کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لپ تاپ های جدید سری ZenBook Duo ایسوس معرفی شدند

به گزارش سافت گذر، ایسوس در نمایشگاه CES 2021 لپ تاپ های خط تولید ZenBook Duo را تقریباً دگرگون کرد. این رایانه ها که دو نمایشگر دارند، نه تنها از نظر سخت افزاری بلکه از نظر امکاناتی نیز پیشرفته تر شده اند.

ایسوس لپ تاپ لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo 14 ایسوس ذن بوک

ZenBook Pro Duo 15 OLED نمایشگرهایی دارد که از نظر سایز و رزولوشن همچون نمونه های پیشین کار می کنند. با این تفاوت که صفحه ثانویه 14 اینچی آن که ScreenPad Plus نام دارد، مجهز به ویژگی شیب خودکار است که نمایشگر را به صورت اتوماتیک تا 9.5 درجه بالا می آورد. ایسوس می گوید که این زاویه باعث خواهد شد انعکاس نور کمتر رخ دهد و خوانایی صفحه افزایش یابد. به علاوه، لپ تاپ سریع تر خنک خواهد شد. این لپ تاپ از قلمی که همزمان با آن به فروش می رسد و دارای سطح حساسیت 4096 نقطه ای است پشتیبانی می کند. از نظر امکانات نرم افزاری هم ایسوس با برنامه آپدیت شده ScreenXpert2 قابلیت های چندبرنامگی را افزایش داده است.

ایسوس لپ تاپ لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo 14 ایسوس ذن بوک

ZenBook Pro Duo 15 OLED

سخت افزار ZenBook Pro Duo 15 OLED هم متشکل از پردازنده نسل 10 اینتل از سری Core i9 Comet Lake H است و می توان مقدار رم و حافظه داخلی آن را هم به ترتیب به 32 و 1 ترابایت افزایش داد. این لپ تاپ دو پورت تاندربولت 3 و یک پورت HDMI دارد و از وای فای 6 برای اتصال پشتیبانی می کند. نمایشگر OLED 4K اصلی هم تأییدیه های PANTONE و VESA Display True Black 500 را دریافت کرده است.

ایسوس لپ تاپ لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo 14 ایسوس ذن بوک

ZenBook Duo 14

نمونه کوچکتر این خانواده که ZenBook Duo 14 نام دارد، توسط پلتفرم Evo اینتل تأیید و از چندین نظر آپدیت شده است. نمایشگر ثانویه این دستگاه هم از قابلیت شیب خودکار استفاده می کند ولی تنها تا 7 درجه بالا خواهد آمد. پردازنده ZenBook Duo 14 از نوع Tiger Lake اینتل و پردازنده گرافیکی آن هم Iris XE است. به علاوه، یک پردازنده گرافیکی اختصاصی Nvidia MX450 نیز خواهد داشت. این لپ تاپ دو پورت تاندربولت 4 دارد و از شیوه اتصالی وای فای 6 بهره می برد.

ZenBook Duo 14 دو نمایشگر LCD فول اچ دی دارد که پنل اصلی آن با عنوان NanoEdge شناخته می شود. این پنل تأییدیه PANTONE را دریافت کرده و فضای رنگی sRGB را به صورت 100 درصدی پوشش می دهد. در حالی که ایسوس اشاره ای به مشخصات باتری لپ تاپ بزرگتر نکرده اما گفته شده که باتری لپ تاپ 14 اینچی به مدت 17 ساعت دوام خواهد آورد.

در کنفرانس مطبوعاتی ایسوس اشاره ای به قیمت و یا نحوه موجودیت این لپ تاپ ها نشده است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48368 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/25 تعداد مشاهده: 2735
سافت گذر