کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

راهنمای سفر و ایرانگردی جذاب با الفبای سفر

شاید به دلایل مختلف گردشگران کشورهایی مثل ترکیه را به عنوان سرزمین بی نظیری که همه چیز را دارد یاد کنند و به آنجا سفر کنند اما واقعا نمی شود از ایران زیبا به این سادگی گذشت از طبیعت دیدنی تا بیش از صدها مکان فرهنگی انگیزه کافی برای مردم فراهم می کند تا چه گردشگران داخلی و چه خارجی بیشتر بدانند و از ایران بازدید کنند. با این وجود، نگرانی های گردشگران در مورد برنامه ریزی سفر خود مخصوصا در نوروز وجود دارد که کاملاً قابل درک است و به همین دلیل می خواهیم در این راهنمای سفر کمی از دغدغه های شما کم کنیم.

در این بخش سعی خواهیم کرد شما را برای ایرانگردی و تماشای دو شهر پرطرفدار آماده کنیم و نکاتی را برای آسانتر و راحتتر سفر به شما ارائه دهیم. ما همچنین چند ایده در مورد مکان رفتن، جاذبه های شگفت انگیز و نحوه گشت و گذار در ایرانگردی به شما ارائه خواهیم داد.

کیش مروارید خلیج فارس

به ساحل آفتاب ایران بروید. سفری نوروزی به جزیره جذاب کیش که از دهه 1970 به یک استراحتگاه ساحلی تبدیل شده است و می توانید در آن جا شنا کنید، خرید کنید و از یک سبک زندگی محلی آرام و نسبتاً آزاد استفاده نمایید. در عید نوروز پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال سفری بی نظیر در داخل کشور هستید به اینجا بیایید تا در یک فضای آرام از دریا ، شن و خورشید لذت ببرید. تور کیش از مشهد، شیراز، اصفهان، تهران و سایر شهرهای ایران در ایام نوروزی این فضا را محیا می کنند تا از سفرتان در جزیره مرجانی کیش بیشترین استفاده و لذت را ببرید. تور کیش نوروز می تواند پیشنهادی عالی برای سفری پر از نظم و انسجام و مملو از خاطرات فراموش نشدنی باشد.

کشتی یونانی جزیره کیش

مشهد پایتخت فرهنگی ایران

از آنجا که حرم امام رضا ، هشتمین امام شیعه در این شهر واقع شده است ، هر ساله حدود 30 میلیون نفر برای زیارت و زیارت حرم امام رضا (ع) به مشهد می آیند. مشهد بعد از تهران دومین و بزرگترین شهر ایران است. مشهد پایتخت ایران در خاندان افشارید بود و بزرگترین شکوه خود را در زمان نادرشاه ، حاکم افشارید ایران که این شهر را به پایتخت تبدیل کرد.

فردوسی از مشهورترین شاعران ایرانی و نویسنده شاهنامه معروف است. مقبره وی در یک باغ زیبا در 20 کیلومتری شمال مشهد در شهر باستانی توس قرار دارد. معماری آرامگاه از زمان هخامنشی الهام گرفته شده است. یک موزه و یک کتابخانه در نزدیکی آرامگاه وجود دارد که برای آموزش بازدیدکنندگان در مورد فردوسی و آثار او ساخته شده است. مقبره این شاعر بزرگ به عنوان یکی از محبوب ترین مکانها برای بازدید در مشهد ، هر ساله بیش از یک میلیون بازدید کننده را به خود جلب می کند.

مشهد همچنین مکان مناسبی برای خرید فرش است توجه داشته باشید که در ایام تعطیلات نووروز و همچنین تعطیلات دیگر تقریباً همه اقامتگاه ها و حمل و نقل ماه ها قبل رزرو می شوند. بنابراین سعی کنید زودتر اقدام به رزرو تور مشهد نوروز کنید.

"ارائه تور مشهد ارزان قیمت برای شما مسافران مخصوصا در ایام نوروز از الویت های آژانس هواپیمایی الفبای سفر در کنار خدمات و امکانات با کیفیت می باشد. اگر به دنبال آن هستید تا ارزانترین پکیج مسافرتی را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم از تور مشهد زمینی از تهران استفاده نمایید. توجه داشته باشید قیمت پکیج های سقر به مشهد از طریق قیمت بلیط هواپیما در صورت خرید تور هوایی مشهد و همچنین نرخ رزرو هتل و تعداد روزهایی که قصد دارید به این شهر سفر کنید بستگی دارد."

حرم مطهر امام رضا (ع)

با رزرو تورهای مسافرتی داخلی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از تور ایرانگردی داشته باشید به وبسایت  www.alefbatour.com مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48310 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1399/10/16 تعداد مشاهده: 1970
کلید واژه ها:
سافت گذر