کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار داده های شخصی افراد توسط هزاران اپلیکیشن اندرویدی و iOS

به گزارش سافت گذر، شرکت خصوصی امنیت موبایلی به نام Zimperium به تازگی بیش از 1.3 میلیون اپلیکیشن اندرویدی و iOS را بررسی کرده و نتایجی که به دست آورده نسبتاً نگران کننده هستند. آن طور که این کمپانی می گوید، تقریباً 84000 نرم افزار اندرویدی و 47000 نرم افزار iOS از سرورهای عمومی استفاده می کنند که 14 درصد آنها بسیار ناایمن هستند و باعث می شوند اطلاعات شخصی افراد فاش شوند.

امنیت سایبری امنیت مجازی فضای سایبری

بنا بر ادعای یکی از خبرگزاری ها، نحوه افشای اطلاعات شخصی افراد اصلاً عمدی نیست بلکه به خاطر کمی و کاستی های موجود در سرورها و فرآیندهای تأیید هویت رخ می دهد. این دقیقاً همان کاری است که این برنامه ها انجام می دهند یعنی به جای اینکه سرورهای مختص به خود را داشته باشند تا در آنجا داده های افراد را ذخیره کنند، از سرورهای عمومی نظیر Amazon Web Services، Google Cloud و Microsoft Azure بهره می برند.

قسمت نگران کننده ماجرا آن است که فقط اطلاعات مربوط به پخش تبلیغات جمع آوری نمی شوند. Zimperium کشف کرده که داده های شخصی، پسوردها، اطلاعات پزشکی و مالی کاربران هم فاش شده و در دسترس افرادی که به آنها علاقه دارند، قرار گرفته اند. به علاوه، احتمال اینکه این داده ها به دست هکرها و مجرمان سایبری برسد بسیار زیاد است. مدیرعامل Zimperium مدعی شده که 20000 از این اپلیکیشن ها متأسفانه از این نظر ضعیف هستند و برخی از آنها نیز امکان ویرایش اطلاعات از راه دور را فراهم کرده اند.

شرکت نامبرده تا کنون این موضوع را به گوش بسیاری از سازندگان نرم افزارهای مشکل دار رسانده ولی می گوید واکنش خاصی نسبت به آن مشاهده نکرده است. متأسفانه هنوز مشخص نیست آیا این داده ها باعث سوءاستفاده های اینترنتی هم شده اند یا نه. از طرفی، به خاطر اینکه تعداد توسعه دهندگان و سازندگان این اپلیکیشن ها زیاد است، امکان تماس گرفتن با همه آنها توسط Zimperium فراهم نیست.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48640 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/16 تعداد مشاهده: 2271
سافت گذر