کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی بررسی فشار خون در گلکسی واچ سامسونگ فعال شد

به گزارش سافت گذر، سامسونگ آپدیت نرم‌افزاری عرضه کرده که ویژگی بررسی فشار خون را به گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 می‌آورد.

سامسونگ گلکسی واچ ساعت هوشمند ساعت هوشمند سامسونگ سامسونگ گلکسی واچ

این ویژگی که فعلاً در کره جنوبی عرضه شده، بخشی از اپلیکیشن Health Monitor سامسونگ خواهد بود. البته استفاده از آن چندان هم آسان نیست ولی به هر حال سامسونگ را باید اولین کمپانی بدانیم که این قابلیت را عرضه کرده است.

زمانی که می‌خواهید برای اولین بار از این ویژگی استفاده کنید، باید ساعت خود را با یک بند معمولی به دستتان کالیبره نمایید. سپس قادر خواهید بود فشار خون را اندازه‌گیری کنید.

سامسونگ می‌گوید که فشار خون را با بررسی امواج ضربان قلب و با سنسورهای شمارنده ضربان قلب بررسی خواهد کرد. در نهایت رابطه میان مقادیر مربوط به کالیبره و تغییر فشار خون سبب نهایی شدن نتایج خواهد گردید.

کمپانی کره‌ای اضافه می‌کند که کاربران باید حداقل هر چهار هفته یک بار ساعت خود را با دستشان کالیبره کنند تا مطمئن شوند نتیجه نهایی دقیق است.

این قابلیت قرار است به زودی به 31 کشور بیاید ولی انگلستان، امارات متحده عربی، فرانسه، آلمان و اسپانیا زودتر از سایرین آن را دریافت خواهند کرد.

یکی از خبرگزاری‌ها گزارش داده که این آپدیت روش اندازه‌گیری الکتروکاردیوگرام را نیز به گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 می‌آورد. لازم به ذکر است که این ویژگی از سال 2018 در اپل واچ‌ها وجود داشته و هم‌اکنون امکان استفاده از آن در برخی از ساعت‌های ساخت فیت‌بیت، ویتینگ و آمازفیت فراهم است.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48586 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/05 تعداد مشاهده: 2293
اخبار مرتبط
سافت گذر