کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه های بنیان گذار هواوی برای خنثی کردن تحریم های آمریکا

به گزارش سافت گذر، چند روز قبل خبر دادیم که از تاریخ 31 مارس به بعد، برخی از نرم افزارهای ساخت گوگل از جمله Google Messages دیگر در گوشی هایی که مجوزهای لازم از این شرکت آمریکایی را نگرفته اند، کار نخواهند کرد. در حالی که تعداد دستگاه هایی که شامل این قانون می شوند زیاد است اما محصولات جدیدی که هواوی تولید کرده، از آن جهت که در لیست سیاه دولت ایالات متحده قرار دارند، دیگر نخواهند توانست از نرم افزارهای ساخت گوگل بهره ببرند.

هواوی آمریکا ایالات متحده

یکی از اپلیکیشن های گوگل که دارندگان گوشی های هواوی بدون خدمات موبایلی گوگل توانسته اند از آن استفاده کنند، Google Duo می باشد اما از آن جایی که قرار است Google Messages در این دستگاه ها از کار بیفتد، انتظار می رود اپلیکیشن تماس تصویری گوگل هم دیگر کار نکند. همان طور که پیش تر در یک خبر دیگر نیز گفتیم، در برخی از کدهای نوشته شده برای این برنامه به تازگی جملاتی با مضمون Google Duo به زودی از دسترس خارج خواهد شد زیرا شما از یک گوشی تأیید نشده استفاده می کنید پس ویدیوها و پیام های خود را دانلود کنید تا آنها را از دست ندهید، مشاهده شده است.

البته تفاوتی که میان Google Messages و Google Duo وجود دارد آن است که پس از فرا رسیدن موعد برنامه دوم، کاربران 14 روز مهلت خواهند داشت تا داده های خود را دانلود کنند و آنها را از دست ندهند.

در حال حاضر گوشی های سری پی 40 پرو هواوی می توانند به خدمات موبایلی گوگل دسترسی داشته و از Google Duo استفاده کنند اما این اتفاق تا 31 مارس رخ خواهد داد و پس از آن دیگر نمی توانیم این برنامه ها را در آن دستگاه ها نصب کنیم مگر آنکه تا آن زمان هواوی از لیست سیاه دولت آمریکا حذف شود؛ اتفاقی که هنوز هیچ اشاره ای از سوی دولت جدید ایالات متحده به آن نشده است.

در همین حال، رنگ ژن فی هفته گذشته مصاحبه ای داشت تا در مورد اقدامات انجام شده برای رهایی یافتن از تحریم های آمریکا صحبت کند. او گفت که هواوی باید محصولاتش را به صورت غیر متمرکز بسازد، روی کسب درآمد تمرکز داشته باشد، خطوط تولیدش را ساده تر نماید و پرداختی هایش را به مدت سه تا پنج سال متوقف کند. او می گوید که تحریم های آمریکا شرایط را برای پیاده کردن برنامه های هواوی در سطح جهانی سخت و او را مجبور کرده خطوط تولید اختصاصی اش را توسعه دهد. آن طور که رنگ ژن فی توضیح می دهد:«« بین توانایی ها و استراتژی های ما همخوانی وجود ندارد. ما در ابتدای خط قرار داریم و مجبور هستیم از همان اول شروع کنیم؛ درست مانند دانش آموز مقطع ابتدایی»».

بنیانگذار هواوی می گوید این شرکت نه شکست خواهد خورد و نه در برابر ایالات متحده سر تعظیم فرود خواهد آورد. او در تابستان گفته بود:«« به خاطر فشارهای موقتی و گذرایی که آمریکا وارد آورده نگران نشوید و برنامه های جهانی شدن خود را رها نکنید. هیچ آینده ای بدون استراتژی تبدیل شدن به یک شرکت بین المللی وجود ندارد»». رنگ ژن فی علاوه بر آنکه باید روحیه و انگیزه کارکنانش را حفظ کند، مجبور است پرداختی ها و میزان حقوق های آنها را به مدت 3 تا 5 متوقف کند و یا ثابت نگه دارد. او مدعی شده که باید حداقل ها را حفظ کرد. ژن فی ادامه می دهد:«« باید به تدریج تمرکزمان را از رده های بالایی به رده های پایینی بیاوریم و هیچ وقت نباید به دنبال بهترین شدن باشیم زیرا برخی اوقات شرایطش را نداریم. ما باید درآمد و رشد خودمان را ادامه دهیم تا مطمئن شویم که داریم پیشرفت می کنیم بنابراین به جای آنکه نگران مقدار فروش باشیم، باید درآمدمان را افزایش دهیم»».

رن ژن فی معتقد است:«« ایالات متحده می خواهد هواوی از بین برود. در ابتدا فکر کردیم خودمان اشتباه مرتکب شده ایم به همین دلیل کم کم به رتبه دوم و بعد به رتبه سوم آمدیم. بعداً متوجه شدیم آنها می خواهند ما از بین برویم ولی همین میل به بودن، باعث شده همچنان دوام بیاوریم»».

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48422 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/06 تعداد مشاهده: 2535
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر