کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو ترفند بسیار کاربردی برای استفاده از نرم افزارها در ویندوز 10

جلوگیری از اجرا شدن خودکار برنامه ها در ویندوز 10 پس از ری استارت کردن رایانه

وقتی کامپیوتر خود را خاموش می کنید یا از اکانت تان خارج می شوید، ویندوز 10 به خاطر می سپارد که کدام نرم افزارها در حال اجرا بودند تا وقتی دوباره سیستم عامل را اجرا کردید، این برنامه ها به صورت خودکار اجرا شوند. اما شما می توانید از انجام این کار جلوگیری کنید. با سافت گذر همراه باشید.

برای تغییر این تنظیمات، به آدرس Settings > Accounts > Sign-in Options بروید.

در ادامه به بخش Restart Apps رفته و گزینه Automatically save my restartable apps when I sign out and restart them after I sign in را خاموش کنید.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آموزش ویندوز 10

نکته: روش بالایی در ویندوز 10 نسخه 2004 کاربرد دارد. چنان چه نسخه ویندوز 10 نصب شده در رایانه تان قدیمی تر است، از روش زیر استفاده کنید.

از تنظیمات به بخش Privacy رفته و گزینه Use my sign-in info to automatically finish setting up my device and reopen my apps after an update or restart را خاموش کنید.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آموزش ویندوز 10

لازم به ذکر است که این ویژگی با آپدیت Fall Creators ویندوز 10 عرضه شد. این در حالی است که در گذشته تنها با نوشتن کد shutdown.exe می توانستید این کار را انجام دهید. آپدیت ماه آوریل سال 2018 اما، گزینه مربوطه را به تنظیمات آورد.

جلوگیری از باز شدن خودکار فولدرها در ویندوز

اگر وقتی وارد ویندوز می شوید، پوشه های Documents یا Downloads به صورت خودکار در فایل اکسپلورر اجرا می گردد، باید از قسمت دیگری گزینه مربوطه را خاموش کنید.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آموزش ویندوز 10

برای انجام این کار، فایل اکسپلورر را اجرا و از تب View در Ribbon، روی دکمه Options کلیک کنید.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آموزش ویندوز 10

در ادامه پایین بیایید و گزینه Restore previous folder windows at logon را بیابید. اطمینان حاصل کنید که تیک این آپشن برداشته شده در غیر این صورت خودِ ویندوز هر پوشه ای را پس از وارد شدن به اکانت باز می کند.

نحوه غیرفعالسازی برنامه هایی که به محض راه اندازی رایانه اجرا می شوند

اگر با انجام کارهای بالا، برنامه ای باز هم پس از ری استارت شدن کامپیوتر اجرا شد، احتمالاً جزو نرم افزارهای استارتاپی است که البته امکان غیرفعالسازی آنها از تنظیمات فراهم می باشد.

برای انجام این کار به آدرس Settings > Apps > Startup بروید تا اپلیکیشن های استارتاپی را مدیریت کنید. از اینجا برنامه ای که می خواهید را خاموش نمایید تا وقتی وارد کامپیوتر شدید، دیگر اجرا نشود.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آموزش ویندوز 10

توجه داشته باشید که غیرفعالسازی بعضی از نرم افزارها تبعات خاص خودش را دارد. مثلاً اگر دراپ باکس را غیرفعال کنید، محتواهای موجود در آن همگام سازی نخواهد شد مگر اینکه خودتان به صورت دستی آن را اجرا نمایید و یا برنامه سیستمی موجود در این لیست در پس زمینه فعالیت نخواهد کرد تا اینکه به طور دستی آن را اجرا کنید.

نحوه اجرای خودکار اپلیکیشن ها و از سرگیری فعالیت آنها پس از ورود به ویندوز 10

بعضی اوقات دارید یک محتوا تولید می کنید ولی نیاز می شود که کامپیوتر خود را خاموش نمایید و یا از اکانت تان خارج شوید. در شرایط عادی، مجبور خواهید بود همه کارهای خود را از ابتدا انجام دهید ولی با یک گزینه، ویندوز می تواند کار در حال انجام را به خاطر بسپارد و نرم افزارهای غیر 32 بیتی را دوباره اجرا کند.

برای انجام این کار، ابتدا به Settings و سپس به بخش Account بروید. در اینجا و از نوار کناری گزینه Sing-in options را پیدا کنید. حالا بگردید تا گزینه Restart apps را بیابید. دکمه پایینی آن را بزنید تا روشن شود.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آموزش ویندوز 10ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آموزش ویندوز 10ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آموزش ویندوز 10ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آموزش ویندوز 10

دفعه بعد که از اکانت خارج و دوباره وارد شدید، نرم افزارهای شما به صورت خودکار ری استارت خواهند شد. البته بخشی از این کار به عهده توسعه دهندگان است بنابراین این آپشن با همه اپلیکیشن ها سازگار نیست هرچند اکثر برنامه های UWP (موارد موجود در مایکروسافت استور و مرورگرها) از آن پشتیبانی می کنند. نرم افزارهای قدیمی که از API Win32 استفاده کرده و برای نسخه های قدیمی تر از ویندوز 8 نوشته شده اند، شاید با این گزینه سازگار نباشند.

 
منبع: howtogeek.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48502 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/20 تعداد مشاهده: 3380
سافت گذر