کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با مجتمع فنی پارس به یک تعمیرکار موبایل و لپ تاپ تبدیل شوید

بدون شک مسئله شغل و درآمدزایی یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در دنیای امروز است. بسیاری از افراد معتقدند که برای داشتن یک شغل پردرآمد و پولساز بایستی سرمایه بسیاری داشت، عده ای دیگر نیز معتقدند که پارتی شرط لازم برای موفقیت و داشتن شغلی پردرآمد می‌باشد.

اما برخلاف تصورات باید بگوییم که هنوز هم در بازارکار مشاغلی هستند که برای ورود به آنها و رسیدن به درآمد بالا نیاز به پارتی و سرمایه بالایی نبوده و می‌توان با یادگیری اصولی مهارت‌های این مشاغل در آنها به موفقیت دست یافت و پول خوبی به جیب زد.  

شغل تعمیرات موبایل و لپ تاپ از جمله بهترین و پولسازترین مشاغل در بازار کار امروز هستند چرا که امروزه موبایل‌ها و لپ تاپ ها جز پرکاربردترین لوازم بوده و افراد در طی روز مدت زمانی را با این لوازم کار کرده و به هنگام بروز مشکل در آنها به دنبال تعمیرکاری ماهر هستند تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل را عیب یابی و تعمیر نماید.

از این رو اگر به دنبال یک شغل پولساز و پردرآمد با بازار کار عالی هستید باید بگوییم که شغل تعمیرات موبایل و لپ تاپ از بهترین مشاغل می‌باشد. بنابراین توصیه می کنیم به صورت اصولی مهارت‌های لازم این مشاغل را یاد بگیرید. برای یادگیری اصولی این مشاغل نیز ‌میتوانید سری به دوره‌های آموزشگاه فنی پارس بزنید.

دوره آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی پارس

دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی پارس یکی از دوره‌های پرطرفدار بوده که به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می‌گردد. در این دوره آموزشی به هر یک از کارآموزان یک ست ابزار تعمیرات موبایل داده و شرایطی مهیا شده است تا کارآموز کلیه مباحث را به صورت عملی تمرین و رفع اشکال نماید.

این کلاس در دو دوره آموزشی تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل برگزار می‌گردد. در دوره نرم افزار کلیه مباحث و موضوعات مربوط به تعمیرات و عیب یابی مشکلات نرم افزاری موبایل از قبیل طریقه فلش گوشی، روت، بوت، آنلاک شبکه، کار با باکس های تعمیرات موبایل، ترمیم سریال، برداشتن رمز گوشی و بسیاری از مباحث دیگر آموزش داده می‌شود.

در دوره آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل نیز کارآموزان به صورت کارگاهی با انواع مشکلات سخت افزاری موبایل و طریقه عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری موبایل آشنا می‌شوند. معرفی مدارهای موبایل، آموزش کار با ابزازهای تعمیرات موبایل از قبیل مولتی متر، هیتر و هویه، منبع تغذیه، دستگاه تعویض گلس، آموزش تعویض ال سی دی، باتری و غیره، آموزش نحوه رفع عیب عدم آنتن دهی، آموزش شابلون زدن، پایه سازی، آموزش نحوه جریان کشیدن مدارهای موبایل و بسیاری از موارد از سرفصل‌های آموزشی ارائه شده در این دوره می‌باشد.

پس از پایان یافتن دوره‌های تعمیرات موبایل کارآموزان قادر خواهند بود انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را در موبایل‌های اندروید و آیفون قدیمی و جدید عیب یابی و تعمیر نمایند و به عنوان یک تعمیرکار ماهر وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند.

دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ در آموزشگاه فنی پارس

دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ یکی از دیگر دوره‌های است که در این آموزشگاه برگزار شده و همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره شرکت کرده و خود را برای ورود به بازار کار پردرآمد و پولساز تعمیرات لپ تاپ آماده می‌کنند.

در این دوره طریقه عیب یابی و تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ آموزش داده می‌شود. برخی از سرفصل‌های ارائه شده در این دوره عبارتند از:

  • شناخت کامل اجزای مادربرد PC ، برد، – بلوک دیاگرام
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات مدار PC CPU FAN و لپ تاپ
  • آموزش ریست پسورد
  • آموزش تعویض چیپ
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات سخت افزار هارد دیسک
  • تعمیر کارت گرافیکی
  • آموزش کار با CPU مجازی در PC و لپ تاپ
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات مدار ریست، PS2 ، مدار سوئیچ، USBو غیره در PC و لپ تاپ
  • آموزش قطعه برداری با هیتر و هویه
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات باطری لپ تاپ
  • و بسیاری از مطالب آموزشی دیگر

این مرکز آموزشی علاوه بر دوره‌های تعمیرات موبایل و لپ تاپ دوره های متعدد دیگری را برگزار می نمایند. آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش برق ساختمان، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی، آموزش مکانیک خودرو برخی از دیگر دوره‌های برگزار شده در این آموزشگاه است. در ادامه با یکی از دیگر دوره‌های پرطرفدار در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در این مجتمع آموزشی در دو کلاس آموزش تعمیرات برد و مکانیکی لوازم خانگی برگزار می گردد. در دوره تعمیرات برد نحوه عیب یابی و تعمیر مشکلات مربوط به برد در لوازم خانگی آموزش داده می شود. پس از پایان یافتن این دوره شما قادر بودید انواع مشکلات مربوط به برد در یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و دیگر لوازم خانگی را تعمیر کنید.

دوره تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی دوره دیگری است که به صورت جامع به آموزش نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات و خرابی‌های در انواع یخچال ساید، معمولی و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی جدید و قدیمی، ماکروویو و غیره می‌پردازد.

با شرکت در دوره های آموزش تعمیر لوازم خانگی در مدت زمان کوتاهی به یک تعمیرکار حرفه‌ای لوازم خانگی تبدیل شده و آماده ورود به بازار کار در این شغل خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۰۳۰۳ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48572 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/12/03 تعداد مشاهده: 1984
کلید واژه ها:
سافت گذر