کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونه از اتوپرس استفاده کنیم؟

ظاهر افراد یکی از ملاک‌های شناخت زوایای اخلاقی آن‌ها است، به همین دلیل افراد غالباً به دنبال پیدا کردن راه‌هایی برای داشتن ظاهر مرتب می‌باشند. آن‌ها می‌خواهند به بهترین شکل ممکن به نظر برسند، به همین خاطر، بخش عمده‌ای از دقت خود را صرف اتو کردن و صاف بودن لباس خود می‌کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای اتو کردن لباس‌ها، استفاده از اتوپرس است. در این مقاله از راهنمای استفاده از اتو پرس سعی می‌کنیم روش استفاده از اتوپرس را تا حد امکان توضیح دهیم. بعضی اوقات هر چقدر هم که تلاش کنید لباس‌های شما لجبازی می‌کنند و به دلایلی، چین و چروک می‌خورند. از بین بردن چین و چروک برخی از انواع پارچه‌ها، نیاز به کمی مراقبت اضافی دارد و با یادگیری چگونگی استفاده از اتوپرس به راحتی می‌توانید از مراجعه به خشکشویی رهایی یابید.اتوپرس علاوه بر کارایی، به حفظ یکپارچگی شکل پارچه‌ها، به خصوص پیراهن‌ها، کمک می‌کند و باعث می‌شود هنگام پوشیدن لباس، مرتب‌تر به نظر برسید. 

اتوپرس چگونه کار می‌کند؟

اتوپرس با ترکیبی از فشار و بخار کار می‌کند. بخار اتوپرس می‌تواند با استفاده از هوا یا خلأ، آزاد شده و باعث نرم و آسان فشردن پارچه شود. این فشار زیادی که به لباس وارد می‌شود، هرگونه چین و چروکی را به راحتی از بین می‌برد. در حالی که گرمای بخار باعث می‌شود پارچه سریع‌تر خشک شده و در نتیجه، شکل آن را حفظ کند. بعلاوه، خلأ یا هوا به از بین بردن بخار لباس کمک می‌کند و در نتیجه، روند خشک شدن سریع می‌شود. این نکته را بخاطر داشته باشید که تعمیر اتو پرس نیاز به تخصص دارد و توصیه می شود جهت تعمیر اتو پرس به نمایندگی های معتبر مراجعه فرمایید.

روش استفاده از اتوپرس

اتوپرس روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌شود؛ اما باید روش استفاده درست از اتوپرس را برای رسیدن به نتیجه مطلوب‌تر دانست.

- بهتر است فشار اتوپرس را بر روی یک سطح صاف تنظیم کنید و اگر آن را روی یک سطح صیقلی قرار می‌دهید، اطمینان حاصل کنید که آن را با پارچه یا چیز دیگری برای محافظت از آن می‌پوشانید.

- بعد از باز کردن قفل‌ها، باید آن را روشن کرده و یک دقیقه یا بیشتر، صبر کنید تا داغ شود. با روشی مشابه که دما را برای اتوی معمولی تنظیم می‌کنید باید سطح گرمای مورد نیاز را با توجه به پارچه‌ای که فشار می‌دهید تنظیم نمایید.

- برای اتو کردن پارچه‌های بزرگتر مانند ملحفه، باید آن را جمع کرده و در پشت صفحه فشار قرار دهید؛ زیرا پس از صورت فشار دادن، در صورت لزوم، جلو کشیدن آسان خواهد بود.

- برای اینکه لباس و پارچه خود را به بهترین وجه اتو کنید، آن را با اسپری کردن آب با بطری اسپری، مرطوب کنید.

- وقتی با فشار بخار، اتو می‌کنید متوجه می‌شوید که در کمتر از نیمی از زمانی که با اتوهای معمولی می‌گذرانید، لباس‌های شما آماده خواهد شد. همچنین یک اتوپرس عالی، فشاری را وارد می‌کند که پنج برابر اتو معمولی است. 

چگونه پیراهن خود را مانند یک حرفه‌ای فشار دهید

برای تحویل پیراهن یا بلوز کاملاً فشرده، باید فشار دادن خود را به صورت مقطعی انجام دهید. اول از همه، جلو پیراهن را اتو کنید. این کار با استفاده از گوشه اتوپرس، بهتر انجام می‌شود. پس از آن، با آستین ادامه دهید.آستین پیراهن شما کاملاً در ناحیه صاف اتوپرس قرار می‌گیرد؛ اما اطمینان حاصل کنید که درز بازو در انتهای پایه بالشتک قرار گرفته باشد. بعد از آن، باید قسمت‌های عقب و جلو را اتو کنید. سپس به همراه دکمه‌های پیراهن در جلوی صفحه به سمت چپ و راست فشار دهید. با فشار دادن هر قسمت، پیراهن را به سمت خود بکشید. آخرین بخشی که باید اتو شود یقه است. اطمینان حاصل کنید که فقط یقه روی صفحه است. این کار به منظور جلوگیری از فشردن بخشی که از قبل اتو شده است انجام می‌شود. 

چگونه با اتوپرس، شلوار را مانند یک حرفه‌ای اتو کنید

شلوار در سبک‌های مختلف و با پارچه‌هایی از جنس متفاوت، دوخته می‌شود. با این حال، هیچ راهی برای فشار دادن آنها وجود ندارد. بعد از آن که یک قسمت شلوار را اتو کردید، آن را به سمت خودتان بکشید تا قسمت بعدی را اتو کنید. برای جلوگیری از چروک شدن آن‌ها، یک بالشتک کوچک زیر چین و جیب قرار دهید. با کمربند شروع کنید و آن را تغییر دهید تا کاملاً فشرده شود.با قرار دادن محل چروک روی صفحه اتو، درز و پلیسه را فشار دهید. اگر شلوار گلدوزی شده است آن را به صورت رو به پایین روی صفحه اتو قرار دهید تا از آسیب دیدن قسمت های ظریف، جلوگیری شود.

حتما بخوانید: علت داغ نشدن اتو پرس

نحوه اتو کردن پارچه‌ها و لباس‌های مختلف با اتوپرس

در روش استفاده از اتوپرس، مشابه شستشوی دسته‌های مختلف پارچه و لباس، باید دستورالعمل‌هایی متفاوتی را برای اتو کردن دنبال کنید. برای پارچه‌هایی که مخلوطی از آکریلیک و پشم هستند، نیازی به فشار زیاد یا صرف زمان زیادی در هنگام فشار دادن آن نیست. همچنین اطمینان حاصل کنید که برچسب روی پارچه را خوانده‌اید. علاوه‌براین، لباس‌های بافتنی نه به زمان زیادی نیاز دارند و نه فشار زیاد. مقدار گرما کم خواهد ‌شد و استفاده از بخار، ضروری نیست.

برای ات کردن لباس جین، ابتدا باید آن را با آب اسپری کنید تا نرم شود. در این موارد باید فشار بیشتری نسبت به سایر پارچه‌ها وارد شود. لباس‌های پلاستیکی باید کاملاً فشرده نگه داشته شوند تا از چین خوردگی ناخواسته در امان باشند. همچنین ممکن است لازم باشد که هنگام اتو کردن پارچه‌های ظریف، بالشتک پرس را بین پارچه و صفحه اتو قرار دهید.

برای لباس‌هایی که زیپ یا دکمه‌های پلاستیکی دارند باید بیشتر مراقب باشید تا هنگام فشار دادن، ذوب نشود. در صورت امکان، پارچه را به سمت پایین قرار دهید و قبل از شروع اتو کردن، دکمه/ زیپ را با یک بالشتک فشار دهید. برای از بین بردن چین و چروک‌های لجباز پارچه‌های خود، قبل از فشار دادن، یک پارچه مرطوب را روی پارچه قرار دهید.

نکات ایمنی برای استفاده از اتوپرس

 - هرگز اتوپرس را در زمان اتصال به برق، بدون مراقبت رها نکنید.

- استفاده از اتوپرس در زمانی که سیم یا دو شاخه به درستی کار نکند بسیار خطرناک است.

- هرگز چیزی غیر از لباس را روی اتوپرس قرار ندهید.

- بهتر است بعد از تمام شدن اتو، 30 دقیقه یا یک ساعت صبر کنید تا کاملاً خنک شود سپس آن را ببندید.

- نگه داشتن دستگاه در نزدیکی چشم یا پوست ممکن است در زمان فشار دکمه بخار منجر به سوختگی شود؛ پس فاصله خود را حفظ کنید.

- قبل از کار کردن با اتوپرس، حتماً از پر بودن مخزن آب آن اطمینان حاصل کنید.

- توصیه می‌شود از آب مقطر یا جوشیده برای پر کردن مخزن استفاده کنید.

- قبل از اتو کردن حتماً نوع پارچه را برای دستگاه تعریف کنید تا متناسب با آن، درجه حرارت را تنظیم کند.

- بعد از بستن صفحه فشار، آن را برای 10-6 ثانیه نگه دارید تا پارچه، صاف و بدون چین و چروک شود. اگر نیاز به تکرار دارد مجدداً فشار را در همین زمان تکرار کنید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48311 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/10/17 تعداد مشاهده: 1983
کلید واژه ها:
سافت گذر