کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تفاوت لپ تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی

همه ما از این واقعیت آگاه هستیم که لپ ‌تاپ‌ها به لپ تاپ‌های معمولی‌، گیمینگ و تجاری دسته بندی می‌شوند. علاوه بر این‌، لپ تاپ‌های سه بعدی‌، HD و موارد دیگر نیز وجود دارد. در ضمن‌، آیا تا به حال به تفاوت انواع آن توجه کرده اید؟ آیا از لپ تاپ‌های گیمینگ فقط مخصوص بازی استفاده می‌شود؟ اگر بله‌، آیا این بدان معنی است که برای همه موارد استفاده مربوط به ثبت فعالیت‌ها و اسناد به یک سیستم معمولی نیاز خواهیم داشت؟ اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید باید به تفاوت‌ انواع آن آگاهی داشته باشید تا بتوانید انتخاب درست‌تری داشته باشید.

این چند پرسش است که برای هر تازه وارد در فضای کامپیوتر نگران کننده است. صبر کنید‌، قبل از اینکه بیشتر به موضوع بپردازیم‌، بگذارید یک سوال از شما بپرسم. آیا به دنبال لپ تاپ‌های چند وظیفه ای هستید تا تمام نیازهای خود را برآورده کنید؟ با این حال‌، لپ تاپ‌های گیمینگ امروزه محبوبیت زیادی کسب کرده‌ اند. از آن‌ها می‌توان به عنوان یک لپ تاپ معمولی نیز استفاده کرد. همچنین، صرف نظر از این که طبق نیازها طبقه بندی شوند‌، دارای مشخصات خاصی هستند.

تنها تفاوت در این مشخصات در رتبه بندی آن‌ها است. در اینجا به تفاوت لپ ‌تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی اشاره می‌شود. با این حال‌، دلایل زیادی وجود دارد که لپ تاپ‌های بازی بهترین  سیستم برای کار نیز هستند. اگر ادامه متن را بخوانید دلیل آن را متوجه می‌شوید.

تفاوت‌های لپ ‌تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی

  • سرعت

بارزترین تفاوت لپ ‌تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی سرعت زیاد در لپ تاپ‌های گیمینگ است. این سرعت حتی برای کارهای معمولی که شما باید فوراً یک ارائه کاری انجام دهید یا داده‌های خود را به سرعت برای جلسه آماده کنید عالی است. لپ تاپ با همان سرعت مشابه در شروع برنامه‌هاکار می‌کند و هنگام ویرایش فیلم‌ها یا اجرای برنامه‌های بزرگتر بسیار روان است. به هر حال‌، وقتی بازی هست‌، همیشه "نیاز به سرعت" است. این لپ تاپ‌ها همچنین می‌توانند در مقایسه با سیستم‌های معمولی اطلاعات بیشتری را فوراً پردازش کرده و تمایل به فریز و جام کردن یا گیر کردن تصویر را به آن اندازه ندارند.

  • راحتی در استفاده

آیا واقعاً می‌دانستید که لپ تاپ‌های گیمینگ می‌توانند هر کاری را انجام دهند که لپ تاپ‌های معمولی شما نیز می‌توانند انجام دهند؟ این بدان معناست که شما فقط به این دلیل که سرمایه گذاری سنگینی را صرف یک لپ تاپ با کیفیت بالا می‌کنید‌، نیازی به داشتن مهارت بالای تکنولوژی ندارید! به طور کلی‌، اگر شما به سادگی می‌خواهید بازی‌های روانی را تجربه کنید و همچنین فعالیت‌های مختلفی مانند تهیه پیش نویس‌، یادداشت‌، مرور اینترنت و کارهای خود را با همان لپ تاپ انجام دهید‌، بدون شک می‌توانید از لپ تاپ گیمینگ به عنوان یک لپ تاپ معمولی استفاده کنید. البته تفاوت لپ ‌تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی در راحتی استفاده این است که لپ تاپ گیمینگ سنگین‌تر و طراحی پیچیده‌تری داشته و جا به جایی آن سخت‌تر است.

  • قطعات با کیفیت بالاتر

همانطور که کامپیوترهای گیمینگ برای بازی طراحی شده اند‌، برای اداره کردن بازی‌ها نیز باید ساخته شوند! این به معنای تصاویر برتر‌، بهترین صدا‌، حافظه بیشتر و پردازنده‌های پیشرفته و کارآمد است که به طرز ماهرانه ای از شارژ باتری استفاده می‌کنند. با این حال‌، اسلات‌های USB و وبکم از ویژگی‌های حیاتی یک لپ تاپ معمولی هستند‌، اما نمی‌توان آن‌ها را برای لپ تاپ‌های بازی در نظر گرفت.

  • حافظه اصلی یا همان رم

دیگر تفاوت لپ ‌تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی در اندازه RAM است که در لپ تاپ‌های مخصوص بازی بیشتر و بزرگتر می‌باشد. یک VRAM اختصاصی وجود دارد که صریحاً به حافظه ویدیویی اختصاص دارد. با این وجود‌، این خصوصیات مربوطه در یک لپ تاپ معمولی نیز بسیار مهم است‌، اما تأثیر آن‌ها در یک لپ تاپ مخصوص بازی بسیار زیاد است. پس در هنگام خرید رم به نوع لپ تاپ خود توجه کنید.

  • گرافیک

یک کارت گرافیک اختصاصی در لپ تاپ‌های بازی‌، حافظه ویدئویی اختصاصی را برای اجرای روان بازی‌های عظیم که توسط لپ تاپ معمولی تهیه نمی‌شوند‌، ارائه می‌دهد بنابراین بدون هیچ مشکلی در نمایش‌، پیش بروید و از بازی‌های خود لذت ببرید.

  • 3D

دوره فعلی که در زمینه بازی تأثیراتی برجای گذاشته است‌، دوره سه بعدی است. گیمرهایی که اطلاعات کاملی در مورد بازی‌های رایانه ای دارند به راحتی می‌فهمند که لپ تاپ‌های معمولی در انجام بازی‌های سه بعدی ناکارآمد هستند و نمی‌توان تصاویر با کیفیت سه بعدی در آن‌ها دید.

  •  
    طول عمر

از عمده‌ترین تفاوت‌های لپ ‌تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی پایداری و طول عمر آن هاست.امروزه‌، اگر می‌خواهید یک لپ تاپ گیمینگ تهیه کنید، لازم نیست که روی ماندگاری آن تأکید کنید چون قرار نیست به سرعت لپ تاپ‌های معمولی از رده خارج شود. لپ تاپ‌های مخصوص بازی از آنجا که برای برنامه‌ها و بازی‌های رایانه‌ای نسل بعدی طراحی شده است‌، و نه تنها امروز‌، دوام را افزایش می‌دهند. همچنین‌، به طور مداوم بین پیشرفت تکنولوژیکی در لپ تاپ‌های بازی و لپ تاپ‌های معمولی‌، فاصله ای گسترده‌تر به وجود می‌آید.

کلام آخر

اکنون شما یک دیدگاه کاملاً واضح در مورد تفاوت لپ ‌تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی دارید و می‌توانید با توجه به نیازهای شخصی خود تصمیم بگیرید که کدام لپ تاپ برای نوع کار شما بهتر است می‌توانید با توجه به نیازتان لپ تاپ مد نظر را از فروشگاه اینترنتی بانی نو خریداری کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48554 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/11/29 تعداد مشاهده: 2542
کلید واژه ها:
سافت گذر