کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از اکانت واتس اپ خود در برابر حمله سایبری جدید مراقبت کنید

به گزارش سافت گذر، در سال 2020 و با شیوع کرونا، بسیاری از مردم مجبور شدند در خانه بمانند و کارهایشان را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. همین موضوع سبب شد تا تهدیدات سایبری جدیدی ایجاد شود.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک امنیت سایبری حمله سایبری

در این میان، یک خطر سایبری اخیراً کشف شده که زمانی فعال می گردد که می خواهید در واتس اپ شماره تان را تغییر دهید و اکانت خود را منتقل کنید.

بر اساس هشدارهای داده شده توسط محققان امنیتی شرکت Check Point، نوعی حمله سایبری جدید در چند هفته گذشته شناسایی شده که می تواند اطلاعات یک اکانت واتس اپ را به سرقت ببرد و از اعتمادی که افراد به این شبکه اجتماعی دارند سوءاستفاده کند.

زمانی که شخصی می خواهد شماره تلفنش را تغییر دهد و اکانت واتس اپش را منتقل کند، این شبکه اجتماعی به شماره قبلی پیامک تأییدی می فرستد تا کاربر آن را وارد نماید. این فرآیند به او اجازه خواهد داد واتس اپ را روی شماره جدیدی تنظیم کند. در عین حال، درب های سوءاستفاده گری برای بزهکاران آنلاین و سایبری فراهم خواهد شد.

اولین نکته ای که در مورد این حمله سایبری باید بدانید این است که سعی می کند از اعتماد کاربران به واتس اپ سوءاستفاده کند. به همین دلیل است که این حمله توانسته تا کنون از گوشی یکی از قربانیانش تمام شماره ها را به سرقت ببرد.

اوزبیو نیه وا، محقق امنیتی مؤسسه Check Point در اسپانیا و پرتغال می گوید:«« در این روش مجرمان سایبری با استفاده از فرآیندهای خاصی، کد تأیید واتس اپ را به کاربر ارسال می کنند و در آینده خود را این گونه نشان می دهند که مخاطب شناخته شده ای هستند و با ادعای اینکه رمز برایش اشتباه ارسال شده، از هدف خواهند خواست تا کد دریافتی را به آنها نشان دهد»».

او ادامه می دهد:«« بازیابی اکانت هم کار چندان آسانی نخواهد بود بنابراین تنها راه، اطلاع دادن به واتس اپ در مورد به سرقت رفتن حساب کاربری است تا آنها بتوانند اکانت ایجاد شده با شماره جدید را مسدود کنند»».

چگونگی در امان ماندن از این خطر

بهترین راه برای در امان ماندن از این خطر آن است که کدی که برایمان ارسال شده را به دیگران ندهیم و حتماً رمز عبوری که دریافت کرده ایم را با دقت بررسی کنیم.

دیگر راه کارها عبارتند از:

 

•    عدم باز کردن حساب کاربری واتس اپ در رایانه های بدون پسورد و عمومی و بررسی دائمی قسمت واتس اپ فعال
•    واتس اپ هیچ گاه از طریق تماس یا پیامک اطلاعات شخصی افراد را طلب نخواهد کرد
•    عدم اشتراک گذاری کد تأیید با سایرین
•    مسدودسازی پیامک های دریافت شده از افراد ناشناخته و عدم پاسخ دهی به آنها

 

 
منبع: entrepreneur.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48264 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/08 تعداد مشاهده: 3822
سافت گذر