کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رکوردی جدید در زمینه استفاده از موتور جستجو DuckDuckGo

به گزارش سافت گذر، موتور جستجوی DuckDuckGo را بیشتر به خاطر حفاظت از حریم شخصی کاربران می شناسیم زیرا اطلاعات آنها را منتشر نمی کند و از منابع مختلفی همچون ویکی پدیا استفاده می کند. در یکی از روزهای ماه آگوست، 65.2 میلیون سرچ در این موتور جستجو انجام شده که بخش اعظمی از آنها به Instant Search مربوط می شد؛ ویژگی که با استفاده از آن دیگر نیازی نیست چیزی تایپ شود. در واقع کاربران این موتور جستجو ردیابی نمی شوند و داده های شخصی شان با دیگر شرکت ها به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

DuckDuckGo گوگل موتور جستجو موتور جستجوی گوگل داک داک گو

DuckDuckGo از طریق شبکه Yahoo-Bing درآمد کسب می کند. این مرورگر در سال 2018 توانست 25 میلیون دلار درآمد داشته باشد؛ آماری که انتظار می رود طی پنج سال آینده به میزان 30 درصد بیشتر شده و در یک سال به 100 میلیون دلار برسد. در سال گذشته، تعداد کلیک هایی که در این مرورگر به انجام رسید، 23.7 میلیارد عدد بود که حاکی از رشد 62 درصدی سالانه است. دقیقاً یک هفته پیش هم DuckDuckGo توانست در تاریخ 11 ژانویه 102251307 سرچ را انجام دهد.

کمیل بازباز، نایب رئیس ارتباطات DuckDuckGo می گوید:«« مردم دارند از ما استقبال می کنند زیرا خواهان حریم شخصی هستند. آنها به دنبال جایگزین مناسبی برای موتور جستجوهای ارائه شده توسط شرکت های تجاری بزرگتر هستند»». این موتور جستجو به عنوان یک اپلیکیشن اندرویدی، iOS و افزونه کرومی در دسترس قرار گرفته و تقریباً 25 میلیون نفر از آن استفاده می کنند.

گوگل و اپلیکیشن های وابسته مانند یوتیوب اطلاعات شخصی افراد را جمع آوری می کنند تا تبلیغات آنلاین پخش کنند؛ این دقیقاً همان کاری است که DuckDuckGo انجام نمی دهد.

 

 
منبع: phonearena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48385 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/30 تعداد مشاهده: 2581
سافت گذر