کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تاریخ تأیید قوانین جدید واتس اپ توسط کاربران به تأخیر افتاد

به گزارش سافت گذر، واتس اپ به تازگی خبر داده که تاریخ تأیید قوانین جدیدش توسط کاربران که پیش از 8 فوریه بود را به 15 می موکول کرده است.

واتس اپ فیسبوک شبکه اجتماعی WhatsApp Facebook

این شرکت می گوید که به خاطر سردرگمی ها و سوءبرداشت های انجام شده پیرامون آخرین آپدیت تصمیم جدید را اتخاذ کرده و می خواهد از فرصت به وجود آمده در مورد قوانین مربوط به حفاظت از حریم شخصی خودش شفاف سازی کند و تا پیش از 15 می هم اجازه مشاهده قوانین تازه را به افراد خواهد داد.

این شرکت در توییتر نوشت:«« از همه کسانی که سؤال پرسیده اند تشکر می کنیم. ما هنوز داریم به سؤالات و سردرگمی های ایجاد شده برای کاربران واتس اپ پاسخ می دهیم. اکانت هیچ کسی از تاریخ 8 فوریه معلق یا حذف نخواهد شد. ما برنامه های تجاری خود را تا ماه می اعلام خواهیم کرد»».

در روزهای ابتدایی ماه جاری میلادی، واتس اپ قوانین جدید حفاظت از حریم شخصی خودش را به هنگام اجرای اپلیکیشن نمایش داد. در این پیام پاپ آپ از کاربران خواسته شده بود شرایط استفاده از این شبکه اجتماعی که از 8 فوریه اعمال خواهد شد را تأیید و با آنها موافقت کنند. البته امکان رد کردن این پیام هم وجود داشت ولی کسی که می خواست همچنان کاربر واتس اپ باشد، می بایست آن را تأیید می کرد.

این اقدام باعث به وجود آمدن درگیری های فکری در میان کاربران شد و حتی بسیاری ها سراغ آلترناتیوهایی نظیر تلگرام و سیگنال رفتند. به خاطر اینکه افراد کمی این قوانین جدید را مطالعه کرده بودند، سوءبرداشت زیادی از پیام واتس اپ صورت گرفت.

آن طور که واتس اپ گفته، این تغییرات تنها در واتس اپ بیزینس (نسخه تجاری واتس اپ) اعمال خواهند شد بنابراین کاربران این شبکه اجتماعی می توانند از سرویس های میزبانی فیسبوک بهره ببرند تا اکانت واتس اپی شان را مدیریت و از خدمات تجاری فیسبوک مانند نمایش تبلیغات و . . . استفاده کنند. در این شرایط، فیسبوک اطلاعات کاربران تجاری را جمع آوری خواهد کرد تا تبلیغاتی را نمایش دهد که به آنها مربوط می شود.

واتس اپ مدعی شده که این قوانین اصلاً ربطی به پیام ها یا تماس های دریافت و ارسال شده ندارد زیرا به آنها اشاره ای نکرده است. بر این اساس، پیام ها و تماس ها رمزگذاری شده خواهند ماند و در سرورهای فیسبوک ذخیره نخواهند شد. در واقع این گونه نیست که واتس اپ اطلاعاتی را به فیسبوک ندهد بلکه با آپدیت تازه داده بیشتری به این شرکت نخواهد داد. در نهایت، اگر تا کنون مشکلی با این برنامه نداشته اید، از این پس هم نخواهید داشت.

نکته ای که اشاره به آن خالی از لطف نخواهد بود این است که بسیاری از مردم اصلاً نمی دانند که واتس اپ متعلق به فیسبوک است چه برسد به اینکه بخواهند بدانند او اطلاعاتشان را با این شرکت آمریکایی به اشتراک می گذارد بنابراین نمایش یک پیام پاپ آپ برای خیلی ها عجیب و غریب بوده است. حتی بعضی ها فکر کردند بعد از 8 فوریه اکانت شان پاک خواهد شد؛ اتفاقی که به هیچ عنوان رخ نخواهد داد.

به هر حال، فیسبوک صراحتاً اعلام کرده که قوانین جدید به کاربران نسخه تجاری مربوط است و ربطی به سایرین ندارد. این شرکت حالا تاریخ اعمال شدن قوانین تازه را تمدید کرده و امیدوارست که کاربران اتفاقات پیش آمده را فراموش و برای لمس دکمه Agree موافقت شان را اعلام کنند.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48378 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/27 تعداد مشاهده: 2059
سافت گذر