کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لپ تاپ ایسوس بخریم یا نه؟

در شرایطی که برندهای بسیاری در بازار لپ تاپ حضور دارند و همگی باهم در رقابت هستند، می توان گفت که ایسوس بسیار خوب عمل کرده است. این شرکت به عملکرد درخشان خود در سالهای اخیر ادامه داده و همچنان بهترین لپ تاپ های گیمینگ، مالتی مدیا و ... را تولید و عرضه می کند. با این حال بسیاری از افرادی که قصد خرید لپ تاپ دارند، در انتخاب این برند مردد هستند. همیشه در بازارهای رقابتی، افرادی هستند که برندهای مختلف را نقد و بررسی کرده و در خصوص مزایا و معایب آنها صحبت می کنند. امروز ما می خواهیم به یک سوال پرتکرار پاسخ دهیم که تقریبا بیشتر متقاضیان لپ تاپ می پرسند لپ تاپ ایسوس بخریم یا نه؟ در پایان این مطلب، که بدون سوگیری و جانبداری از برند خاصی نوشته شده است، به یک جمع بندی کلی در مورد خرید لپ تاپ ایسوس خواهید رسید.

لپ تاپ ایسوس؛ نوزاد جدامانده خانواده ایسر!

شاید شنیده باشید که لپ تاپ های ایسوس، به نوعی زیرمجموعه ایسر هستند. البته این ادعا اشتباه نیست اما به این شدت هم نیست! درواقع برند ایسوس یک برند تایوانی است که در سال 1989 توسط تونگ و سه همکار دیگرش تاسیس شد. نقطه اشتراک لپ تاپ ایسوس با برند ایسر در این است که بنیان گذاران این شرکت، قبلا جزو مهندسین کمپانی acer بودند. در واقعیت، ایسوس یک برند مستقل است که نامش از Pegasus، اسب بالدار افسانه های یونانی انتخاب شده است. امروزه علاوه بر لپ تاپ، گوشی و تبلت و تجهیزات شبکه نیز در این شرکت تولید می شود. تا حدی که نمایندگی موبایل ایسوس نیز در کنار فروشگاه های لپ تاپ این برند، فعالیت دارد. اما بالاخره لپ تاپ ایسوس بخریم یا نه؟ً! هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود است!

برگ برنده های لپ تاپ asus

ایسوس تا چند سال پیش، پیشتاز بازار لپ تاپ در ایران و بسیار از کشورهای آسیا و حتی اروپا بود. این یکه تازی در عرصه لپ تاپ های چند کاربری ادامه داشت تا این که لنوو، به عنوان یک تولید کننده جدید و خلاق با قیمت های مقرون به صرفه تر، قد علم کرد. اگر تصور می کنید که asus در رقابت کم آورد سخت در اشتباهید. این شرکت خیلی زود موقعیت خود را درست کرد و با رو کردن برگ برنده هایی، خود را در حلقه تنگاتنگ رقابت با lenovo حفظ کرد. اما این برگ برنده ها چه بودند؟ شاید با شناختن ویژگی های جدید لپ تاپ های این برند، پاسخ سوال لپ تاپ ایسوس بخریم یا نه را پیدا کنید:

سیستم خنک کنندگی محفظه‌ بخار

یکی از قابلیت های جدیدی که asus در لپ تاپ هایش به کار برده است، سیستم خنک کننده محفظه بخار است. لوله هایی تخت در این سیستم تعبیه شده اند که مایعی خاص در آنها جریان دارد. روند کار هم به این ترتیب است که گرمای CPU جذب می شود و مایع درون لوله ها را به گاز تبدیل می کند.

پردازنده‌ اسکای ‌لِیک اینتل

لپ تاپ های جدید ایسوس، به نسل جدید پردازنده‌ی CORE اینتل مجهز هستند. یعنی سرعت پردازش بالا و توان مصرفی فوق العاده.

صفحه نمایش نانو

یکی دیگر از برگهای برنده ای که خرید لپ تاپ ایسوس را تایید می کند، نمایشگر با تکنولوژی نانو است. این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش به باریک‌ ترین شکل ممکن ساخته شود که بر شکل و شمایل قاب هم تاثیر مثبت دارد.

باندهای سونیک مستر

ایسوس در کنار هارد SSD، نمایشگرهای لمسی  و استفاده از LED در لپ تاپ هایش، به سیستم صوتی هم اهمیت داده است. سیستم صوتی سونیک مستر در محصولات جدید این برند به کار رفته اند تا با سخت افزاری قدرتمند، تجربه صوتی متفاوتی را برای کاربران فراهم سازند.

طراحی زیبا و تنوع مدل

ایسوس تولید کننده قدیمی لپ تاپ است و همچنان با سلیقه کاربران به خوبی آشناست. این شرکت لپ تاپ هایی در رده های بالا، متوسط و حتی پایین رده دارد که تقریبا بیشتر کاربران را راضی می کنند. لپ تاپ ایسوس در خانواده های گیمینگ، صنعتی، حرفه ای، نیمه حرفه ای و مالتی مدیا عرضه شده اند و تنوع محصولات این برند بسیار بالاست. از نظر طراحی هم ایسوس همواره زیباترین لپ تاپ را داشته و در این زمینه رقابت خوبی با دیگر برندها دارد.

پشتیبانی لپ تاپ های ایسوس چگونه است؟

یک نکته بسیار مهم در پاسخ به این سوال که لپ تاپ ایسوس بخریم یا نه، پشتیبانی این محصولات است. بسیار مهم است که بتوانید خدمات پس از فروش را از طریق نمایندگی ایسوس پیگیری کنید. به این ترتیب می توانید خدماتی همچون گارانتی را از منبعی معتبر دریافت کنید. همچنین در صورت خرابی لپ تاپ، می توانید با اطمینان کامل اقدام به تعمیر آن در نمایندگی لپ تاپ ایسوس نمایید. پشتیبانی لپ تاپ های ایسوس در ایران خوب است و می توان از این مسئله تا حد زیادی اطمینان داشت.

آیا لپ تاپ های asus گران تر هستند؟

برای پاسخ قطعی به این سوال که لپ تاپ ایسوس بخریم یا نه، قیمت را نیز مد نظر قرار دهید. جنبه هایی همچون برند، سخت افزار، طراحی و ... تا حد زیادی سلیقه ای هستند. اما قیمت، شوخی بردار نیست. بسیاری معتقدند که لپ تاپ های ایسوس گران تر از محصولات دیگر برندها هستند. تقریبا می توان این ادعا را تایید کرد. اما در مقابل، نباید از کیفیت ساخت بالا، طراحی جذاب و متنوع و قابلیت های جدید و پیشرفته محصولات این برند چشم پوشی کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48578 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/12/05 تعداد مشاهده: 2309
کلید واژه ها:
سافت گذر