کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316093 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

با امکانات جدیدی که به وان درایو می آیند، آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز نقشه راه ماه فوریه وان درایو که بر اساس آن می خواهد به نرم افزار حافظه ابری خود امکانات بیفزاید را منتشر کرد. اولین ویژگی، حالت تیره در نسخه مبتنی بر وب وان درایو می باشد. در واقع این ورژن از حافظه ابری مایکروسافت آخرین موردی است که می خواهد دارک مد را دریافت کند. برای بهره مندی از آن هم فقط باید روی آیکون تنظیمات کلیک و گزینه مربوطه را روشن نمایید.

وان درایو مایکروسافت حافظه ابری حافظه ابری مایکروسافت OneDrive

دیگر ویژگی، At a Glance است که باعث می شود خلاصه ای از فایل ها را پیش از اشتراک گذاری مشاهده کنید. با این قابلیت، کارت هایی دیده خواهند شد که با استفاده از آنها می توانید نکات کلیدی یک فایل را ببینید و بررسی نمایید که چه قدر طول می کشد تا یک فایل را بخوانید. هدف از این ویژگی آن است که دریافت کننده فایل نحوه کار کردن با آن را فرا گیرد. در این میان، اگر فایلی حاوی اطلاعات مهمی می باشد، این قابلیت روی آن کار نخواهد کرد.

در iOS هم اگر می خواهید یک فایل PDF را بخوانید، می توانید روی یک صفحه بوکمارک ثبت کرده و آن را ذخیره کنید. این ویژگی برای کسانی که فایل های PDF طولانی را می خوانند و می خواهند در فرصتی دیگر آنها را ببینند، فوق العاده خواهد بود. تمام کاری که باید انجام دهید، فشردن قسمت مدنظر از یک فایل PDF و انتخاب گزینه مربوطه از منوی نمایش داده شده می باشد.

وان درایو مایکروسافت حافظه ابری حافظه ابری مایکروسافت OneDrive

در نهایت، وان درایو می تواند تاریخچه فایل های DWG را نشان دهد. به غیر از ویژگی At a Glance که در دست تولید می باشد، سایر امکانات دارند برای وان درایو عرضه می شوند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48634 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/14 تعداد مشاهده: 2219
سافت گذر