کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

همکاری کووالکوم و Great Wall Motor جهت ساخت خودروهای هوشمند

به گزارش سافت گذر، کووالکوم با شرکت چینی Great Wall Motor (GWM) همکاری را آغاز کرده تا وسایل نقلیه ای که تولید می شوند هوشمندتر باشند. GWM قرار است از پلتفرم Snapdragon Ride کووالکوم بهره ببرد تا سیستمی به نام Coffee Intelligence بسازد و از آن برای برخی از محصولاتش که در سال 2022 تولید خواهد کرد بهره گیرد.

کووالکوم GWM خودروهای بدون راننده خودروهای برقی حمل ونقل هوشمند

با استفاده از سیستم نامبرده، افراد می توانند از سطح رانندگی L2+ و L3 وسایل نقلیه بهره ببرند. کووالکوم حتی مدعی شده که محصولات GWM را می توان ارتقا داد تا از سطح رانندگی L4 و L5 هم پشتیبانی کنند و به افراد اجازه دهند بدون هیچ گونه کمک انسانی در مسیرها حرکت نمایند.

برای فراهم شدن زمینه استفاده از این ویژگی های پیشرفته، پلتفرم Snapdragon Ride از تراشه های چند هسته ای پردازشی قدرتمند، هوش مصنوعی کم مصرف، موتورهای رایانه ای بصری و پردازنده های گرافیکی مدرن بهره می برد. این شرکت می گوید که این سیستم جامع هم کم هزینه است و هم انرژی کمی را مصرف می کند.

مدیر سیستم های رانندگی هوشمند شرکت GWM در مورد این همکاری می گوید:«« انتشار داده ها در ابعاد گسترده در عصر هوش مصنوعی سبب شده تا فرآیندهای پردازش اطلاعات و قدرت های رایانه ای نیز بیشتر شود. با توجه به توانایی های محاسبه گری متعدد پلتفرم Snapdragon Ride کووالکوم، GWM می تواند در وسایل آتی خودش از سیستم های چندوجهی استفاده کند که شامل سیستم های کمک راننده و یا تمام هوشمند می شوند. این تکنولوژی رانندگی پیشرفته باعث خواهد شد GWM از یک خودروساز به یک کمپانی بین المللی ساخت وسایل حمل ونقل تبدیل شود»».

در دهه گذشته، تسلا مسیر را برای تولید خودروهای بدون راننده فراهم کرد به همین دلیل شرکت های سنتی خودروسازی نیز محصولاتشان را پیشرفته تر کردند. جدای از فرآیند هوشمندسازی، این کمپانی ها می خواهند از شبکه های پرسرعتی که در کشورهای انگلستان وجود دارند بهره ببرند. مطمئناً شرکت هایی مانند کووالکوم که قطعات اصلی این وسایل را می سازند، از توسعه تکنولوژی های حمل ونقل هوشمند بیشترین سود را خواهند برد.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48284 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/11 تعداد مشاهده: 2239
سافت گذر