده و در سازه های ناپایدار قایم کرده بودند. این بازی که با یک صدای پس زمینه جذاب همراه شده بود، پرندگانی داشت که هر کدام در یک زمینه ماهر بودند. با توجه به اینکه بیش از 100 میلیون نفر این بازی را در گوشی خود نصب کرده بودند، Angry Birds در میان تمامی گروه های سنی شهرت داشت. به همین خاطر، Rovio با چندین شرکت همکاری کرد و از آن سریال هایی ساخت. متأسفانه Angry Birds و برخی دیگر از بازی های زیرمجموعه آن دیگر در دسترس نیستند زیرا استودیو سازنده آن روی موضوعات دیگری متمرکز شده است.

Temple Run and Subway Surfers

بازی گیم گیمینگ اندروید بازی اندرویدی

اگرچه در اینجا منظور ما دو بازی است اما به خاطر شباهت هایی که به هم دارند تصمیم گرفتیم آنها را در یکجا معرفی کنیم هرچند نباید این گونه فکر کنید که محبوبیت هر کدام از آنها از دیگری کمتر یا بیشتر است. در هر دوی این بازی ها شما نقش دونده ای را داشتید که می بایست در یک مسیر لایتناهی حرکت می کردید و با کشیدن انگشت به بالا، پایین و اطراف از موانع عبور کرده و امتیازات و سکه ها را جمع آوری کنید. در حالی که در Temple Run چندین میمون دنبال شخصیت اصلی بازی بودند اما در Subway Surfers یک افسر پلیس به دنبال دونده بود. علی رغم شباهت زیاد این دو بازی، هر دوی آنها به محبوبیت بالایی دست یافتند بنابراین اینکه می شنیدیم اکثر افراد دارند بازی شان می کنند، اصلاً تعجب آور نبود. Temple Run and Subway Surfers هنوز هم آپدیت می شوند و امکانات تازه ای دریافت می کنند.

Clash of Clans

بازی گیم گیمینگ اندروید بازی اندرویدی

در این بازی استراتژیک که در سال 2013 برای گوشی های اندرویدی منتشر شد، گیمرها می بایست قلعه های خود را بسازند و به دیگر بازیکنان حمله و از پایگاهشان در برابر دیگران محافظت کنند. Clash of Clans به خاطر محتوای متنوعی که داشت و امکان بازی کردن به صورت گروهی را ارائه می کرد، در میان کسانی که به ساخت وساز علاقه داشتند، محبوب بود. این بازی به تازگی آپدیت ماهانه خود را دریافت کرده و می توان آن را از پلی استور دانلود کرد هرچند امروزه تعداد گیمرهای آن کمتر شده اند.

Asphalt 8: Airborne

بازی گیم گیمینگ اندروید بازی اندرویدی

در سال 2010 و آن مواقع، Gameloft برخی از بازی های مخصوص کنسول های گیمینگ را به گوشی ها آورده بود اما هیچ کدام از محصولات او به اندازه Asphalt 8: Airborne مورد استقبال واقع نشد. این بازی مسابقه ای در آن زمان کیفیت گرافیکی فوق العاده و فضای سرگرم کننده ای داشت و به جهت ماشین های متنوع و مسابقات هیجان انگیز، از گیم پلی جذابی برخوردار بود. به علاوه، محتوای آن با توجه به فصول تغییر می کرد تا همچنان تازگی داشته باشد. تا سال 2015 کمتر کسی پیدا می شد که حداقل یک بار Asphalt 8: Airborne را بازی نکرده بود. در حالی که سری Asphalt بازی های زیرمجموعه زیادی دارد اما هیچ کدام از آنها به اندازه Asphalt 8: Airborne محبوب نشده اند. این بازی هنوز هم در دسترس قرار دارد و مدام آپدیت می شود.

Candy Crush Saga

بازی گیم گیمینگ اندروید بازی اندرویدی

چه بخواهید و چه نخواهید باید قبول کنید که Candy Crush Saga یک بازی پرطرفدار در اندروید بود. اگرچه بسیاری ها از این بازی به خاطر اینکه مدام اعلانات مربوط به فیسبوک را پخش می کرد، متنفر بودند اما به خاطر خریدهای درون برنامه ای، توسعه دهندگان، ناشران و سازندگان توانستند از این طریق به درآمدزایی برسند. در حالی که نکته بخصوصی در مورد گیم پلی آن وجود نداشت زیرا باید فقط سه شکل شبیه به هم را زیر یا کنار هم قرار می دادیم اما Candy Crush Saga به خاطر ویژگی های بصری و کیفیت مناسب تصاویر و طراحی جذاب، میلیون ها کاربر را جذب کرد. غیرممکن بود که در یک دهه گذشته اسم این گیم را نشنیده باشید. این بازی هنوز هم در دسترس بوده و آپدیت می شود و به نظر می رسد برخی ها نمی توانند آن را کنار بگذارند.

Plants vs. Zombies

بازی گیم گیمینگ اندروید بازی اندرویدی

این بازی که ابتدا قرار بود با اسم Lawn of the Dead منتشر شود، بالأخره در سال 2009 با عنوان Plants vs. Zombies توسط استودیوی PopCap برای پلتفرم PC عرضه شد. در ادامه هم کنسول ها و گوشی ها توانستند آن را دریافت کنند هرچند نسخه موبایلی آن را Electronic Arts ساخت. گیم پلی این بازی شاید ساده به نظر می رسید اما به خاطر اینکه زامبی ها در حال حمله به سمت خانه تان بودند و شما می بایست آنها را از بین ببرید، جذابیت زیادی داشت. به خاطر گیاهان متنوع، حالات بازی مختلف و گوناگونی زامبی ها، Plants vs. Zombies بسیار محبوب شد. در سالیان اخیر چند زیرمجموعه از این بازی عرضه شده اند اما ورژن اصلی آن را می توان همچنان از پلی استور دانلود کرد.

Fruit Ninja

بازی گیم گیمینگ اندروید بازی اندرویدی

شاید ساده ترین بازی در این لیست Fruit Ninja باشد. در این گیم باید فقط انگشتتان را روی میوه ها می کشیدید تا تکه تکه شوند. البته با توجه به حالت گیمینگ انتخاب شده، هدف نهایی نیز فرق می کرد که می بایست در یک بازه زمانی محدود به آن دست یابید. بر خلاف ظاهر ساده ای که داشت، این بازی چندین میلیون گیمر را جذب خودش کرد و همچنان نیز می توان آن را از پلی استور دانلود نمود.

Jetpack Joyride

بازی گیم گیمینگ اندروید بازی اندرویدی

در این بازی هم که آن را توسعه دهندگان بازی قبلی ساخته اند، شما می بایست در نقش یک دونده ظاهر می شدید با این تفاوت که گرافیک آن 2D بود و نه 3D. در این بازی باید کنترل شخصیت باری استیکفرایز را بر عهده می گرفتید و از موانع عبور می کردید و پیش از سایر دانشمندان به انتهای آزمایشگاه می رسیدید. بر خلاف رقابت فشرده ای که در میان این بازی ها با این سبک وجود داشت، Jetpack Joyride توسط چند میلیارد نفر دانلود شد و آخرین آپدیت خود را نیز چند روز پیش دریافت کرد.

Flappy Bird

بازی گیم گیمینگ اندروید بازی اندرویدی

در این بازی بسیار ساده که توسط سازنده ویتنامی دانگ نگویان ساخته شد، شما باید روی صفحه گوشی ضربه می زدید تا از موانع متعدد عبور کنید و حتی اگر پرنده برخورد کوچکی پیدا می کرد، بازی تمام می شد!!!. بر خلاف ظاهر ساده و معمولی اش، Flappy Bird را افراد زیادی دانلود کردند. اما موضوع عجیب آن است که نگویان این بازی را در سال 2014 حذف کرد زیرا گفت از اینکه افراد زیادی را سرگرم و معتاد آن کرده احساس گناه می کند. پس از این تصمیم، گوشی هایی که در آنها Flappy Bird نصب بود با قیمت های گزافی فروخته می شدند. البته علی رغم اینکه چند ماه بعد بازی Flappy Bird Family برای تلویزیون های هوشمند آمازون عرضه شد اما دیگر آن شهرت گذشته به دست نیامد.

شما با کدام بازی ها خاطره دارید؟ آن را به ما و دیگران معرفی کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48084 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/03 تعداد مشاهده: 2592
سافت گذر
نظرات بینندگان

نیما اکبری 1399/09/04 23:58
من بازی های Temple Run and Subway Surfers رو بازی کردم واقعا عالی بودن