کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9191 | مشاهده و دانلود: 739504372 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316671 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپارتمان های خوش قیمت تهران را در کیلید جستجو کنید

در شرایطی که بسیاری از سرمایه‌گذاران و متقاضیان خرید، فروش و اجاره مسکن چشم به آینده بازار مسکن دوخته‌اند. کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه مسکن اظهارنظرهای متفاوتی را ارائه می‌کنند. اما در این میان مهدی روانشاد نیا کارشناس مسکن بر این باور است که بازار مسکن تا 6 ماه آینده راکد خواهد بود زیرا از حدود یک ماه پیش تاکنون تقاضای سرمایه‌گذاری از بازار مسکن خارج شده و تا سه ماه ابتدایی سال 1400 بازار مسکن در حالت بلاتکلیفی قرار خواهد گرفت و قیمت‌ها ثباتی نسبی را به دست خواهد آورد.

 

خرید آپارتمان در قنات کوثر

یکی از محله‌های پر طرف‌دار شمال شرق تهران که در شمال محله معروف تهرانپارس قرار گرفته است قنات کوثر نام دارد. این محله که در منطقه 4 شهرداری واقع شده از شمال با بزرگراه بابایی، از جنوب با بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق با بزرگراه شهید باقری و از غرب با خیابان شکوفه همسایه است به همین دلیل می‌توان گفت که دسترسی‌های این محله بسیار مطلوب است و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در قنات کوثر با استفاده از این بزرگراه‌ها می‌توانند بدون مواجهه با ترافیک‌های سرسام‌آور تهران به نقاط مختلف تهران تردد کنند.

یکی از ویژگی‌های اصلی محله قنات کوثر بافت سنتی و مذهبی آن است به همین منظور افرادی که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای مذهبی هستند با خرید آپارتمان در قنات کوثر می‌توانند تجربه خوبی را در این محله داشته باشند.

محله قنات کوثر برای علاقه‌مندان به خرید منطقه‌ای بسیار جذاب است زیرا در اطراف این محله تا چشم کار می‌کند فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع وجود دارد و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در قنات کوثر می‌توانند با خرید از این مراکز نیازهای خود و خانواده را تأمین کنند.

در خصوص مراکز خرید محله قنات کوثر می‌توان گفت که بخش عمده‌ای از فروشگاه‌ها در این منطقه در بخش شهرک امید واقع شده بخش جنوبی آن بیشترین میزان فروشگاه‌ها را دارد به همین دلیل علاقه‌مندان به خرید و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در قنات کوثر به‌سهولت از این محله می‌توانند اقلام موردنیاز خود را خریداری کنند.

برای ورزشکاران و ورزش دوستان نیز محله قنات کوثر منطقه‌ای بسیار جذاب برای زندگی است زیرا وجود سالن ورزشی آکادمی شهرک امید، سالن ورزشی صدف، سالن ورزشی سیکا، زمین اسکیت و تنیس امید این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در قنات کوثر با استفاده از این مراکز ورزشی زندگی مملو از تندرستی را داشته باشند و اوقات فراغت خود را به ورزش بپردازند.

متقاضیان خرید آپارتمان در قنات کوثر با یک کلیک ساده در سامانه هوشمند کیلید و همچنین واردکردن نام محله قنات کوثر می‌توانند آگهی‌های ثبت شده در این محله را مشاهده کرده و آپارتمان‌هایی را بین متری 25 میلیون و 400 هزار تومان تا 26 میلیون و 900 هزار تومان بیابند.

خرید آپارتمان در خواجه عبدالله

یکی دیگر از محله‌های معروف و صاحب‌نام شرق تهران خواجه عبدالله انصاری نام دارد این محله که در نزدیکی سیدخندان و در منطقه 4 شهرداری تهران قرار گرفته است از طرف‌داران خاصی برخوردار است و افراد زیادی در صدد خرید آپارتمان در خواجه عبدالله هستند.

محله خواجه عبدالله انصاری که از شمال با بزرگراه همت، از جنوب با بزرگراه رسالت، از غرب با خیابان شریعتی و از شرق با خیابان حسن بنا شمالی همسایه است دسترسی‌های مناسبی را به نقاط مختلف تهران دارد و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در خواجه عبدالله با استفاده از این بزرگراه‌ها می‌توانند به هر نقطه از تهران رفت‌وآمد کنند.

بافت محله خواجه عبدالله نیمه مذهبی است به همین منظور متقاضیان خرید آپارتمان در خواجه عبدالله با هر دیدگاهی در این محله می‌توانند سکونت کنند.

از لحاظ معماری نیز بافت ساختاری محله قدیمی خواجه عبدالله سنتی و مدرن است. به شکلی که در کوچه‌های این محله خانه‌های ویلایی با حیاط‌های بزرگ توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند اما علاوه بر این خانه‌های بزرگ و جذاب که بیشتر افراد بومی در آنها سکونت دارند آپارتمان‌های لوکس و مدرنی نیز ساخته شده که با بهترین امکانات خودنمایی می‌کنند به همین منظور در محله خواجه عبدالله برای هر سلیقه و دیدگاهی ملک وجود دارد و متقاضیان خرید آپارتمان در خواجه عبدالله به‌سهولت می‌توانند در این محله ملک موردنظر خود را بیابند.

اما از لحاظ قیمتی می‌توان گفت که قیمت خرید آپارتمان در خواجه عبدالله رو به بالاست به همین منظور متقاضیان خرید آپارتمان در خواجه عبدالله برای سکونت در این محله باید از سطح درآمدی و بودجه مناسبی برخوردار باشند.

متقاضیان خرید آپارتمان در خواجه عبدالله برای انتخاب ملکی مناسب برای سکونت خود و خانواده می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه هوشمند کیلید به مشاهده آگهی‌های ثبت شده در این سامانه بپردازند و پس از انتخاب ملک موردنظر با شماره درج شده در قسمت انتهایی آگهی تماس گرفته و پس از بازدید نهایی اقدام به عقد قرارداد کنند.

 

خرید آپارتمان در شهر زیبا

یکی از محله‌های پر طرف‌دار شمال غرب تهران که به لحاظ آب‌وهوایی در وضعیت مطلوبی قرار دارد شهر زیبا است. این محله که در منطقه 5 شهرداری تهران قرار گرفته به نسبت محله‌های واقع در منطقه 5 به نسبت قیمت‌های قابل‌قبول‌تری را دارد به همین دلیل متقاضیانی فراوانی در صدد خرید آپارتمان در شهر زیبا هستند.

محله شهر زیبا از شمال با شهران از جنوب با سازمان برنامه و کوی ارم، از غرب با کن و دهکده المپیک، از شرق با جنت‌آباد جنوبی و صادقیه همسایه است و دسترسی‌های مطلوبی را از بزرگراه آبشناسان، بزرگراه آیت‌الله کاشانی و بزرگراه حکیم دارد به همین دلیل ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهر زیبا امکان تردد آسان را به نقاط مختلف تهران دارند.

بافت محله شهر زیبا تلفیقی از ساختار قدیمی و مدرن است در این محله در کنار خانه‌های قدیمی که عمری بالای 40 سال را دارند آپارتمان‌ها و برج‌های لوکس و مدرنی ساخته شده که وجود آنها باعث گرایش بیشتر متقاضیان به خرید آپارتمان در شهر زیبا شده است.

همان‌طور که گفته شد آب‌وهوای محله شهر زیبا بسیار فرح‌بخش است زیرا در بسیاری از کوچه‌های این محله بوستان‌ها و فضاهای سبزی ایجاد شده که بر زیبایی این محله افزوده است. وجود بوستان‌هایی همچون ساحل، اردکانی و پارک کودک در این محله زمینه‌ای را فراهم کرده که علاوه بر آب‌وهوای مطلوب ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهر زیبا اوقات خوشی را به همراه خانواده در این اماکن سپری کنند.

برای علاقه‌مندان به تفریح نیز سکونت در محله شهر زیبا می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. وجود پارک و باغ‌وحش ارم در نزدیکی این محله نیز زمینه‌ای را ایجاد کرده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهر زیبا افراد زیادی برای ثبت لحظاتی خوش به همراه خانواده به این محله مراجعه کنند.

اما آپارتمان‌های محله شهر زیبا از لحاظ قیمتی به نسبت سایر محله‌های منطقه 5 مناسب‌تر است به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در شهر زیبا برای انتخاب ملک مناسب خود می‌توانند آزادانه‌تر عمل کنند.

متقاضیان خرید آپارتمان در شهر زیبا برای انتخابی مناسب در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید به مشاهده فایل‌ها و آگهی‌های ثبت شده در این سامانه بپردازند و آپارتمان‌هایی را بین متری 23 میلیون و 800 هزار تومان تا متری 36 میلیون و 400  هزار تومان بیابند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48259 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1399/10/07 تعداد مشاهده: 2488
کلید واژه ها:
سافت گذر