کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درآمد 43.1 میلیارد دلاری مایکروسافت در آخرین سه ماهه 2020

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت روز گذشته گزارش درآمد خود در آخرین سه ماهه 2020 را منتشر کرد. این شرکت توانست 43.1 میلیارد دلار درآمد کسب که نشان دهنده رشد 17 درصد نسبت به پارسال است. درآمد جاری این کمپانی 17.9 و درآمد خالص او هم 15.5 میلیارد دلار بود که به ترتیب نشان دهنده پیشرفت 29 و 33 درصدی می باشد.

مایکروسافت ایکس باکس ویندوز سرفیس آفیس

درآمد 43.1 میلیارد دلاری مایکروسافت شامل سه بخش می شود. فعالیت های تولیدی و تجاری 13.4، سیستم هوشمندسازی و ابری 14.6 و سایر فعالیت های محاسبه ای شخصی 15.1 میلیارد دلار نصیب مایکروسافت کرده اند که رشد هر کدام از آنها نسبت به پارسال به ترتیب 13، 23 و 17 درصد بوده است.

اولین بخش، فعالیت های تولیدی و تجاری است که آفیس، لینکدین و دینامیک زیرمجموعه آن می باشند. درآمدهای حاصل از محصولات تولیدی و سرویس های ابری به میزان 11 درصد بیشتر شده اند. ضمن اینکه رشد درآمد آفیس 365 تجاری 21 درصد بود اما درآمد محصولات غیر ابری و تجاری آفیس به میزان 26 درصد کاهش یافت.

درآمدهای به دست آمده از سرویس های آفیس مخصوص مصرف کنندگان و سرویس های ابری 7 درصد بیشتر شده که نشان دهنده افزایش 23 درصدی کاربران می باشد. درآمد کسب شده از لینکدین هم 23 درصد افزایش یافته است. در نهایت محصولات بخش دینامیک و سرویس های ابری حدود 18 درصد بیشتر شده اند که نشان دهنده رشد 39 درصدی است.

در ادامه به سیستم های هوشمندسازی و ابری می رسیم که بیشتر توسط آژور اداره می شوند. محصولات مبتنی بر سرور حافظه های ابری توانسته اند رشد 50 درصدی را نسبت به آمار پارسال به ثبت برسانند. محصولات سروری پشتیبانی شده توسط شرکت های متفرقه هم به میزان 4 درصد درآمد بیشتری به مایکروسافت رساندند. نصب محصولات اینترپرایز هم حدود 29 درصد افزایش یافته است.

و در نهایت به فعالیت های محاسبه ای شخصی می رسیم که شامل ویندوز، دستگاه های سرفیس و ایکس باکس می شوند. درآمد به دست آمده از ویندوز 1 درصد افزایش یافت که به خاطر پایان پشتیبانی از ویندوز 7 صورت پذیرفت. جالبتر آنکه درآمد کسب شده از نسخه های پرو ویندوز و غیر پرو ویندوز به ترتیب 9 و 24 درصد کاهش و افزایش یافت. محصولات تجاری و سرویس های ابری ویندوز نیز رشد 10 درصدی درآمد را ثبت کردند.

درآمد کسب شده از فروش رایانه های سرفیس 3 درصد بیشتر شده اما مایکروسافت در این مورد جزئیات بیشتری منتشر نکرده است. ضمن اینکه درآمدی که این شرکت از راه تبلیغات به دست آورده نیز 2 درصد افزایش یافته است.

در پایان، به خاطر عرضه رسمی ایکس باکس سری ایکس و اس، درآمدهای بخش گیمینگ 51 درصد افزایش یافته و تقاضاها هم به میزان 86 درصد بیشتر شده است. درآمد به دست آمده از محتواهای ایکس باکس و سرویس های مربوطه هم 40 درصد رشد داشته که این مهم با همکاری شرکت های متفرقه و استفاده از سرویس Xbox Game Pass به ثبت رسیده است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48436 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/09 تعداد مشاهده: 1808
سافت گذر