کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9147 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/29 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

پردازنده های جدید اینتل معرفی شدند

به گزارش سافت گذر، کنفرانس اینتل در نمایشگاه CES 2021 بسیار پربار بود زیرا این شرکت از چندین محصول جدید خود رونمایی کرد. البته متأسفانه جزئیات زیادی پیرامون این پردازنده ها به دستمان نرسید ولی حداقل به اختصار توانستیم آنها را مشاهده کنیم.

اینتل پردازنده تراشه چیپست پردازنده گرافیکی

جذاب ترین چیزی که اینتل معرفی کرد، پلتفرم Alder Lake است که قرار شده با چیپست ARM M1 اپل رقابت کند. اینتل می گوید که این چیپست از سازه هیبریدی مشابه ARM Big.Little بهره می برد که هسته های عملکردی بالا و کم مصرف را به صورت ترکیبی دارد. البته این شرکت می خواهد از این پلتفرم برای بنیان و اساس تراشه های نسل های بعدی دسکتاپی و نوت بوک ها استفاده کند و فقط روی پلتفرم های موبایل متمرکز نباشد.

این تراشه ها به احتمال خیلی زیاد در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار خواهند آمد و از نسخه به روز شده فرآیند تولیدی 10 نانومتری SupperFin استفاده خواهند کرد. همچنین، Alder Lake دوازدهمین نسل پردازنده های اینتل خواهند بود.

اینتل پردازنده تراشه چیپست پردازنده گرافیکی

برای نسل یازدهم محصولاتش نیز اینتل از پردازنده های 35W و 45W پلتفرم Tiger Lake رونمایی کرد. البته این دو پردازنده نمونه هایی از 15W و 35W هستند اما هر کدام از آنها سریع تر شده اند تا به سرعت 5 گیگاهرتزی دست یابند. این پردازنده ها توانایی بهره گیری از 8 هسته را داشته و از پورت های تاندربولت 4، شیوه اتصالی وای فای 6 یا 6E و PCIe نسل چهار پشتیبانی می کنند تا امکان استفاده از پردازنده های گرافیکی متصل را داشته باشند.

برای علاقه مندان به رایانه های دسکتاپی هم اینتل از پردازنده Rocket Lake Core i9-11900K رونمایی کرد که از PCIe نسل چهار پشتیبانی می کند و تعداد کاری که به صورت همزمان انجام می دهد هم 19 درصد بیشتر شده است. اینتل با هدف بازپس گیری عنوان بهترین تولیدکننده پردازنده گیمینگ از AMD این پردازنده را ساخته است.

اینتل پردازنده تراشه چیپست پردازنده گرافیکی

فرآیند 10 نانومتری SuperFin قدرت دستگاه های پایین رده آموزشی را تأمین خواهد کرد. به علاوه، پردازنده های خطوط تولید Pentium Silver و Celeron هم که با ساختار جدید تولید شده اند از نظر عملکرد در تمامی نرم افزارها 35 درصد و در نرم افزارهای گرافیکی 78 درصد بهبود یافته اند.

در نهایت، اینتل پردازنده های Tiger Lake را برای لپ تاپ های تجاری معرفی کرد تا خطوط تولید آنها به دو سری vPro و Evo vPro تقسیم شوند. مورد دوم در واقع نمونه پیشرفته تر پلتفرم Evo اینتل است. هر دوی این پلتفرم ها دارای امکانات امنیتی و تجاری اختصاصی و پیشرفته هستند.

اینتل پردازنده تراشه چیپست پردازنده گرافیکی

همه محصولات اینتل قرار است در همین سه ماهه اول سال 2021 به فروش برسند ولی Alder Lake در دومین نیمه سال آتی به بازار خواهد آمد.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48371 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/25 تعداد مشاهده: 2665
اخبار مرتبط
سافت گذر