کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری چند غول دنیای تکنولوژی برای مبارزه با انتشار اخبار کذب

به گزارش سافت گذر، اخبار کذب و کلاهبرداری‌های آنلاین طی سالیان اخیر و با پیشرفته‌تر شدن و در دسترس قرار گرفتن وسایل مربوط به تکنولوژی به شدت زیاد شده‌اند. به منظور مبارزه با این پدیده ناخوشایند، شرکت‌های مختلفی از جمله مایکروسافت، ادوبی، ARM، اینتل، بی‌بی‌سی و Truepic ائتلاف C2PA را با همکاری یکدیگر راه‌اندازی کرده‌اند.

مایکروسافت اینتل ARM ادوبی C2PA

این ائتلاف وظیفه مشخص نمودن استانداردهای تخصصی مختلفی را بر عهده دارد تا به وسیله آنها بتوان منشأ انتشار محتواهایی مانند تصاویر، فایل‌های صوتی، ویدیوها و اسناد را مشخص کرد. این راهکار به فعالین صنایع خبری و رسانه‌ای کمک می‌کند تا نحوه ذخیره شدن اطلاعات و نمایش داده شدن آنها را شناسایی کرده و ببینند آیا روی آنها نظارتی وجود دارد یا خیر.

مایکروسافت در این‌باره می‌گوید:«« استانداردهای C2PA به شرکت‌های مختلف، شیوه‌های بررسی و حفظ محتواهای دیجیتالی را معرفی خواهد کرد. با توجه به اینکه یک استاندارد منبع باز را می‌توان در هر پلتفرمی به کار گرفت، باید بتوان از آن در فضای اینترنت نیز بهره برد. حال علاوه بر اینکه C2PA محتواهای رسانه‌ای متنوعی را بررسی می‌کند، روش‌های انتشار سرتاسری فایل‌ها تا زمان رسیدن به دست مخاطب را نیز به کار می‌گیرد. همکاری با تراشه سازان، سازمان‌های خبری و شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار بسیار حائز اهمیت است زیرا می‌توان استانداردهای جامعی را تدوین نمود و آنها را به صورت گسترده در اکوسیستم نرم‌افزاری به کار برد»».

برخی از اعضای این ائتلاف پیش‌تر روی پروژه‌های این‌چنینی کار کرده بودند. مثلاً CAI ادوبی وظیفه ساخت ابزار برای تولیدکنندگان محتوا و ناشرین را بر عهده داشت تا مطمئن شوند محتوای تولید شده به‌درستی به دست مخاطبین می‌رسند. به علاوه، Project Origin مایکروسافت و بی‌بی‌سی هم به دنبال کنترل کردن انتشار اطلاعات کذب در رسانه‌های خبری است. همچنین، Truepic روی تکنولوژی همگام‌سازی سخت‌افزار شیوه‌های عکسبرداری با گوشی‌های هوشمند کار کرده است. C2PA قصد دارد تمامی پروژه‌های نامبرده را تحت لوای خود دربیاورد و امکان استفاده از آن را برای همه افراد به وجود آورد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48583 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/05 تعداد مشاهده: 2312
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر