کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت تا قبل از عرضه ایکس باکس، می خواست نینتندو را بخرد

به گزارش سافت گذر، تقریباً 20 سال پیش بود که در نمایشگاه CES 2001 مایکروسافت از اولین نسل ایکس باکس رونمایی کرد و قدم در صنعت کنسول های گیمینگ نهاد. به منظور تجدید خاطرات، دینا بیس، یکی از خبرنگاران بلومبرگ با چندین نفر از اعضای تولید ایکس باکس و همچنین کسانی که مایکروسافت را برای ساخت این دستگاه کمک کردند، مصاحبه کرد.

مایکروسافت نینتندو کنسول بازی ایکس باکس نینتندو سوئیچ

در حالی که این مصاحبه برای علاقه مندان به ایکس باکس جذابیت زیادی دارد اما در این گزارش اطلاعاتی مشاهده می شود که به رقیب ژاپنی مایکروسافت یعنی نینتندو مرتبط هستند. کوین باشوس، مدیر وقت مذاکره با شرکت های متفرقه مایکروسافت فاش کرد که این شرکت با نینتندو دیدار داشت تا بتواند این کمپانی ژاپنی را بخرد ولی این پیشنهاد چندان جدی گرفته نشد و مسئولین نینتندو به آن خندیدند.

باشوس می گوید:«« استیو بالمر ما را مجبور کرد تا با نینتندو دیدار کنیم و ببینیم می توانیم آن را بخریم یا خیر. آنها فقط خندیدند. برای اینکه منظورم را متوجه شوید، تصور کنید به مدت 30 دقیقه، یک نفر مدام به شما بخندد. جلسه ما همین گونه پیش رفت»».

علاوه بر پیشنهاد خرید، مایکروسافت در تلاش بوده تا به صورت مشترک با نینتندو همکاری داشته باشد به طوری که کمپانی آمریکایی روی سخت افزار و کمپانی ژاپنی روی نرم افزار تمرکز کند.

در آن زمان، نینتندو در حال ساخت کنسول GameCube بود که در آینده به یکی از ناموفق ترین محصولاتش تبدیل شد. در حالی که این شرکت در ادامه روی به استفاده از دیسک های اپتیکال آورد ولی از دیسک های مبتنی بر مینی دی وی دی هم بهره برد؛ دیسک هایی که می توانستند نهایتاً 1.46 گیگابایت اطلاعات را در خود ذخیره کنند. طبق اعلام باب مک برین، مدیر وقت توسعه تجاری مایکروسافت، این شرکت معتقد بود که سخت افزار نینتندو کیفیت پایینی داشت و مایکروسافت می توانست این مشکل را حل کند اما این پیشنهاد راه به جایی نبرد.

بلومبرگ همچنین، با هووارد لینکولن، مدیر وقت نینتندو در آمریکا نیز سخن گفت ولی مطابق معمول پاسخ مناسبی دریافت نکرد. لینکولن اظهار داشت:«« نینتندو هیچ وقت در مورد مذاکرات محرمانه با دیگر شرکت ها صحبت نمی کند. در آن زمان، هیچ نتیجه ای از صحبت های انجام شده به دست نیامد»».

علی رغم اینکه مایکروسافت نتوانست با نینتندو همکاری داشته باشد ولی موفق شد یکی از شرکای نزدیک و صمیمی این شرکت یعنی Rare را بخرد تا برخی از بازی هایی که مخصوص نینتندو بودند به ایکس باکس بیایند.

حالا بیست سال از آن ماجرا می گذرد و مایکروسافت و نینتندو علی رغم همکاری در برخی زمینه ها، هنوز رقیب هم هستند. به هر ترتیب، به نظر می رسد اگر نینتندو پیشنهاد مایکروسافت را می پذیرفت، احتمالاً اتفاقات جالب تری رخ می داد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48325 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/18 تعداد مشاهده: 2281
سافت گذر