کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316213 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی ساخت پروفایل های مستقل از یکدیگر در کروم

به گزارش سافت گذر، کروم با تعداد کاربران زیادی که دارد، محبوب ترین مرورگر دنیا به حساب می آید. در حالی که این برنامه روزبه روز امکانات بیشتری دریافت می کند ولی همین حالا هم قابلیت های این نرم افزار بسیار زیاد هستند.

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

یکی از این ویژگی ها، ساخت پروفایل های کاربری به صورت جداگانه و مستقل است. اگرچه برخی ها با اکانت های مختلفی که دارند وارد کروم شده و در مواقع نیاز میان آنها سوئیچ می شوند ولی ایجاد پروفایل مستقل دست آنها را برای استفاده از کروم بازتر می کند.

در این دوره و زمانه که بسیاری ها در خانه می مانند و کار می کنند، این ویژگی کروم به آنها اجازه می دهد پروفایل های کاری و شخصی شان را به صورت جداگانه ذخیره نمایند. اگر شما نیز دوست دارید این اکانت های خود را به طور مستقل از هم داشته باشید، مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا باید یک حساب کاربری داشته باشید که وارد آن شده اید.

در ادامه روی آیکون اکانت که در گوشه سمت راست قرار دارد، کلیک کنید. در این حالت تنها حساب کاربری فعلی و Guest را مشاهده خواهید کرد. پروفایل Guest یا همان میهمان به شما اجازه خواهد داد بدون اینکه تاریخچه جستجو یا کوکی ها ذخیره شوند، به وبگردی بپردازید اما فایل هایی که ذخیره می کنید باقی خواهند ماند. در اینجا باید روی گزینه +Add کلیک نمایید.

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

سپس پنجره جدیدی باز خواهد شد که باید برای پروفایل تازه اسم و یک تصویر انتخاب کنید. به علاوه، چنان چه می خواهید برای این پروفایل در دسکتاپ میانبر بسازید، باید روی چک باکس پایین کلیک نمایید. با توجه به سلیقه خودتان، می توانید برای پروفایل اسم انتخاب کرده و یکی از آیکون های موجود را برگزینید و در صورت تمایل چک باکس را در همان حالتی که هست، رها کنید.

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

با انجام این کار، بلافاصله یک پنجره جدید از کروم اجرا خواهد شد که با انتخاب گزینه Get Started امکان ساخت یک پروفایل دیگر فراهم خواهد بود. با انتخاب این آپشن، فرآیند اضافه کردن بوکمارک ها و اپلیکیشن های گوگل و تعیین پس زمینه شروع می شود.

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

وقتی مراحل گفته شده را طی کردید، صفحه نهایی فرآیند را خواهید دید که از شما خواهد خواست وارد یکی از اکانت های موجود شوید تا تمامی بوکمارک ها، پسوردها و تاریخچه جستجو همگام سازی شوند. شما با کلیک کردن روی این آپشن می توانید وارد حساب دوم شده و یا حساب جدیدی بیفزایید. در صورتی که نمی خواهید این کار را انجام دهید، آپشن No thanks را بزنید.

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

صرف نظر از گزینه ای که انتخاب می کنید، پس از این مرحله اکانت مستقل ساخته خواهد شد. تا زمانی که وارد حساب اصلی نشده اید، هیچ کدام از پسوردها، بوکمارک ها و تاریخچه جستجو همگام سازی نخواهد شد. با این روش، می توانید چندین اکانت به صورت جداگانه بسازید.

به عنوان یک مرحله اختیاری، اگر خواستید اکانت ایجاد شده را پاک کنید، روی آیکون پروفایل کلیک کرده و با انتخاب دکمه چرخ دنده (همانی که برای ساخت یک پروفایل استفاده کردید)، لیست پروفایل ها را مشاهده خواهید کرد که با برگزیدن آیکون سه نقطه روی هم و زدن گزینه Remove this person، می توانید آن را حذف کنید.

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

در نهایت باید هشدار دهیم که در ادامه فرآیند حذف یک اکانت، پیام هشداری نمایش داده خواهد شد که می گوید تمامی داده های وبگردی مربوط به آن (اعم از بوکمارک ها، تاریخچه جستجو، پسوردها و داده های پر کردن خودکار و . . .) از دستگاهی که کروم در آن نصب شده از بین خواهند رفت. پس از انجام این کار، میانبر ایجاد شده در دسکتاپ نیز حذف می گردد.

تقریباً تمامی مراحل ساخت و حذف پروفایل در کروم را به شما آموزش دادیم. این ویژگی بسیار ساده و در عین حال کاربردی، مطمئناً نیاز بسیاری از افراد برای نصب چند مرورگر و استفاده از چند اکانت را برطرف خواهد کرد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48202 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/24 تعداد مشاهده: 3521
سافت گذر
نظرات بینندگان

اکبرسی 1402/06/01 11:41
سلام مرورگر اپرا ظاهرا نمیشه کسی میدونه
ناشناس 1402/03/13 02:20
سلام توی مرورگر اپرا هم چنین قابلیتی وجود داره ؟