کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316255 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جدیدترین شایعات از تغییرات آتی ویندوز 10 با آپدیت Sun Valley

به گزارش سافت گذر، گفته شده که مایکروسافت دارد روی بازطراحی گسترده ویندوز 10 کار می کند که می خواهد آپدیت آن را در نیمه دوم امسال عرضه کند. حتی در برخی سایت های خبری به موضوع تغییر کلی ویندوز اشاره شد تا باز هم به شایعاتی که می شنیدیم دامن زده شود. در حالی که جدیدترین تغییراتی که قرار بود رخ دهند را در اپلیکیشن های Alarms & Clock و News دیدیم که به دست آزمایش کنندگان رسیده بودند ولی حالا خبرهای تازه ای دریافت شده است.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آپدیت ویندوز 10

طبق ادعای یکی از افراد نزدیک به مایکروسافت، با بررسی کدهای نوشته شده پیرامون برنامه های این شرکت، انتظار می رود تغییراتی که اعمال می شوند به استارت منو، تسک بار، اکشن سنتر، اپلیکیشن های درون جعبه ای و . . . مرتبط باشند و همزمان ویژگی های تازه ای نیز به ویندوز اضافه گردند.

همان طور که پیش از این هم گفته بودیم، هدف آن است تا ظاهر قسمت های مختلف ویندوز 10 یکپارچه شود. مثلاً گوشه نرم افزارها گرد باشد؛ اتفاقی که تا کنون در اپلیکیشن Calculator شاهدش بوده ایم. همچنین، گزارش شده که مایکروسافت می خواهد با انتقال آیکون ها به اکشن سنتر بازطراحی شده (احتمالاً مشابه چیزی که در ویندوز 10 ایکس وجود دارد)، ظاهر تسک بار را ساده تر کند. این احتمال وجود دارد که اکشن سنتر دارای قسمت های بصری مختلف مانند دکمه های رسانه ای، اعلانات و تنظیمات سریع باشد.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آپدیت ویندوز 10

همانگونه که انتظار می رفت، احتمالاً استارت منو نیز با گوشه های گردی که خواهد داشت، ظاهرش آپدیت خواهد شد. طبق ادعای این منبع نزدیک به مایکروسافت، شاید این شرکت دو گزینه مشاهده جدولی برنامه ها و یا منوی ساده را در اختیار کاربران قرار دهد. استارت منو، اکشن سنتر و منوی های مفهومی تسک بار مانند لیست های مختلف هم احتمالاً از نظر ظاهری با یکدیگر جدا خواهند شد. برای روان تر شدن رابط کاربری هم گفته شده که در ویندوز 10 انیمیشن های جدیدی وجود خواهد داشت.

در مورد ویژگی های جدید هم بگوییم که مایکروسافت می خواهد در بخش تنظیمات، منوی مدیریت مصرف انرژی باتری را بیفزاید؛ مشابه چیزی که در سیستم عامل های موبایلی وجود دارد. قابلیت های چندبرنامگی هم احتمالاً امکانات تازه ای دریافت خواهند کرد. مثلاً اپلیکیشن Snap Assist قابلیت عکسبرداری از دو تب مایکروسافت اج در کنار هم را دریافت و یا نشانگر ماوس با توازن بیشتری هنگام جابه جایی در چند نمایشگر عمل خواهد کرد. همچنین، شاید یک ویژگی جدید به نام Dashboard در محیط Task View وجود داشته باشد تا کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات اکانت و تقویم را مشاهده کند.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آپدیت ویندوز 10

سایر امکاناتی که گفته می شود در دست تولید هستند عبارتند از: بهبود روش های استفاده از فرامین صوتی و قلم، لایه ناوبری جدید برای جابه جایی راحت تر در منوهای دستگاه های دارای نمایشگر لمسی، قابلیت لغو نصب اپلیکیشن های درون جعبه ای و . . .

انتظار می رود که مایکروسافت طی چند هفته آینده شروع به آزمایش آپدیت Sun Valley کند و آن را احتمالاً در ماه ژوئن به مرحله نهایی برساند و در ماه اکتبر در اختیار عموم قرار دهد. علی رغم اینکه ممکن است هر لحظه مایکروسافت از تغییراتی که می خواهد به وجود بیاورد منصرف شود ولی منتظر ماندن برای یک ویندوز 10 آپدیت شده از نظر ظاهری بسیار هیجان انگیز است.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آپدیت ویندوز 10

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48369 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/25 تعداد مشاهده: 2982
سافت گذر