کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین دستگاههای حضور و غیاب

همیشه نگاه به تاریخچه های ابزار آلات قدیمی، و نوع پیشرفت این نوع محصولات به میزان قابل توجهی نوع ارتقا این تجهیزات به خریداران این محصول ها نشان می دهد. از آن زمان که حضور و غیاب کارمندان شرکت، اداره و فروشگاه ها به صورتی دستی انجام می گرفت تا پس از انقلاب صنعتی و معرفی حضور غیاب پانچی و جوهری، این سری محصولات با کمک شایان و قابل توجه در آمار گیری صحیح ورود و خروج کارمندان به مدیران مجموعه های مختلف از استقبال زیادی برخودار شده اند. در این مقاله سعی داریم شما را با جدید ترین قابلیت های به کار رفته در دستگاه و حضور و غیاب دیجیتال آشنا می کنیم.

قابلیت دستگاه حضور و غیاب

سامانه هایی که در حال حاضر در بازار، در راستای دستگاه حضور و غیاب مورد استفاده قرار بگیرند، در کنار کنترل تردد ورود و خروج از خصوصیات و ویژگی های دیگری بهره می برند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. یکی از مسائلی که کارمندان یک شرکت با ان مواجه می شوند، چگونگی دریافت مرخصی که در اکثر مواقع به صورت کاغذی انجام گرفته و شاید پس از مدتی سند مورد در رابطه مرخصی کارمندان در مدت زمان طولانی آسیب و از بین به رود. وجود برنامه ثبت مرخصی روزانه و ساعتی در سیستم حضور و غیاب باعث می شود تا این اطلاعات، علاوه بر نمایش در پنل مدیریت در فضای ذخیره سازی اطلاعات ثبت و هیچگونه حادثه ای در حضور و غیاب و اطلاعات ورود تهدید نکرده و باعث از بین رفتن آن ها نشده است.

 

محاسبه حقوق و دستمزد

بالا بودن اهمیت این قابلیت در دستگاه حضور و غیاب باعث شده، تا بخشی جداگانه برای معرفی خصوصیت های این ویژگی نرم افزاری در نظر بگیریم. همینجور پاراگراف گذشته بیان شد، سختی کنترل ماهانه ورود و خروج کاربران و محاسبه میزان مرخصی آن ها در زمان قدیم به عنوان مشکلی جدی برای صاحبان کسب و کار تبدیل گشته بود به همین خاطر دستگاه و سامانه کنترل ترددی تولید گشت که، موارد بیان شده را به صورت خودکار و هوشمند انجام می دادند. در کنار آسان شدن این موارد، ارزیابی میزان حقوق و دستمزد کارمندان نیز از دیگر مواردی دستی بودن رسیدگی به آن زمان زیادی مصرف و با خطای بیشماری همراه بود. به همین خاطر شرکت های پیشگام در تولید سامانه حضور و غیاب، با کمک بخش تحقیق و توسعه خود نرم افزار هایی تولید کرده اند که به محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان سرعت عمل قابل توجهی را اضافه کرده است. از جمله خصوصیت نرم افزار حقوق و دستمزد می توان به مواردی همچون:

  • تعریف شرکت یا کارگاه به تعداد نامحدود و تعریف ردیف پیمان های متعدد برای یک کارگاه
  • تعریف انواع مزایا و کسورات و تعیین شمول بیمه و مالیات برای هر یک از آیتم‌ها
  • ماژول فرمول نویسی جهت طراحی فرمول محاسباتی برای هر یک از مزایا و کسورات
  • ثبت اطلاعات پرسنلی و استخدامی و تعریف انواع پارامتر حقوق و کارکرد
  • تعریف انواع حالات خاص بیمه تامین اجتماعی با درصدهای متفاوت سهم کارمند و سهم کارفرما
  • ماژول بیمه تکمیلی جهت تعریف انواع بیمه تکمیلی با شرایط خاص برای گروههای مختلف
  • تعیین تعداد افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی برای هر یک از پرسنل با حق بیمه های متفاوت
  • ثبت اطلاعات کارکرد و مرخصی‌های پرسنل با دقت بالا
  • چاپ فیش حقوقی پرسنل در انواع مختلف
  • شامل ماژول دریافت اطلاعات پرسنل و میزان کارکرد آن ها از طریق فایل متنی و سیستمهای حضور و غیاب WinKart و WinTas
  • امکان تهیه فایل و لیست‌های سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی
  • امکان تهیه فایل های واریز بانکی
  • وجود اطلاعات پایه، انواع کسورات، مزایا و پارامترهای حقوق پر کاربرد بصورت از پیش تعریف شده در سیستم و غیر فعال کردن پارامتر های بلا استفاده
  • ماژول محاسبه سهمیه و مانده مرخصی
  • امکان تعریف انواع پارامترها برای محاسبه مزایای پایان سال و پایان خدمت (عیدی، سنوات، بازخرید مرخصی)
  • محاسبه و پرداخت عیدی و سنوات به صورت ماهانه یا به نسبت کارکرد
  • محاسبه مالیات پرسنل به صورت‌های مختلف (ماهانه، سالانه تعدیلی، به نسبت کارکرد)
  • ماژول گزارش ساز جهت تهیه انواع گزارشات مورد نیاز
  • ارائه خروجی‌های Excel و PDF و ... از تمامی گزارشات

را می توان اشاره داشت.

ثبت ورود و خروج

چگونگی ثبت ورود و خروج کارمندان، یکی از معیار هایی است که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید توجه داشت. طی بررسی و کارشناسی های انجام شده، معمول ترین روش هایی که برای ثبت ورود و خروج مشاهده می شود، تعریف اثر انگشت و کف دست، ثبت چهره، تعریف تگ کارت و مغناطیسی است، که می شود در کمترین مقدار ممکن بین 200 تا 300 پارامتر را در درون سامانه کنترل تردد افراد بار گذاری کرد. در بعضی مدل از سیستم بررسی عبور و مرور افراد، میزان پیشرفته بودن پردازنده سیستم به قدر بالا است که می تواند حتی از طریق میزان حرارت بدن و حتی شنیدن صدای هویت فرد مورد نظر را تشحیص و ورود خروج آن را ثبت نمایید.

اکسس کنترل در برابر حضور و غیاب!

شاید در نگاه اول به نظر برسد سیستم و کنترل تردد (اکسس کنترل) و حضور و غایب (Attendance Device) از لحاظ کارایی تفاوت چندانی با هم دیگر نداشته باشند. در این قسمت شما را با اصلی ترین تفاوت های این دو محصول آشنا می کنیم. از اولین تفاوت هایی که می توان به آن اشاره داشت، تعریف رمز در اکسس کنترل می باشد که بر خلاف دستگاه حضور و غایب تنها از یک پارامتر امنیتی جهت کنترل تردد افراد استفاده می کند. از دیگر مواردی که برای این تفاوت می توان نام برد عدم پشتیبانی از نرم افزار حقوق و دستمزد تا این مبحث را برای مدیران یک مجموعه آسان تر کند. با این موارد که در این قسمت بررسی می توان سامانه کنترل دسترسی، مناسب اتاق مدیریت و بایگانی است تنها به نیاز به گزارش گیری افراد مراجعه کننده به این اتاق ها است تا با تعریف منحصر به فرد رمز برای هر فرد هویت افراد را شناسایی کنید.

حضور و غیاب آنلاین

تا اینجا با انواع قابلیت های موجود در سیستم های کنترل تردد افراد آشنا شدیم. حال در این قسمت نوع دیگری از سامانه حضور و غیاب را به شما معرفی می کنیم که از طریق ابزار آلات هوشمند همچون گوشی موبایل، به شما در مدیریت تردد کارمندان‌تان کمک می کند. برای استفاده شما می توانید در بازار دو مدل ماژولی و نرم افزاری پیدا کنید که فعالیت های کنترل تردد را برای شما آسان تر می کنند. در مدلی ماژولی، با اتصال تنها قطعه ای سخت افزاری به صورت مستقیم به پریز و نصب اپلیکیشن دستگاه بر روی گوشی و سیستم کامپیوتری خودتان اطلاعات عبور و مرور کارمندان با کمک اینترنت و پیامک داده مورد نیاز دریافت و ذخیره سازی کنید. حالت تمام نرم افزاری نیز همانند مدل قبل، تمام فعالیت های مورد نیاز همچون ثبت ورود و خروج، ثبت مرخصی ساعتی و روزانه، محاسبه حقوق و دستمزد را دارا است، بدین صورت که بدون نیاز به هیچ گونه ماژول جانبی و نصب اپلیکیشن مورد نظر بر گوشی و لب تاپ اطلاعات مورد نیاز از عبور و مرور کارمندان خود را با سرعت بسیار دریافت نمایید. شما همراهان این مقاله می توانید با کلیک بر روی اینجا با دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا آشنا شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48614 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/12/10 تعداد مشاهده: 2053
کلید واژه ها:
سافت گذر