کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گزارش روز؛ چرا ایالات متحده شیائومی را در لیست سیاه قرار داد؟

به گزارش سافت گذر، در اولین روزهای سال جاری میلادی و در آخرین روزهایی که دولت قبلی ایالات متحده بر سر کار بود، شیائومی در لیست سیاه این کشور قرار گرفت. این کمپانی چینی که در حال حاضر سومین سازنده برتر گوشی در دنیاست، توانسته از ضعف هواوی سود ببرد. با این تصمیم دولت پیشین آمریکا، سرمایه گذاران و سهامداران آمریکایی دیگر اجازه همکاری با شیائومی را پیدا نکردند و مجبور شده اند تا پیش از 11 نوامبر سهام خود را از این کمپانی جدا کنند. لازم به ذکر است که سهام شیائومی از طریق Counter Pink Sheets فروخته می شدند ولی وقتی خبر رسید این شرکت در لیست سیاه قرار گرفته، ارزش هر سهم 25 درصد کاهش یافت و به 15.34 دلار رسید.

شیائومی ایالات متحده آمریکا هواوی

 

دلیل قرار گرفتن شیائومی در لیست سیاه دولت ایالات متحده

آمریکا مدعی شده که همکاری شیائومی و هشت شرکت چینی دیگر با ارتش این کشور او را مجبور کرده که آنها را به لیست سیاه اضافه کند. پس از این اتفاق، شیائومی بیانیه کوتاهی صادر کرد و گفت که این شرکت طبق قوانین کشوری کار می کند که در آن حضور دارد و محصولاتی که می سازد فقط جنبه تجاری دارند و نه چیز دیگر. بر این اساس، شیائومی نه زیرمجموعه ارتش یا دولت چین است و نه توسط آنها کنترل می شود. این شرکت به زودی اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا از حق سهامدارانش محافظت کند.

روز گذشته اما، وال استریت ژورنال یک سند دولتی منتشر و از طریق آن دلیل اصلی قرارگیری شیائومی در لیست سیاه دولت آمریکا را فاش کرد. در این گزارش آمده که جایزه اعطا شده به لی جون، مدیرعامل شیائومی سبب شد تا ترامپ تصمیم بگیرد اسم شیائومی را در لیست کمپانی های تحریم شده قرار دهد. لی جون در سال 2019 به عنوان یکی از 100 مدیر برتر در چین شناخته شد که توانسته بود شخصیت این کشور را به خوبی به همگان نشان دهد. پس از این اتفاق، شیائومی به این جایزه در بیوگرافی سایت خود اشاره کرد.

در این سند همچنین، به سرمایه گذاری شیائومی برای توسعه 5G و هوش مصنوعی اشاره شده است. حالا این کمپانی چینی در تلاش است تا با کمک دادگاه ها، ممنوعیت و محدودیت علیه خودش را ملغی سازد. در ادامه وزارت دفاع آمریکا سندی را منتشر و در آن به جایزه دریافت شده توسط لی جون اشاره کرد. دیگر اسامی که در این گزارش از آنها نام برده شده، هواوی می باشد.

جایزه ای که جون دریافت کرده، توسط یکی از آژانس های دولتی چینی به او داده شده زیرا توانسته سیاست های توسعه تکنولوژی و صنعتی این کشور را به خوبی پیاده کند. بنا بر ادعای ایالات متحده، این آژانس روابط نظامی – مدنی چین را کنترل می کند و از طریق آن این کشور با شرکت های خصوصی همکاری دارد و سعی خواهد کرد فناوری های نظامی را گسترش دهد.

تا چندی پیش، شیائومی محصولات زیادی را به ایالات متحده می فرستاد ولی در حال حاضر تعداد وسایلی که از این برند در آمریکا فروخته می شود تنها شامل پاور بانک و دستبندهای هوشمند می بند می گردد. هوگو بارا، نایب رئیس پیشین شیائومی در سال 2016 گفته بود که این شرکت بالأخره محصولاتش را در آمریکا خواهد فروخت ولی حالا که تقریباً پنج سال از آن ادعا می گذرد، هنوز چنین چیزی به واقعیت تبدیل نشده است. با این حال، روابط دولت ایالات متحده با شرکت های چینی (به غیر از وان پلاس) زیاد خوب نبوده به همین دلیل این کمپانی ها نتوانسته اند در این کشور به موفقیت چندانی دست یابند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48651 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/17 تعداد مشاهده: 2589
سافت گذر