کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش مشاهده سابقه تماس در تلفن پاناسونیک

تلفن پاناسونیک از محبوب‌ترین دستگاه‌های ارتباطی به شمار می‌رود. این تلفن چه در منازل و چه در محیط‌های کاری کاربرد بسیار زیادی دارد و به نوعی، انتخاب اول کاربران تلفن‌های ثابت محسوب می‌شود.

یکی از دلایلی که باعث استقبال مشتریان از تلفن‌های Panasonic شده است، امکانات و قابلیت‌هایی است که این دستگاه در اختیار آنان قرار می‌دهد. البته شما برای استفاده از تمامی ویژگی‌های یک تلفن ثابت پاناسونیک، باید به خوبی با نحوه عملکرد آن آشنا باشید.

یکی از قابلیت‌های محبوب تلفن‌های پاناسونیک، مشاهده سابقه تماس‌ها است. بدین معنی که شما در عرض چند ثانیه، می‌توانید به تمامی شماره‌هایی که اخیرا با شما تماس گرفته‌اند و یا شما با آن‌ها تماس گرفته‌اید، دسترسی داشته باشید. اگر هنوز در مشاهده سابقه تماس تلفن Panasonic خود مشکل دارید، لطفا این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

چرا تلفن پاناسونیک؟

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز گفته شد، قابلیت‌ها و امکاناتی که یک تلفن پاناسونیک در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اصلی‌ترین دلیلی است که آن‌ها را به سمت خرید این دستگاه‌ها سوق می‌دهد. با قاطعیت می‌توان گفته هر آنچه که از یک تلفن ثابت انتظار دارید را می‌توانید در تلفن‌های پاناسونیک پیدا کنید.

علاوه بر این، این دستگاه‌ها در قیاس با تلفن‌های سایر برندها و شرکت‌ها، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و از این حیث نیز به خوبی توانسته‌اند اعتماد مشتریان را جلب کنند. شرکت Panasonic تلفن‌های خود را در انواع مدل‌های گوناگون و با سطح قابلیت‌های متفاوت عرضه می‌کند. همین عامل سبب شده تا شما با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، بتوانید دستگاه تلفن مورد نظر خود را از پاناسونیک انتخاب و خریداری نمایید.

کاربری آسان نیز یکی دیگر از ویژگی‌های درخشان تلفن‌های پاناسونیک است. به این معنی که شما برای استفاده از این دستگاه‌ها، احتیاج به دانش فنی و یا پیچ و خم‌های تخصصی ندارید. تنها کافیست تلفن را آماده کار نموده و نگاهی کوتاه به دفترچه راهنمای آن بیندازید.

مواردی که ذکر شدند در کنار هم باعث محبوبیت تلفن پاناسونیک در میان کاربران و به ویژه مشتریان ایرانی شده‌اند. ناگفته نماند که علی رغم افزایش برندهای سازنده تلفن‌های ثابت، هنوز هم Panasonic حرف اول را در این زمینه می‌زند.

قابلیت‌های یک تلفن پاناسونیک

بیایید کمی بیشتر در ارتباط با قابلیت‌های تلفن پاناسونیک حرف بزنیم. قبل از هرچیز باید بدانید که این تلفن‌ها در انواع مدل‌ها و کاربری‌های مختلفی تولید می‌شوند . طبیعتا قابلیت‌هایی که هر مدل دارد، با تلفن دیگر متفاوت است.

برخی از قابلیت‌ها اما مشترک هستند؛ به عنوان مثال تمامی تلفن‌های پاناسونیک از کالرآیدی برخوردار هستند. Caller ID باعث می‌شود زمانی که فردی با شما تماس می‌گیرد، قبل از آنکه به وی پاسخ دهید، شماره‌اش را بر روی نمایشگر دستگاه تلفن خود مشاهده کنید.

قابلیت منشی تلفنی گویا نیز بر روی اکثر تلفن‌های بیسیم پاناسونیک تعبیه شده است. با استفاده از این ویژگی، شما زمانی که در منزل حضور ندارید، نگران از دست رفتن هیچ تماسی نخواهید بود؛ زیرا منشی تلفنی، تمامی پیغام‌های افراد تماس گیرنده را برای شما ضبط خواهد کرد.

کلیدهای شماره گیر سریع یکی دیگر از امکاناتی است که بر روی اکثر تلفن‌های سانترال و برخی از مدل‌های بیسیم پاناسونیک قرار دارند. با استفاده از این کلیدها، می‌توانید شماره‌های پرتکرار را ذخیره کرده و تنها با فشردن یک کلید، به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

لیست سیاه یا Call Block نیز یکی دیگر از امکانات تلفن‌های پاناسونیک است که با استفاده از آن، می‌توانید شماره‌های مزاحم را در لیست سیاه تلفن قرار داده و برای همیشه از دست آن‌ها خلاص شوید.

برخی از تلفن‌‌های پاناسونیک دارای منوی فارسی هستند و این مساله، کار را برای استفاده از آن‌ها بسیار راحت می‌کند. این قابلیت، به ویژه برای سالمندان عزیز و افرادی که آنچنان به زبان انگلیسی مسلط نیستند، بسیار مناسب است.

مشاهده سابقه تماس نیز یکی دیگر از همین قابلیت‌های جالب توجه تلفن‌های پاناسونیک است که در ادامه این مقاله، قصد داریم به صورت مفصل به آن بپردازیم:

مشاهده سابقه تماس تلفن پاناسونیک

برای آنکه بتوانید لیست شماره‌هایی که با شما تماس گرفته‌اند را مشاهده کنید، کافیست چند لحظه زمان بگذارید و دستورالعمل‌های زیر را بر روی دستگاه تلفن خود دنبال کنید.

این قابلیت بر روی بسیاری از تلفن‌های پاناسونیک قرار داشته و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اکثر تلفن‌های پاناسونیک دارای جهت‌ها یا فلش‌های چهارگانه ( به سمت راست، سمت چپ، سمت بالا و سمت پایین) هستند. برای اینکه بتوانید به لیست تماس‌های خود دسترسی داشته باشید، باید از این کلیدها استفاده کنید:

بر روی دستگاه تلفن، یکبار کلید جت چپ را فشار دهید؛ اکنون شما وارد لیست شماره‌هایی که با آن‌ها تماس گرفته‌اید (Outgoing Call Log) خواهید شد. اکنون با هر بار فشار دادن جهت پایین، یکی از شماره‌هایی که با آن تماس گرفته‌اید، به نمایش درخواهد آمد.

برای رفتن به لیست شماره‌هایی که با شما تماس گرفته‌اند، کافیست دو بار کلید جهت چپ را فشار دهید.اکنون شما در لیست تماس‌های ورودی خود هستید و با هر بار فشار دادن جهت پایین، یکی از تماس‌ها قابل رویت خواهد بود.

نکته: ترتیب شماره‌ها در سابقه تماس، بر اساس زمان است. بدین ترتیب که آخرین شماه‌ها، در اول لیست برای شما به نمایش درخواهند آمد.

شما به همین راحتی می‌توانید به سابقه تماس‌های تلفن پاناسونیک خود دسترسی داشته باشید.

کدام تلفن پاناسونیک برای من مناسب است؟

برای پاسخ دادن به این سوال، باید با انواع تلفن‌های ساخت شرکت پاناسونیک آشنا شویم. ما در اینجا به صورت خلاصه به این موضوع خواهیم پرداخت:

تلفن‌های Panasonic به طور کلی به دو دسته تلفن‌‌های خانگی و اداری تقسیم‌بندی می‌شوند. تلفن‌های خانگی برای استفاده در منازل طراحی شده و در دو مدل بیسیم و رومیزی در دسترس خریداران قرار دارند. تلفن‌های بیسیم با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارند، از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به تلفن‌های رومیزی برخوردار هستند.

تلفن‌های اداری پاناسونیک نیز به دو گروه تلفن‌های سانترال و تلفن‌های تحت شبکه بخش‌بندی می‌شوند. مدل سانترال این دستگاه‌ها می‌توانند در کنار دستگاه‌های سانترال آنالوگ پاناسونیک کار کنند و خود به سه مدل آنالوگ، دیجیتال و هایبرید تقسیم می‌شوند.

تلفن‌های تحت شبکه نوع جدید از تلفن‌های پاناسونیک هستند که در کنار سانترال‌های تحت شبکه قابل استفاده هستند. این دستگاه‌ها از طریق آی پی و کابل شبکه به سرور متصل شده و صدا را به صورت داده‌های دیجیتال (صفر و یک) انتقال می‌دهند.

شما عزیزان قبل از هر اقدامی در زمینه خرید تلفن پاناسونیک، باید ابتدا نیاز و انتظاری که از این دستگاه‌ها دارید را شناسایی کرده و سپس متناسب با آن، تلفن مورد نظر خود را از میان مدل‌های مختلف پاناسونیک و از نمایندگی پاناسونیک ایده آل گستر خریداری نمایید.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی یکی از قابلیت‌های پرکاربرد و محبوب تلفن‌های پاناسونیک یعنی مشاهده سابقه تماس پرداختیم. امیدوایم اکنون و به راحتی بتوانید به تمامی شماره‌هایی که با شما تماس گرفته‌اند و یا با آن‌ها تماس گرفته‌اید دسترسی داشته باشید.

در پایان به شما عزیزان توصیه می‌کنیم که تمامی تلفن‌های پاناسونیک را فقط و فقط از نمایندگی‌های رسمی و مجاز این شرکت خریداری نمایید تا از اصل بودن محصول خریداری شده مطمئن باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48337 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1399/10/21 تعداد مشاهده: 47807
کلید واژه ها:
سافت گذر