کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی Minecraft Earth متوقف خواهد شد

به گزارش سافت گذر، شاید برای برخی ها عجیب به نظر بیاید ولی Minecraft Earth که در اکتبر 2019 منتشر شد، همچنان در دسترس قرار دارد. با این وجود، استودیوی Mojang خبر داده که به زودی اتفاقات تازه ای رخ خواهد داد.

مایکروسافت Minecraft Earth Gears Pop

Minecraft Earth یک بازی واقعیت افزوده برای گوشی های هوشمند بوده و در آن شخصیت ها به صورت مکعبی هستند. این بازی ابتدا در ماه می 2019 معرفی و در مراسم WWDC همان سال اپل عرضه شد. سال گذشته هم نسخه بتا عمومی آن در دسترس قرار گرفت ولی زیاد مورد استقبال واقع نشد. این گیم به کاربران اجازه می داد شخصیت های ماینکرافت و محیط های مربوط به آن را در دنیای واقعی ببینند و با استفاده از امکانات موجود به کشف ناشناخته ها بپردازند.

از امروز به بعد اما، انجام هر نوع تراکنش مالی در آن غیرممکن خواهد شد و بسیاری از امکانات Minecraft Earth راحت تر در دسترس قرار گرفته اند تا افراد بتوانند پیش از پایان عمر آن از تمامی امکاناتش بهره ببرند.

لیست کامل تغییرات اعمال شده عبارتند از:

 

•    حذف قابلیت انجام تراکنش های مالی
•    کاهش قیمت جواهرها
•    اضافه شدن تمام محتواهای تکمیل و عرضه نشده
•    کاهش مدت زمان لازم برای انجام فعالیت های حرفه ای
•    جایگزین شدن ابزارهای حرفه ای استفاده نشده با ابزارهای مخصوص همان مرحله
•    اعطای آیتم های بخش Character Creator به کسانی که از تاریخ 5 ژانویه تا 30 ژوئن ثبت نام کنند

این بازی قرار است از تاریخ 30 ژوئن دیگر از دسترس خارج شود و از آن زمان به بعد کسی نتواند آن را دانلود کند. پس از آن نیز همه اطلاعات کاربران به غیر از عناوین Character Creator و Minecoins حذف خواهند شد. گیمرهایی هم که همچنان جواهرات دارند می توانند آنها را به Minecoins تبدیل و آیتم های پولی این کنسول را خریداری کنند. به علاوه، هر کسی که در Minecraft Earth اقدام به خرید چیزی کرده، نسخه ای کپی شده از آن را دریافت خواهد کرد.

به نظر می رسد مایکروسافت در زمینه بازی های موبایلی به توفیق چندانی دست نیافته است. مثلاً بازی Gears Pop نیز چند ماه پیش سرنوشت مشابهی پیدا کرد. لازم به ذکر است که سرورهای این بازی تا تاریخ 26 آوریل در دسترس خواهند بود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48315 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/17 تعداد مشاهده: 2855
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر