کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه استخراج و حذف پسوردهای ذخیره شده در کروم

ابزار مدیریت پسورد موجود در کروم بسیار کارآمد است اما از ایمنی کافی برخوردار نیست. بر این اساس، اگر می خواهید از یک نرم افزار اختصاصی انجام این کار بهره ببرید، می توانید با مطالعه این خبر با نحوه استخراج و حذف پسوردهای ذخیره شده در کروم آشنا شوید؛ پس با سافت گذر همراه باشید.

پیشنهاد ما استفاده از یک ابزار مدیریت کننده پسورد جهت ذخیره کلمات عبور و نام های کاربری است زیرا این روش نه تنها امنیت بیشتری دارد بلکه آسان تر نیز خواهد بود به طوری که امکان ساخت پسوردهای قدرتمند را برای تمامی اکانت ها فراهم می کند. زمانی که این کار را انجام دادید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه عبور اصلی را به خاطر ابزار مدیریت پسورد بسپارید.

همه نرم افزارهای مدیریت پسورد محبوب مانند LastPass، 1Password، Dashlane و Bitwardern به شما اجازه وارد کردن پسورد از کروم را می دهند بنابراین تنها کاری که باید صورت پذیرد، استفاده از یک فایل CSV دریافت شده از مرورگر ساخت گوگل می باشد.

نحوه استخراج پسوردهای ذخیره شده در کروم


گوگل کروم مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

کروم را اجرا و سپس روی آیکون پروفایل کلیک کنید و دکمه Password را بزنید. به جای این روش هم می توانید آدرس chrome://settings/passwords را بنویسید و دکمه اینتر را بزنید. در ادامه به قسمت Saved Passwords بروید و روی سه نقطه روی هم کلیک کنید. این بار آپشن Export Passwords را برگزینید. در اینجا شاید رایانه از شما بخواهد با نوشتن کلمه عبور ویندوز 10 یا macOS هویتتان را تأیید کنید. پسورد را نوشته و OK را بزنید. مسیری که می خواهید در آن فایل CSV ذخیره گردد را مشخص نمایید و دکمه Save را بزنید. وقتی فایل دانلود شد، امکان مشاهده آن در ویندوز اکسپلورر یا فایندر وجود خواهد داشت. در نهایت امکان وارد کردن اطلاعات این فایل در یک برنامه مدیریت پسورد فراهم خواهد بود.

هشدار: فایل CSV که از کروم دانلود می کنید، تمامی نام های کاربری و کلمات عبور شما را به شکل کاملاً خوانایی نمایش می دهد بنابراین مطمئن باشید مراحلی که گفتیم را در یک رایانه ایمن انجام می دهید.

حذف پسوردهای ذخیره شده در کروم

گوگل کروم مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

حالا که پسوردهای خود را از کروم استخراج کرده اید، می توانید آنها را از کروم پاک کنید. یک روش تک مرحله ای برای حذف کلمات عبور ذخیره شده در کروم و تمامی اکانت های همگام سازی شده وجود دارد.

برای انجام این کار از نوار ابزار روی سه نقطه روی هم کلیک کرده و گزینه Settings را بزنید. وارد بخش Privacy and Security شده و آپشن Clear Browsing Data را برگزینید. به تب Advanced بروید و از منوی Time Range گزینه All Time را بزنید. پایین بیایید و آپشن Passwords and Other Sing-In Data را زده و در پایان Clear Data را انتخاب کنید. در نهایت همه پسوردهای ذخیره شده در اکانت گوگل پاک خواهند شد.

 

 
منبع: howtogeek.com 
 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48653 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/18 تعداد مشاهده: 1968
سافت گذر